חברים תודה רבה לכולם על התשובות, היה מעניין לקרוא את הכל, וזה לגיטימי מן הסתם שלא תהיה תשובה אחת, או הסכמה ברורה על הכל. אבל באופן כללי, המסקנה שלי שצריך להפעיל היגיון בריא.
אכן, אין טעם "להפציץ" את האתר בקישוריים לא ערכיים, או בתוכן משעמם. אני מאמין שגוגל רוצים לתת את תוצאות החיפוש הטובות ביותר, ולכן הדרך שבה יש לפעול היא איך לשפר את האתר באותו תחום, עבור הגולש, לצד (!) דברים טכניים נוספים שעשויים לעזור, כגון קישורים ערכיים, יחסי ציבור לעסק, שיפור חווית הגולש ועוד.
אחד הדברים שזכורים לי באופן מובהק הוא שראיינו פעם מישהו מגוגל שסיפר על איך המערכת למדה מילים נרדפות וכך קישרה ביטויי חיפוש דומים. ההסבר פחות משנה מהעובדה שהוא ציין שגוגל עושים שימוש בנתון אם נכנסת לאתר ויצאת חזרה אל תוצאות החיפוש. אם הם יודעים את זה, מן הסתם הם יכולים לדעת כמה זמן היית באתר, ולפי זה להניח אם הוא רלוונטי לשאילתת החיפוש.