קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

כיצד לפתח אסטרטגיית קידום לטווח ארוך?

0 הצבעות
304 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 פברואר, 2014 על ידי NeutrinoTeam (250 נקודות)
נערך 22 מרץ, 2015 על ידי פבל ישראלסקי
שלום לכולם, שאלה בנושא קידום לטווח ארוך, או אם ניתן לקרוא לזה "תחזוקה".
הצלחתי להביא מספר אתרים למקומות הראשונים בתוצאות חיפוש תחרותיות, עם זאת, לאחר מספר חודשים התוצאות יורדות לעתים לדף שני.

מה הדרך הנכונה ביותר לעזור לאתר לשמור על המיקום שלו? האם שתילה של לינקים איטית יותר עשויה לעזור, או כתיבת מאמרים על-בסיס חודשי אמורה לעזור? האם יש דרך אחרת מומלצת ?

תשובות 4

+2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 פברואר, 2014 על ידי avizaz <סגן משנה> (2,410 נקודות)
נערך 8 פברואר, 2014 על ידי avizaz
אישית ה"אני מאמין" שלי בקידום זה העלאת תוכן מעניין, רלוונטי, ו"שיתופי" (כזה שהגולש ירצה לשתף ולפרסם).
ברגע שהגעת לעמוד הראשון, נסה להעלות תוכן על בסיסי יומי או שבועי, אך רק(!!!) במידה והוא תורם לגולש ויש לו ערך מוסף באינטרנט.

אם אתה תעלה מאמרים טיפשיים שלא יעניינו את הגולש (ע"ע *חברה עלומה* בתקופתו במקום 2-3 במונח "קידום אתרים"), מה שיקרה לך זה שלא רק שתרד כמה מיקומים, אלא תימחק כמעט לגמרי בגלל שאתה פשוט מספים את האתר שלך בתוכן לא מעניין שיבריח גולשים ויעשה פעולה הפוכה.

בפשטות - תוכן מעניין, נגיש, ואם אין לך תכנים כאלה אלא אחת לחודש, זה עדיף מאשר מאמר לא מעניין ברמה השבועית, אז כן, לעדכן את האתר ולקוות שהגולש ישתף אותו.
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
מסכים אם התיאור אבל אינני מסכים אם ההנחה הסמויה שלמקדם האתרים יש את הכישורים האישיים, ואת ההכשרה הדרושה, כדי לדעת להצליח לספק תוכן רלוונטי ומעניין במידה יוצאת דופן, שיבליט את האתר מבין כל תוצאות החיפוש המתחרות. ראה למשל את תוצאות החיפוש לביטוי "קידום אתרים" ותסביר מדוע כל תוצאות החיפוש, כמעט ללא יוצא מן הכלל, זהות כמעט בעיצוב ובתוכן.
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
היי avizaz אינני יודע עד כמה ציטוט של חברה מוכרת תורם לשואל, אודה לך אם תסווה את שמה של החברה.
בכדי שלא תיפגע חלילה בשל ביקורת מיותרת
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי avizaz <סגן משנה> (2,410 נקודות)
הסוותי, צודק.
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי avizaz <סגן משנה> (2,410 נקודות)
זקן השבט, כי אין להם מתחרים רציניים.
תראה את פבל, היחיד עם נישה שונה ועם תוכן מתעדכן, והוא היחיד שנמצא למעלה.
תראה את טל פריהר בעמוד שני ולא עדכן את האתר שלו כבר כמה חודשים, אם היה מקפיד לעדכן, לי לפחות, אין ספק כי היה כובש את העמוד הראשון.
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט
אז למה AskPavel רק במקום 2, בעוד ש-www.adactive.co.il/service עלה על חשבונו למקום 1?

מה יש לעדכן, "על בסיס יומי או שבועי" באתר שמסביר את משפט פיתגורס? אתה מחפש בטעות נוסחה מוצלחת אחידה לקידום, ויחד עם זאת מאמין שההתנהגות וההעדפות של הגולשים קובעים את ציוני הרלוונטיות. הטעות היא בכך שעליך לעכל את הרעיון שהאוכלוסיה ששאלה ביטוי חיפוש א' שונה מהאוכלוסיה ששאלה ביטוי ב', וגוגל נאלץ לכן להפעיל לדירוג תוצאות החיפוש לכל ביטוי חיפוש, אלגוריתם שונה (משמע, נוסחת קידום שונה).
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי avizaz <סגן משנה> (2,410 נקודות)
זה לא מוכיח כלום, אין לי כרגע כלים לבדוק אותם ולכן לא אוכל לתת לך תשובה מקצועית לגמרי.
אך אומר ש GETSEO הפציצו בקישורים מרוסיה ועלו למקום 1 על חשבון פבל לתקופה מסוימת, האם זה אמר משהו?
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט
כלים שיכולים לספק תשובה מקצועית לשאלה מדוע למשל תוצאת חיפוש מס' 4 היא במקום 4 ולא במקום 3 או 5 וכו', לא היו קיימים מעולם ולא יהיו קיימים לעולם. זאת רק פנטזיה של מקדמי האתרים, שמרגישים מחוייבים, כאילו היו טכנאי מכונות כביסה, לספק ללקוח או לבוס תשובה לכל שאלה.

אפשר בהחלט שלכל הקישורים מרוסיה שנכנסו ל-GETSEO היה ערך שלילי קטן, למעט קישור אחד יחיד שהיה לו ערך כל כך גבוה, שהוא פיצה על הערך השלילי הכולל של כל שאר הקישורים, וגם הוסיף לו ערך שהקפיץ את ציון הרלוונטיות של דף הבית שלו לציון שהיה גבוה מציוני כל שאר תוצאות החיפוש המתחרות, והכריח את גוגל להציג אותו במקום הראשון. אין, ולא יהיה כלי שיכול לאמת או לשלול את ההסבר האפשרי הזה. מאידך, ההסבר שהצגתי עדיף על שלך, משום שבניגוד להסבר שלך הוא מתאר את המנגנון האפשרי (!) שבאמצעותו GETSEO קפצו למקום הראשון ונשארו שם די הרבה זמן.

ספר הלימוד הנכון היחיד לקידום אתרים, זה שמסביר מדוע תוצאת החיפוש מס' 4 נמצאת שם ולא במקום אחר, נעול בכספת של חברת גוגל בקליפורניה. יתר על כן, לא יכול להיות מושג על מה שעשו, עושים ויעשו המתחרים. מסיבות אלה, קידום אתרים איננו (!) מקצוע טכני המבוסס על צבירת ידע וניסיון, אלא מקצוע שמהותו קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית (הרבה יותר קרובה ל-100% מאשר ל-50%). הקושי הנפשי להסתגל לתנאי אי-ודאות מניע את מקדמי האתרים לפנטז שהם יודעים את מה שהם לא יכולים לדעת, ולהאחז בהסברים על אופן פעולת מנוע החיפוש גוגל, שהפסיקו להיות נכונים עוד לפני 5 שנים.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
קרא ועקוב אחרי השינויים ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים". הנהלת חברת גוגל אומרת לך שכדי להשביע את הרצון של גוגל אתה צריך להשביע את הרצון של מי שמבקר אצלך באתר, באופן שיעלה על רמת שביעות רצונם מהביקור בתוצאות החיפוש המתחרות.

אבל כדי להצליח בזה אתה לא יכול לחפש נוסחה, כמו שתי הנוסחאות שהצעת, כי אוכלוסיית המבקרים שלך ודאי שונה בהתנהגות ובהעדפות שלה מכל אוכלוסיה אחרת. כך למשל, אשה קונה עוד זוג נעליים (בנוסף ל-60 הזוגות שכבר יש לה בארון) באופן שונה מאד מאיך שהיא קונה מלגזה חדשה למפעל שהיא מנהלת.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
שאלה נהדרת, ונראה לי שבנוסח השאלה גם חתרת לתשובה.

אין ספק שתחזוקה בתור אסטרטגיית קידום לטווח הארוך איננה מספיקה.
ושזה לא יגרור אותך לשתילת קישורים או יצירת תכנים באיכות ירודה במינון\קצב גבוה, בהנחה שאינך מיוצר תכנים באיכות ירודה אתה בכיוון הנכון.

אינני חושב שבמקרה שלך נכון להתייחס לכך שאחד לתקופה דירוג האתר במילים שאליהם חותרים משתנה, ואני בטוח שאם זה קורה אינך חש בפגיעה בתנועה האורגנית, פשוט מדרגים אותך תחת ביטויים עם INTEND שונה(אם לא אז בחון את איכות התכנים)
האסטרטגיה הנכונה תהיה מחקר נכון של קהל היעד(ובחינת הפרסונה המתאימה) יצירת אסטרטגיית תוכן רלוונטית ייחודית ומנצחת.
שתכיל בין היתר תכנים מקצועיים שיקיפו את התחום, ותכנים פחות מקצועיים המבוססים על קונספט וויראלי\שיתופי.
ומעורבות חברתית בקהילות ופלטפורמות שיספקו לך מקור לחשיפה נוספת.
ועם זה להמשיך.

למען הגילוי הנאות קח בחשבון שישנם דעות נוספות שעולות בתחום ומאוד יכול להיות שתשמע המלצות לבניית קישורים מלאכותיים, התחשבות בהמלצות הללו תוכל להשפיע על הופעת האתר בטווח הקצר, אך לאוו דווקא לגבי הטווח הארוך (הוא יוכל להיפגע בעדכון הבא)
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
מנשה, מה היא הפרוצדורה הנכונה (!) לביצוע "מחקר נכון של קהל היעד (ובחינת הפרסונה המתאימה) יצירת אסטרטגיית תוכן רלוונטית ייחודית ומנצחת."

עד עכשיו, מקדמי האתרים שדיברו על הנושא הזה בפורומים המקצועיים, תיארו את קהל היעד כמספר רב של אנשים זהים, וכולם זהים מנטלית למקדם האתרים המתאר אותם! ליוצאי ברה"מ (פרט לך, כמדומני), היה קשה ביותר שלא לחשוב במונחים של כלכלת מחסור (שוק היעד זקוק מאד ומיידית (!) למוצר שהוא מתעניין בו, ולא מסתובב בין תוצאות החיפוש בשביל חווית שופינג טהורה שלא חייבת להסתיים בקנייה, או שמסתיימת בקניית מוצר שונה לחלוטין מזה שהיה כלול בביטוי החיפוש - מאפיין מובהק של כלכלת שפע).

בנושא הזה אני נוהג להזכיר שאשה שמבקרת ב-50 חנויות נעליים  וקונה או לא קונה זוג נעליים חדש (בנוסף ל-60 הזוגות שכבר יש לה בארון) עושה זאת באופן שונה מאד מהאופן שבו היא קונה מלגזה חדשה למפעל שהיא מנהלת.
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
עמנואל אלו עוסקים בבחינת קהל יעד שאליו המוצר פונה, יצא לי לראות שאלו העוסקים בחווית משתמש מבצעים את המחקר.
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
מנשה, מי שעוסקים במדידת העדפות המבקרים בדף, יודעים למדוד איזו גירסת תוכן, מבין שתי גירסאות או יותר, עדיפה בעיני אוכלוסיית המבקרים, אבל אין להם את הכישורים האישיים ואת ההכשרה הדרושה להמציא (!) גירסאות מוצלחות. יתר על כן, אין להם גישה למידע שיש לגוגל אודות מה שאוכלוסיית המבקרים עשתה לפני שנכנסה לאתר ולאחר שיצאה ממנו, איזה גירסת תוכן היא העדיפה בתוך תוצאות החיפוש המתחרות ומבין (!) תוצאות החיפוש המתחרות.

אתה ודאי מכיר לא מעט אנשים שיודעים לספר (!) בדיחות מוצלחות. אבל כמה אנשים אתה מכיר שיודעים להמציא (!) בדיחות מוצלחות?
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
המידע שיש לגוגל איננו רלוונטי ואיננו אמור להוות בסיס לאסטרטגיית קידום כלשהיא(אם כן הוא יעשה בידיוק ההפך).
מנגד אינני יודע אם אילו הבוחנים את העדפות המבקרים יכולים גם להמציא גרסאות מנצחות.

אשמח לשמוע את דעתך לגבי הכישורים האישיים וההכשרה המתאימה הדרושה ליצירת גרסאות מוצלחות
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 9 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט
א. גוגל משתמש (!) במידע שאסף, איחד, ניתח והטמיע במערכות שלו, ויש לנו מידע גלוי שמהווה סיכום של כל המידע הסמוי.

ב. למה התכוונת ב"אלו העוסקים בחווית משתמש מבצעים את המחקר"?

ג. גוגל אומר לנו במפורש שאוכלוסיות משתמשי גוגל רוצות להשתעשע. זאת ודאי הכללה (חלק רק רוצות אישור לאמונות התפלות שלהן), ובכל זאת זה מה שגוגל בחרו להדגיש, לאחר מחקר של שנים אודות ההתנהגות וההעדפות שלהן:
 compelling content, interesting content, content that is fun, content that makes us happy.
(<a href=" ">What are some misconceptions in the SEO industry?</a>)

ד. הכישורים האישיים הנחוצים, מאפייני ההכשרה הדרושה, ובעיקר העבודה המעשית בהקמת וניהול צוות עובדים מתאים, הם נושא שאני דן בו עם בעלי משרדי קידום במסגרת שיחות על הקמת מיזם משותף (הרי ברור שהצוות הזה לא יכול להיות מודרך ומנוהל על ידי מעתיקן!). אבל אלי טען בזמנו שיש לכם את כל מה שאתם צריכים. האם זה נכון, מה ששמעתי, שעברת משם?
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
א. אין על כך עוררין

ב. מדובר בשלבים ראשונים הן בהתאמת אסטרטגיית תוכן והם בתהליך שאותו אנשי UE עוברים שבהם הם בוחנים את קהל היעד

ג. עברתי משם, לפני מספר חודשים, ואוכל להגיד בהחלט שללא מעורבות כמעט מלאה של הלקוחות אינני חושב שקיים משרד כלשהו שמתאים לתיאור שהצגת, לכן התעניינתי בדעתך
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
ג. יצא לי גם להכיר הרבה מאד בעלי עסקים (חנויות) שאין להם מושג באיפיון שוק היעד שלהם, ומגרשים 50% ממנו מהחנות. יתר על כן, מאפייני שוק היעד שמגיע ממנועי החיפוש שונים לעתים קרובות ממאפייני שוק היעד שנכנס מדלת החנות או מאמצעי פרסום מסורתי. שלא לדבר על כך שלמשרד קידום אתרים עדיף תמיד לעבוד על קידום אתרים בבעלותו, ולמכור במישרין לקונה שבקצה או למכור לידים למי שמציע את המחיר והתנאים היותר טובים. בכל המקרים הללו אין למקדם האתרים ולמומחה ה-UE מושג קלוש איך לאפיין באופן מקצועי את ההתנהגות וההעדפות של שוק היעד האינטרנטי.

חלק ניכר מזמני מוקדש כעת להקמת צוות עובדים שמצטיין כבר בהמצאת (ולא בהעתקת)
 compelling content, interesting content, content that is fun, content that makes us happy.

תתקשר אלי ל-02-5664676 ואפרט יותר.
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,230 נקודות)
נדון על זה בפגישה בקרובה שבה נוכל לדון על נושאים מורכבים דומים.
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
בכיף.........
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 9 פברואר, 2014 על ידי NeutrinoTeam (250 נקודות)
חברים תודה רבה לכולם על התשובות, היה מעניין לקרוא את הכל, וזה לגיטימי מן הסתם שלא תהיה תשובה אחת, או הסכמה ברורה על הכל. אבל באופן כללי, המסקנה שלי שצריך להפעיל היגיון בריא.

אכן, אין טעם "להפציץ" את האתר בקישוריים לא ערכיים, או בתוכן משעמם. אני מאמין שגוגל רוצים לתת את תוצאות החיפוש הטובות ביותר, ולכן הדרך שבה יש לפעול היא איך לשפר את האתר באותו תחום, עבור הגולש, לצד (!) דברים טכניים נוספים שעשויים לעזור, כגון קישורים ערכיים, יחסי ציבור לעסק, שיפור חווית הגולש ועוד.

אחד הדברים שזכורים לי באופן מובהק הוא שראיינו פעם מישהו מגוגל שסיפר על איך המערכת למדה מילים נרדפות וכך קישרה ביטויי חיפוש דומים. ההסבר פחות משנה מהעובדה שהוא ציין שגוגל עושים שימוש בנתון אם נכנסת לאתר ויצאת חזרה אל תוצאות החיפוש. אם הם יודעים את זה, מן הסתם הם יכולים לדעת כמה זמן היית באתר, ולפי זה להניח אם הוא רלוונטי לשאילתת החיפוש.
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
שלוש הערות:
1. צריך להפעיל היגיון בריא מודל 2014 ולהעיז להיפטר מההיגיון הבריא מודל 2004 ששימש אותך בהצלחה עד לאחרונה.

2. ב-2014 גוגל כבר לא מנסה לשפוט בעצמו את איכות תוכן הדף אלא נותן לאוכלוסיית המבקרים לשפוט, ומדרג את תוצאות החיפוש על פי שיפוט המבקרים.

3. זמן השהיה איננו מדד אוביאקטיבי לשביעות רצון המבקרים מהדף. השווה את האוכלוסיה ששאלה "תקנות ביטוח לאומי נכות כללית" עם האוכלוסייה ששאלה "שעות קבלת קהל ביטוח לאומי".
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי אנונימי
לא הבנתי את הנקודה השלישית, אתה למעשה אומר ששני הביטויים מובילים לאותו הדף? או שמי שמחפש שעות קבלה יצא מהר מהדף?

ואם הוא יצא מהר מהדף, האם הוא ימשיך לתוצאה הבאה בתור? הוא כבר קיבל תשובה. ובנוסף, האם 0-2 שניות מספיקות למישהו לקרוא תשובה? אם הזמן הוא כזה, לפי דעתי בוודאי שזהו פקטור שנלקח בחשבון.
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
בוא נניח שיש לנו סיבה להנחית את שתי האוכלוסיות לאותו הדף. תהיה לנו אוכלוסיה שמעוניינת לקרוא טקסט ארוך ומפורט, והיא מאותתת לגוגל שהיא אכן קראה אותו בזמן שהיה ארוך, ואוכלוסיה נוספת משמעוניינת למצוא את המידע אודות שעות קבלת הקהל במקום בולט בדף, והיא מאותתת לגוגל שהיא מצאה אותו בקלות על ידי זמן שהיה קצר, ובעובדה שהיא לא נכנסה לתוצאות חיפוש נוספות. פירוש הדבר הוא שזמן השהיה הממוצע (!) בדף איננו נותן כל אינדיקציה לגוגל על רמת שביעות הרצון היחסית, כי הוא קצר מדי לאוכלוסיה אחת וארוך מדי לאוכלוסיה השניה. יש המון ביטויי חיפוש כאלה והמון אתרים שיש להם סיבה טובה לרכז את מרבית התוכן או כולו בדף הבית.

מה דעתך, אם כן, על הטקטיקה הנפוצה להסתיר את המידע אודות שעות קבלת הקהל בתוככי טקסט ארוך, או בסופו של סרטון, כדי להאריך באופן מלאכותי את זמן השהיה, מתוך הנחה שיותר ארוך זה תמיד יותר טוב?
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי אנונימי
תראה, תמיד אפשר להגיע לנקודות קיצון ולדון בהן עד שיצא עשן. אבל למה שנרצה להכניס את שתי האוכלוסיות לאותו הדף? עצם הרעיון הוא לא נכון - שוב, האתר צריך להיות נגיש לגולשים. הארכת זמן הביקור גם הוא לא טוב.
מצד שני, האם ייתכן שגוגל "יבין" שדווקא בדף שלך הגולש מצא את התשובה בזמן מהיר ללא צורך להמשיך בגלישה לאתרים נוספים ברשימת תוצאות החיפוש- יכול לתרום לדף שלך?
נתקבלה תגובה 10 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
מבחינת גוגל, רשת האינטרנט היא בעיקר רשת של דפים ולא רשת של אתרים. המחשבה ליצור דף נפרד לכל ביטוי חיפוש (או לכל היותר 2-3 ביטויי חיפוש) איננה מתאימה לעבודת קידום מודל 2014. אם אתה מביא הרבה אוכלוסיות מבקרים לאותו הדף, וגורם לכולן רמת שביעות רצון יחסית מהביקור, שתעלה על רמת שביעות הרצון מביקוריהן בתוצאות החיפוש המתחרות, תוקפץ למקום הראשון עבור כולן.

מצבי קיצון היפותטיים או אמיתיים מחדדים את הבנת המציאות המורכבת.

למה שגוגל לא יבין? הוא לא מתייחס לגולש הבודד אלא להתנהגות ולהעדפות של מדגם מספיק גדול מתוך אוכלוסיות משתמשי גוגל, על פי עשרות או מאות טיפוסי איתותים ועוצמתם. זכור שגוגל אוספים מידע על ההתנהגות וההעדפות של משתמשי גוגל מזה שנים, הם מנתחים את המידע הזה ומחליטים איך לשכלל את מנוע החיפוש. לך יש גישה רק לזמן השהיה הממוצע ולשיעור הנטישה.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,244 שאלות

7,286 תשובות

9,869 תגובות

13,168 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
1 תשובה 131 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 מאי, 2014 על ידי amirs (380 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 108 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 אפריל, 2015 על ידי emc2 (390 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 99 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 אוקטובר, 2013 על ידי mtndiv (210 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 273 צפיות
שאלה נשאלה ב- 21 נובמבר, 2012 על ידי amirs (380 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 306 צפיות
שאלה נשאלה ב- 5 יוני, 2012 על ידי idoseo (390 נקודות)
...