◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
459 צפיות

מספר שאלות לגבי עמודי נחיתה

על ידי 440 צפיות
שלום לכולם ותודה לעונים.
אני מקדם את האתר ״האירוע שלנו״, http://www.ourevent.co.il
מה שחברת ״האירוע שלנו״ עושה בין היתר - היא מקבלת לידים של אנשים שמתחתנים או חוגגים אירוע ועוזרים לו למצוא עסקים המתאימים לאירוע שלו. כלומר ארגון אירוע במלואו.
אני מעוניין להרים עכשיו קמפיין באדוורדס על מנת לקבל יותר לידים ורציתי להתייעץ אתכם -
כרגע עמוד הנחיתה שלנו באתר הוא :
http://www.ourevent.co.il/%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9F-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2/

אתם חושבים שהוא טוב כדף נחיתה? או שאצטרך ליצור דף נחיתה ייעודי?

שאלה נוספת,

אני רוצה לקבל לידים שמעוניינים בשמלות כלה, תקליטן, צלמים, אולמות אירועים וכו׳, האם כדאי ליצור עמוד נחיתה ייעודי לכל תחום? או האם כדאי ליצור עמוד נחיתה כללי של ארגון אירוע במלואו ולכלול את כל מילות המפתח בעמוד אחד?

תודה רבה לעוזרים.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
tallevi12, אתה שואל אותי האם דף הנחיתה המסויים הזה יהיה יותר מוצלח, בהשוואה לדפי הנחיתה המתחרים, בעיני נניח 30,000 איש שייחשפו מדי חודש למודעה שתשכנע 100% מהנחשפים גם להכנס לדף הנחיתה. איך אני יכול לדעת? גם כאשר התחתנתי, לפני 44 שנים, לא הייתי ממש עסוק בפרטי ארגון האירוע. ואם תקבל פה עוד 3 או 9 תשובות, זה ישנה משהו?

השאלה השניה נראית לכאורה יותר מכוונת למומחיות הספציפית של מנהלי מסעות פרסום PPC. אבל רק מי שצבר ניסיון בתחום הספציפי שלך, וניסה את שתי האפשרויות, כאשר כל שאר התנאים זהים (לא שיפר למשל, תוך כדי הניסוי, את דפי הנחיתה) עשוי להשיב לך תשובה רצינית ואחראית. עושה רושם שאין מנוס מלהתנסות בעצמך.
קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
עמוס מידי.
יותר מידי תוכן, העניין מתרוצצות. חסר לי CALL TO ACTION רציני, יותר מידי אפשרויות בחירה.
בשביל מה לבחור את כל 8 האפשרויות כאשר אני משאיר פרטים? מעמיס ומאיים.

ממליץ לך לקרוא את הפוסט הזה (וליישם :) ):
http://www.askpavel.co.il/blog/killer-landing-pages-guide
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
סטס, איך אתה (ומחבר אותו פוסט) יודעים ששוק היעד הספציפי (!) של המודעה ודף הנחיתה, איננו מעדיף דווקא דף עמוס תוכן, וטופס השארת פרטים עם המון אפשרויות בחירה? הרי רק על בחירת שמלה לנשף סיום התיכון (בארה"ב, קנדה, אנגליה, אוסטרליה ודרום אפריקה), הבנות מתחילות להקדיש לזה את כל תשומת הלב 8 חודשים קודם!
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
נקודה מצויינת. כמובן אני לא יודע בוודאות.
ועדיין, יש מספר מנטרות בשיווק שעברו את מבחן הזמן.
אני מעדיף להצמד אליהם.
וכמובן, שום דבר לא פוסל הכנת 2 דפי נחיתה, אחד "עמוס" ואחד "לא", וA\B טסטינג עליהם בקמפיין.
מה דעתך?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מנטרות עוברות את מבחן הזמן רק משום שהן מתקבעות בתודעת הציבור, ולא משום שזכו במבחן ביקורת ההגיון או הניסוי המבוקר, פעם אחר פעם, מול המנטרות ההפוכות. מה שנכון הוא שיותר קל למכור עבודה על פי מנטרות מיושנות אבל נפוצות, גם אם ברור מראש שבתנאים שהשתנו העבודה תיכשל בודאות.

הנהלת גוגל מראה לנו שלאור מחקר ההתנהגות וההעדפות של ציבור משתמשי האינטרנט, מנטרות השיווק המסורתיות נמצאו שגויות כאשר מנסים ליישם אותן לתחום השיווק באינטרנט. כך למשל, עקב אילוצי מרחב התצוגה המוגבל של כל חנויות סטימצקי בארץ לא משתלם להן להחזיק על המדף או במחסן ספר שיש לו ביקוש רק פעם בשנתיים, אבל לאמזון זה כן משתלם כי מרחב התצוגה שלה מוצג בפני לקוחות מכל העולם באופן וירטואלי, ושטח האחסון הוא למעשה בלתי מוגבל וזול במיוחד. אמזון אפילו יכול להדפיס לך עותק יחיד של אותו הספר.

את כל המידע הזה למדתי מקריאת הספר שמוצג ב-http://www.amazon.com/The-Long-Tail-Business-Selling/dp/1401309666
. הם אפילו מפתחים עכשיו מזל"ט שינחית לך את הספר בחצר ביתך או במרכז איסוף קרוב אם אין לך חצר. האם אתה מעדיף להיצמד למנטרות מיושנות כדי לחסוך בקריאה?
  
השואל לא ביקש מאיתנו לבצע עבורו מבחן A\B, אבל זה בדיוק מה שהצעתי לו לעשות בשלב הראשון. אוסיף בהזדמנות הזאת, שמבחן A\B יכול לעזור לך לבחור את המוצלח שבין כמה פתרונות אפשריים, אבל לא יכול לעזור לך להמציא (!) את הפתרון הכי
מוצלח שאפשר.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/10/15 על ידי guy waldman <סגן משנה> 1.0k צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/01/13 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
...