◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
415 צפיות

הכנסת אתר חדש לגוגל ושיוך מילות חיפוש

על ידי 120 צפיות
נערך על ידי
שלום רב
אני מנסה להתקדם צעד אחר צעד בלימוד בנית דפי נחיתה ואתרים קטנים ועושה שימוש בתוכנת CANVA ותוכנת SITE123 ומאמין שעם סבלנות אגיע לשליטה לא רעה ואולם כשאני מתחיל לחשוב איך להתקדם עם אתר שאני בונה או מצגת או דפי נחיתה בגוגל אני מאבד לגמרי כיוון, איך ואיפה אני מעניין את גוגל באתר הקטנצ'יק שלי? האם מספיק שאני שם הקישור של האתר בחלון החיפוש של גוגל ומשם גוגל כבר תעשה את העבודה או שנדרש רישום ספציפי ורשמי  של האתר בגוגל? ונניח שאכן מספיק שהקישור של האתר יפתח דרך גוגל ובכך נעשה הרישום, איך לשייך אליו מילות חיפוש שיגדילו הסיכוי שאנשים ימצאו את האתר, האם רק רישום לגוגלאדס והתחייבות כספית ממשית מאפשרת הטמעת מילות חיפוש, אני מודע לכך ששאלותיי הן אולי מגוחכות אבל מה לעשות אני יהודי בן 75 שלא מוותר ולומד את כול רזי המחשב והרשתות לבדי ועל כן פניתי, אני מודה לכם מראש באם תוכלו לסייע לי. תודה אריה גולן

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
שלום אריה, ברוך הבא לאתר.
תרגיש חופשי לשאול שאלות, להלן התשובות:

האם מספיק שאני שם הקישור של האתר בחלון החיפוש של גוגל ומשם גוגל כבר תעשה את העבודה או שנדרש רישום ספציפי ורשמי  של האתר בגוגל?
בכללי זה קצת יותר מורכב ותלוי מקרה. מומלץ שאכן תבצע רישום ותתחיל לבצע מעקב, את הרישום מבצעים בקונסולת החיפוש של גוגל, מידע תמצא בדף שפה:
https://support.google.com/webmasters/answer/9008080?hl=iw


ונניח שאכן מספיק שהקישור של האתר יפתח דרך גוגל ובכך נעשה הרישום, איך לשייך אליו מילות חיפוש שיגדילו הסיכוי שאנשים ימצאו את האתר, האם רק רישום לגוגלאדס והתחייבות כספית ממשית מאפשרת הטמעת מילות חיפוש?
פרסום אכן יכול לעזור, אבל הקידום הוא תהליך ומקצוע שלום, תתחיל בדף המידע של גוגל ותרגיש חופשי לשאול בהמשך הפעילות
https://developers.google.com/search/docs/fundamentals/seo-starter-guide

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+2
...