יש כל כך הרבה פרמטרים לדירוג האתר במנוע חיפוש, התחדשות תוכן הוא רק אחד מהם (אם בכלל) ולכן לא ניתן להסיק יותר מידי מסקנות על בסיס העובדה הזאת.
קח אתרי חדשות לדוגמא, שהתוכן שלהם באמת רלוונטי ועדכני, גם כשהם עושים טעויות קידום האתר מצליח לעלות לדירוגים הכי גבוהים, בעיקר מכיוון שהתוכן מאד רלוונטי ונצפה במקרה הזה.
אז חוץ מהתדירות בה אתה מעלה פוסטים, תחשוב על שאר הפרמטרים החשובים לא פחות, איכות התוכן, חפש רמזים באנליטיקס - bounce rate, time on site ועוד.
מה שבטוח שהיא לא הופכת לקלה יותר - לפני 6-7 שנים מתכנת תותח שהיה בונה קרולר שסורק אתרים ומחפש איפה לדחוף קישורים לאתר שלו היה יכול לקבל כמויות מטורפות של טרפיק אחרי שבועות של עבודה, היום אתה צריך ליצור אתר באמת טוב ובאמת איכותי בשביל להוביל, אשרי האיש שזה יותר קל לו :)
אם אפשר לסכם את את גוגל 2014 - אתר שמדורג גבוה הוא בדרך כלל אתר טוב יותר.