קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

אסטרטיגיית הצעת מחיר אוטומטית

0 הצבעות
314 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 דצמבר, 2014 על ידי askandanswer (120 נקודות)
שאלה לגבי אסטרטגיית הצעת מחיר
אני די חדש בתחום,

הצעת מחיר אוטומטית או ידנית?

האם האוטומטית באמת עובדת?

ובכמה ידנית יכולה לחסוך לי כסף בחודש?,
ואם אכנס לתחום הזה של ידנית , מה הצעדים הראשונים עליי לנקוט או לדעת אותם מראש בידנית,
נתקבלה תגובה 23 דצמבר, 2014 על ידי askandanswer (120 נקודות)
ומהם הפרמטרים , שאני צריך לדעת , בשביל לקבוע מחיר לקליק ידני
נתקבלה תגובה 23 דצמבר, 2014 על ידי askandanswer (120 נקודות)
ואם בחרתי באוטמטית , וקבעתי שהסכום היומי שלי הוא 200 ש"ח ,
האם זה מבטיח לי שאני יופיע בין ה11 מודעות הראשונות בדף הראשי שלי גוגל?
נתקבלה תגובה 3 אוקטובר, 2018 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
אין ומעולם לא הייתה דרך לקבוע (!) את המחיר לקליק, אלא אם יצא המקרה ואתה תהיה המפרסם היחיד על אותם ביטויי חיפוש. ראה תשובה יותר מפורטת בהמשך הדף.

תשובות 3

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 23 דצמבר, 2014 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
תתחיל בהצעת מחיר ידנית, בהמשך אפשר לעבור לאופטימיזציית מחיר לקליק. אני לא ממליץ על הצעת מחיר אוטומטית בהתחלה.

תערוך מחקר מקיף למילות המפתח שלך ותגדיר מילות מפתח בהתאמה מתאימה (אם אתה חדש אל תתחיל בהתאמה רחבה), תבדוק את ציון האיכות למילים שהגדרת ותוודא שהוא גבוה מספיק לשלב הראשון.

לגבי השאלה  האחרונה, הצעת מחיר אוטומטית עשוייה להבטיח מיקום גבוה בתוצאות החיפוש, אך אין זה אומר שהקמפיין יעבוד בצורה הטובה ביותר, המטרה שלך היא להגיע למקסימום תוצאות במינימום השקעה, הצעה המחיר הזו היא הבזבזנית ביותר
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 23 דצמבר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
מה שהכי חשוב זה לא לחסוך כסף אלא להשיג יחס המרה מירבי בתוך דף הנחיתה על כל שקל שאתה משלם. שיטת הביד - ידנית או אוטומטית - לא מבחינה בין יחס המרה גרוע או מצויין, אם כי מסתבר שהיא יכולה להשפיע על יחס ההמרה.

קרא את http://www.askpavel.co.il/qa/16088. אפשר שתמצא שם תובנות מועילות.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 2 אוקטובר, 2018 על ידי זהר עמיהוד (520 נקודות)
קבל את המדריך השלם, האולטימטיבי לאסטרטגיות של הצעות מחיר בגוגל חיפוש.
זהו אחד המאמרים היותר מקיפים שכתבתי על כל 8 סוגי הצעות המחיר, כולל טיפים מניסיוני על איזה סוג של הצעת מחיר מתאים לאיזה קמפיין.
https://www.seoreport.co.il/5265/google-ads-bidding-strategies/

אם תנסה להדפיס, יש בערך 22 עמודים...

בהצלחה,

זהר עמיהוד
מוביל עסקים להצלחה באינטרנט
נתקבלה תגובה 3 אוקטובר, 2018 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
הועבר 12 אוקטובר, 2018 על ידי מנשה אברמוב
חברנו Itay Brenner פירסם אתמול במדור החדשות שלו שינויים בממשק של Google Ads (השם החדש של Adwords). התרשמתי שמרבית החידושים נועדו להקל על המפרסם שימוש באופטימיזציה הסטנדרטית המתוחכמת ש-Google Ads מספק לו, ומשכלל בהתמדה, עד כדי אובדן מלא של הצורך להשתמש בבעלי מקצוע לצורך שיפור מתמיד של הביצועים כנגד עבודת שיפור הביצועים של המתחרים על אותו שוק יעד. אני מזכיר תמיד לקוראים שלמפרסם אין דרך להגדיל את מספר משתמשי גוגל ששואלים מדי יום את אותם ביטויי חיפוש, ולכן הדרך היחידה לשפר את הביצועים של מסע הפירסום היא באמצעות גזילת (!) קליקים ממסעי הפירסום של המתחרים באמצעות הגדלת הביד לקליק ושיפור מתמיד של ציון האיכות של מסע הפירסום. מאידך, אופטימיזציה אוטומטית לא יכולה הרי להבטיח (וגוגל מציג זאת) את אותו הביד ואת אותו מיקום בסדר הצגת המודעות למספר רב של מפרסמים על אותו שוק יעד, אלא אם לראשון המפרסמים שהשתמש במערכת האוטומטית מובטח הביד והמיקום שהוצגו לו יישמר לו, למפרסם השני יוצג ביד ומיקום שלוקח בחשבון את מה שהובטח לראשון, וכך הלאה. אבל אין דרך לדעת שזה המצב, כי את זה גוגל לא מספר, ולכן בכל שוק יעד ספציפי המפרסם עלול למצוא את המודעה שלו, בסופו של דבר, במיקום שבו ה-ROI שלילי בשל העובדה שבמיקום זה לא צפויים יותר קליקים מלקוחות טובים שכבר המירו במודעות הקודמות בסדר הצגת המודעות, והלקוחות הרעים שכן מקליקים לא ימירו.
https://www.askpavel.co.il/blog/news-2-9-18
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,244 שאלות

7,286 תשובות

9,869 תגובות

13,169 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 2,008 צפיות
שאלה נשאלה ב- 15 מאי, 2011 על ידי lulaaaa (150 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 562 צפיות
שאלה נשאלה ב- 2 פברואר, 2014 על ידי oded050 <סגן משנה> (1,100 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 150 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 דצמבר, 2014 על ידי tomerhh (530 נקודות)
...