◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
496 צפיות

איך לקדם אתר בעל תוכן באנגלית עם KEYWORDS בעברית?

על ידי 380 צפיות
נערך על ידי
יש לי אתר שבניתי באנגלית ואני מעוניין גם לקדם אותו שאנשים יחפשו אותי בעברית בגוגל עם המילות מפתח הרלוונטיות שהקצאתי לאתר
איך זה עובד? האם זה אפשרי ?

תודה

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
זה אפשרי, מבחינת השלבים השלבים רגילים ואין פעולות שחורגות מהרגיל.

לגבי האם זה אפשרי, זה דורש הבהרה האם האתר יספק למחפשים תכנים רלוונטיים או הכוונה היא שיש באתר תגיות  keywords  בעברית.
אם כן אז אני בספק אם זה מה שישפיע על דירוגי האתר ויעקוף את המתחרים.
על ידי
רק כדי להבין את התשובה שלך
אתן לך דוגמה ... נגיד שתוכן האתר שהוא באנגלית מדבר על בניית אתרים ומילת המפתח שהשתמשתי בה לדוגמה WEB DEVELOPMENT
ברצוני גם לקדם את האתר במילת מפתח - "בניית אתרים" בעברית
זה יעבוד? אני יכול לעקוף את המתחרים ?
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
גוגל יכול לתרגם מילות מפתח מעברית לאנגלית ולהציג תוצאות מתורגמות- מה שאפשר לבדוק בחיפוש שמות לדוגמא.

במקרה ותחום בניית האתרים הוא הכיוון שלך אמליץ לך לשקול דף בשפה מתאימה משום שמדובר בנישה תחרותית
על ידי
תודה רבה על העזרה
קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תוסיף לאתר דף בעברית. מה יותר פשוט מזה?
קולות
0
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
אני יצתרף ויוסיף קצת.

כן זה ניתן, ככל שהאתר שלך יותר מבוסס זה יהיה יותר קל באופן יחסי.
אבל זה גם תלוי נישה ומתחרים.

אם אתה בנישה מאוד תחרותית שיש אתרים מלאים בעברית בנושא,
גוגל יעדיף את האתר המקומי בשפה הנכונה כי הוא מניח שזה יעזור יותר למחפש.

תחשוב גם על ההתנהגות של הגולש שגם תשפיע בסופו של דבר, לא כל דובר עברית יודע אנגלית.
וגם מאלה שיודעים גם וגם השאלה היא מה אותו אדם מעדיף.

בנישות יותר טכניות יכל להיות שתצליח לקדם אתר באנגלית על מילה בעברית יותר טוב מאתר בעברית.

אבל בנישות כלליות, כמו משחקים, רוב גולשי גוגל העברי יעדיפו תוצאה בעברית וההתנהגות שלהם תשליח כך או כך על התוצאות.

אם לאומת זאת מנהל טכני יחפש "עדכון ווינדוס לטנל אסאס הייץ"(סורי על הסינית) רוב הסיכויים שהתוצאה האנגלית תזכה בסוף כיוון שלמשל לחלק מהמילים הללו אין באמת ובתמים משמשעות בעברית והאתר העונה חייב להכיל משהו באנגלית כך או כך..


אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,760 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 3/04/15 על ידי emc2 390 צפיות
2 תשובות
קולות
0
...