1. אין שום כלי שיוכל לשקף לך את הסיבה לנפילה בנפח התנועה, ישנם כלי שיספקו לך מידע אנליטי, וטכני אך כל השאר יתבסס על ניחושים, בגדול כלי מנהל האתרים של גוגל וגוגל אנליטיקס יספק לך כמה כיוונים.
2 ו 3.ממש לא, שכן קשה להיות בטוח שאתה נענשת, מאוד יכול להיות שהמתחרים שלך התחזקו.
יצא לי להבחין שבעדכון האחרון ההתייחסות של גוגל לכוונת המחפש מעט השתנתה, ובמונחים מסוימים זה דיי מסביר את התזוזות.
כמו שתוכל להבחין שבמילה אכסניות באילת ישנם כרגע אתרים המספקים רשימה של אכסניות אזוריות, כאשר הדף שלך נדחק.
אם הייתי מתבקש לנחש הייתי מנחש שהקישורים הרוחביים שנבנו לקטגוריה איבדו את ערכם( לדוגמא מפה
http://hayokra.org/ ) או התיאורים המשוכפלים השפיעו על איכות הדפים(להלן דוגמא
http://goo.gl/HfgK1 )
אגב בחלק מהקישורים באתר נראה שהחלטת ליישם NF על אף שהם פנימיים, מה שגורם לי לחשוב שאולי אתה מנסה להשפיע על זרימת ה PR באתר.
אמליץ לך לשקול את הפעולה בשנית שכן לגוגל ישנו אלגוריתם המזהה מניפולצייה על זרימת ה PR באתר, עיין במאמר של מאט בכתובת שפה:
http://www.mattcutts.com/blog/pagerank-sculpting/