◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
359 צפיות

ירידות במיקומי גוגל

על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
נערך על ידי
היי,

בימים האחרונים אתר אילת סיטי (http://www.eilat-city.net) חווה ירידות במיקומים בגוגל במילות מפתח בולטות ('אטרקציות באילת', 'מסעדות באילת' ועוד).

1. באמצעות אילו כלים ניתן לבדוק את הסיבות לירידות האחרונות?
2. בניתוח גס של האתר, עם הכלים שברשותכם, האם אתם יכולים לראות סיבות בולטות לירידות?
3. איך ניתן להבין ירידה משמעותית אחת בביטוי אחד לדוגמא: "אכסניות באילת" ממקום ראשון >> למקום חמישי?

תודה ויום טוב

שלומי

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
1. אין שום כלי שיוכל לשקף לך את הסיבה לנפילה בנפח התנועה, ישנם כלי שיספקו לך מידע אנליטי, וטכני אך כל השאר יתבסס על ניחושים, בגדול כלי מנהל האתרים של גוגל וגוגל אנליטיקס יספק לך כמה כיוונים.

2 ו 3.ממש לא, שכן קשה להיות בטוח שאתה נענשת, מאוד יכול להיות שהמתחרים שלך התחזקו.
יצא לי להבחין שבעדכון האחרון ההתייחסות של גוגל לכוונת המחפש מעט השתנתה, ובמונחים מסוימים זה דיי מסביר את התזוזות.

כמו שתוכל להבחין שבמילה אכסניות באילת ישנם כרגע אתרים המספקים רשימה של אכסניות אזוריות,  כאשר הדף שלך נדחק.
אם הייתי מתבקש לנחש הייתי מנחש שהקישורים הרוחביים שנבנו לקטגוריה איבדו את ערכם( לדוגמא מפה http://hayokra.org/ ) או התיאורים המשוכפלים השפיעו על איכות הדפים(להלן דוגמא http://goo.gl/HfgK1 )

אגב בחלק מהקישורים באתר נראה שהחלטת ליישם NF על אף שהם פנימיים, מה שגורם לי לחשוב שאולי אתה מנסה להשפיע על זרימת ה PR באתר.
אמליץ לך לשקול את הפעולה בשנית שכן לגוגל ישנו אלגוריתם המזהה מניפולצייה על זרימת ה PR באתר, עיין במאמר של מאט בכתובת שפה: http://www.mattcutts.com/blog/pagerank-sculpting/
על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
מנשה, תודה על התשובה המושקעת, זה לא ברור מאליו.

1. סליחה על השאלה, אבל מה זה "ליישם NF"?
2. האם הציטוטים מ-easy לא מחזקים אותי? הרי הם שמים גם לינק לדף הספציפי...?
3. מנסיונך, האם ניתן לדרוש מאתר easy להוריד את הציטוטים?
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
1. שימוש בתגיות NOFOLLOW בקישורי האתר
2. אם מדובר בציטוט חוזר חד פעמי המפנה אליך, אין עם כך בעיה.
   במקרה שלך כמעט כל רשומת אינדקס באתר שוכפלה למספר אתרים
3.אינני מכיר את הנחיות האתר, סביר להניח שהאחראי על בניית הקישור שמר לעצמי את המידע המתאים בכדי להסירו
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בימים האחרונים עידכון האלגוריתם "פינגווין 2" העניש קבוצה גדולה נוספת של אתרים שקודמו בדרכים שחרגו מהדרישות המוצגות ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים".

תתחיל מקריאת ה"הנחיות" וזהה מה בעבודת הקידום שלך הזמין עונש. אם לא תמצא, יהיה טעם לטרוח כדי לחקור האם קרתה תקלה באתר.
על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
היי עמנואל,
איזה כלים עומדים לרשותי בכדי לזהות רמזים לקידום הסותר את "הנחיות גוגל"?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
שלומי, את הכלי הזה קיבלת מהורייך, עוד לפני שנולדת. השתמש בו כדי להבין מה כתוב ב"הנחיות גוגל" וכדי לסקור, תוך ביקורת עצמית מחמירה, מדוע פעולות הקידום שלך היו ראויות לדעת הנהלת גוגל לעונש חמור.

אין כלי אחר, ואם היה, מפתחי הכלי היו מוכרחים לשתול בו את הפרשנות הפרטית שלהם אודות מה שמותר ומה שאסור, והפרשנות שלהם יכולה להיות נכונה או שגויה.

אבל במרבית המקרים זאת עבודת סרק, כי ניתוח לאחר המוות לא ממש מרפא את החולה.

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,758 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
3 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+1
...