◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
472 צפיות

http://www.meatzvim.co.il/ זה האתר שלא אומת בוובמסטר טולס הייתי שמח לתשובה למה הוא לא אושר?

על ידי <סגן משנה> 1.1k צפיות
מנסה לאמת והוא לא נותן לי

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
 
Best answer
גוגל מאנדקס אותו. שאל: site:www.meatzvim.co.il ותראה. לאיזה מין אימות או אישור אחר אתה מצפה?
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
אכן כמו שזקן השבט כתב האתר מופיע באינדקס וגוגל מציג אותו בחיפוש.

לגבי השאלה בקשר לאימות הסבר תוכל לקבל בתשובה שפה http://www.askpavel.co.il/qa/6067/

4,333 שאלות

7,364 תשובות

9,933 תגובות

23,337 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
+3
1 תשובה
קולות
+2
...