◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
–1
4.3k צפיות

מה אומרות השגיאות - Redirect error ו-404 (Not found)?

על ידי 870 צפיות
נערך על ידי
האם יש דרך לתקן את זה?

תודה

3 Answers

קולות
+1
על ידי 520 צפיות
נבחר על ידי
 
Best answer
שגיאה 404 היא שגיאה נפוצה מאוד באתרי אינטרנט ויש דרכים לתקן.
קודם כול עליך להבין כיצד נוצרת שגיאה 404,
אחר כך, איך למצוא שגיאות 404 באתר שלך (זה תהליך שצריך להעשות מידי פעם ובשימוש של כלים חיצוניים ולא רק Search Console),
אחר כך יש להחליט איך לפעול כאשר מצאת שגיאה 404 לקישור, לתמונה, לקובץ CSS ולמשאבים אחרים.
אני מציע לך לבנות דף שגיאה 404 משלך.

אז מה אומרת שגיאה 404 ?
כל המשאבים באתר שלך: דף אינטרנט HTML, תמונות, קבצי CSS, קבצי Javascript כל אלה הם משאבים שהגישה אליהם היא באמצעות כתובת URL. כאשר דפדפן מבקש להציג דף באתר או תמונה הוא שולח לשרת בקשה להחזיר לו את המשאב ולשם כך הוא צריך לספק למחשב השרת, עליו נמצא האתר, קישור URL.
אם בכתובת נמצא המשאב ויהיה זה דף HTML, תמונה או קובץ, אז המשאב יוחזר לדפדפן והוא יעשה בו שימוש.
אם בכתובת לא נמצא המשאב, השרת יחזיר קוד שגיאה 404, לאמור: לא מצאתי.

יש כל מיני סיבות למה זה קורה ועל הסיבות והדרכים לפתרון, תמצא הסבר מקיף ומפורט כאן במאמר
https://www.seoreport.co.il/4216

בהצלחה,
זהר עמיהוד
מוביל עסקים להצלחה באינטרנט
קולות
0
על ידי 160 צפיות
שגיאה 404 היא מבין הנפוצות בשרתי אינטרנט, משמעותה היא שהעמוד אינו קיים. יכול להיות שניתן היה לגשת אליו בעבר אך כעת הוא לא נמצא. השגיאה נגרמת לרוב כתוצאה ממחיקתו של עמוד בשרת ולעיתים משגיאה בכתובת ה-URL.

שגיאת Redirect משמעותה שהעמוד אותו טענת לא מצליח להיפתח עקב שימוש לא נכון או שגיאה פנימית בעת שמנסה להעבירך לעמוד החדש. יכול להיות שההפניה ריקה, שאין גישה לאותו עמוד חדש או שקיימת לולאה המפנה שוב ושוב לאותו עמוד.

אכן יש דרכים רבות לתקן את אותן שגיאות, כל עמוד לגופו.
קולות
0
על ידי 220 צפיות
כמובן שכל מקרה לגופו, אבל על מנת להיפטר ממקרה שכזה בדרך כלל עלייך לבצעה הפניית 301 דרך ה-htaccess
בכל מקרה עדיף להגדיר דף מסויים לעמוד שגיאה 404 ובכך גם אם במקרה נוצר דף כזה הוא לא יוביל לשום מקום אלא יתאפשר מעבד ממנו אל דף הבית.

4,324 שאלות

7,353 תשובות

9,918 תגובות

118,125 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+2
1 תשובה
קולות
+2
1 תשובה
קולות
+2
1 תשובה
קולות
+1
2 תשובות
קולות
+2
...