◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
499 צפיות

ביטוי עקשן מתנדנד בתוצאות בתוך דומיין איכותי

על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
שלום לעונים.
ביטוי ראשי באתר שלנו, כל הזמן מתנדנד בין מקום 11 למקום 50+ ואף יותר.
הביטוי הוא "אבטחת מידע" והדף הרלבנטי לביטוי הוא:
http://www.hms.co.il/%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA/it/%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2/

התחרות על הביטוי היא לא היסטרית, האתר שלנו חזק וותיק, אופטימיזצית און-פייג' נעשתה, יש קישורים פנימיים שמפנים וגם מעט קישורים מבחוץ שמפנים לדף.

אני לא מצליך להבין מה לא בסדר.
אשמח לכל רעיון

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הביטוי לא מתנדנד. מה שמתנדנד בתוצאות החיפוש הוא הדף באתר שלך. האם זה תמיד אותו דף?
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
מסכים עם הסמנטיקה שלך.
זה תמיד אותו הדף, אני עוקב ברמה יומית.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ההסבר הנפוץ לתופעה הזו הוא שבחלק מהזמן הזה ירדת מאד במיקומים בחלק ממרכזי הנתונים של גוגל. משמעות הדבר היא שבמשך הזמן הזה דירג את תוצאות החיפוש לביטויים הללו אלגוריתם שונה מהאלגוריתם הקודם (שהציג אותך במקום 11). אי-אפשר לדעת האם זה אירוע שייפסק מתישהו או שזה סימן לבאות (ירידה קבועה למקום 50+).

זו הזדמנות לבדוק האם עבודת הקידום שלך מצייתת ל"הנחיות גוגל למנהלי אתרים", במיוחד בתחום יצירת הקישורים הנכנסים.
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
השאלה, אם אתה יכול למצוא איזושהי סיבה נראית לעיין למצב. בסופו של דבר, אני צריך לפתור את הבעייה. מדובר בביטוי מרכזי. האם אתה יכול להמליץ לי מה לעשות?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ראה מה שהוספתי לתגובה הקודמת. אם היה מדובר בירידה נמשכת למקום 50+ היה מקום לדבר במונחים מוחלטים על ענישה, וגם אז הייתי מפנה אותך ל"הנחיות גוגל". ההתנדנדות עשויה להיות ביטוי לכך שאחד האלגוריתמים מעניש והאחר עדיין לא.

מתי השגת לראשונה את מקום 11? לאחר כמה זמן נפלת למקום 50+?
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
אני לא מוסיף קישורים לאתר הזה באופן יזום.

מהלך העניינים:
לפני נובמבר, לא הופיע ב60 הראשונים.
נובמבר-דצמבר יציב על מקום 51
בערך ב 30 לדצמבר החלה עלייה הדרגתית למקום 35
בערך ב 20 לינואר עלייה למקום 11
תחילת פברואר ירידה לאזור ה 20
היום, 13 לפברואר צניחה של 27 מקומות למקום ה 45
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אם כך, העליה למקום 11 היתה אירוע חד-פעמי שנמשך כשבועיים.

אני מתרשם שביטוי החיפוש "אבטחת מידע" הוא ביטוי תחרותי למדי - בצמרת תוצאות החיפוש יש אתרי מידע רבים, שאינם מסחריים. יתכן בהחלט שהקפיצה למקום 11 מוסברת על ידי נפילה במיקומים של הרבה תוצאות החיפוש מסחריות שהיו מעלייך, אולי בשל הרצה נוספת של שינוי אלגוריתם מסוג "פנדה" או פינגווין", והמתחרים הללו פעלו מיד לתיקון המצב.

אם זה המצב, אין מקום לשאלה מה לעשות כדי לחזור למקום 11 כי השאלה היא מה היה צריך לעשות מלכתחילה (לפני נובמבר 2012) כדי להשיג מקום בולט ויציב בצמרת תוצאות החיפוש (1-5) לביטוי הזה, או מה היתה צריכה להיות ההחלטה הניהולית\שיווקית הנכונה, למקרה שזה לא היה בר-השגה.

שלח לי מייל עם מס' הטלפון שלך ל-emanuel@tenswebmarketing.com
על ידי <סגן משנה> 2.0k צפיות
אוקיי, נפגש בפרטי.
בכל מקרה, חשוב לציין שהדף חדש יחסית, סה"כ עלה לאוויר באזור אוקטובר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
המהפכה המתחוללת כעת בגוגל יוצרת הזדמנות לדפים ואתרים חדשים לקפוץ תוך זמן קצר ביותר לראש תוצאות החיפוש. בעבר, כאשר היה צורך לגבור על מספר הקישורים של המתחרים, אתרים ותיקים, שהספיקו לצבור מספר רב מאד של קישורים, חסמו את היכולת של אתרים חדשים לגבור עליהם תוך זמן קצר, ללא תקציב חד-פעמי שעולה על מה שהותיקים הוציאו בהדרגה לאורך שנים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...