קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

היא האם הוצאת קישורים מעמוד הבית לעמודים פנימיים עלולה להזיק או להועיל לקידום האתר?

+1 הצבעה
527 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 יולי, 2011 על ידי kfirc3 (520 נקודות)
נערך 27 יולי, 2011 על ידי LiranRor
שלום,

שאלתי היא האם הוצאת קישורים מעמוד הבית לעמודים פנימיים עלולים להזיק או להועיל לקידום האתר.

אני אתן לכך דוגמה : בעמוד הבית אני מציג את כל השירותים שאני נותן אך יש הרבה מה לרשום על כל שרות אני מודע לעניין שהרבה תוכן זה דבר מועיל מאוד בעמוד הבית אך זה יותר מדי ופוגע לי במראה של האתר.

מה שאני רוצה לעשות זה בעצם לתת פירוט קצר על כל שרות ולתת קישור "קרא עוד" לעמוד פנימי שמדבר אך ורק על אותו שירות.

מה מומלץ לעשות מבחינת קידום אתרים :

אפשרות אחת : לתת לינק רגיל שנקרא "קרא עוד" לעמוד פנימי.

אפשרות שניה : לתת לינק שנקרא "לקריאה על [מילת מפתח] לחץ כאן"

אפשרות שלישית : להשתמש בתמונה שרשום עליה "לחץ כאן" ולעשות ל alt עם מילת המפתח

אפשרות רביעית : להשתמש ב nofollow

אפשרות חמישית : לא מומלץ להוציא לינקים מעמוד הבית לעמודים פניימים.




אשמח לתשובות ברורות ממבני עניין בנושא.


תודה מראש.

תשובות 3

–2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 26 יולי, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
תמיד מומלץ להוציא קישורים פנימיים באתר, ככה בעצם גוגל יגיע אולי לכל העמודים באתר עם הרובוט ויאנדקס אותם.
חוץ מזה שיש מבנה היררכי שהאתר אמור להיות בנוי לפיו שהסקיצה שלו היא:
1.דף הבית
2.עמודי קטגוריות שמקבלים קישור מדף הבית ומחזירים לדף הבית.
3.עמודי סאב קטגוריה שמקבלים קישורים מעמודי הקטגוריה,מחזירים קישור לדפי הקטגוריה וגם לדף הבית.
4. עמודים פנימיים יותר (מוצרים,מחירי מוצרים וכו'),מקבלים לינק מהסאב קטגוריה ומחזירים לסאב קטגוריה ולדף הבית.

זה ממש בקצרה המבנה שהאתר אמור להיות בנוי.

אני הייתי מציע, העדפה שלי, בנוגע לשאלה שלך לחשוב מה יהיה עדיף לקוראים עצמם, עזוב את המנוע חיפוש, קרדיט הוא ייתן לך ברגע שיגיעו גולשים לאתר. לדעתי הקוראים היו מבינים יותר טוב לינק שיגיד להם "לחצו כאן" או "לעוד מידע" וכדו' מאשר מילת המפתח כלינק...
אני סבתא זקנה בת 100 שרוצה שירותי אינסטלציה כי התפוצץ לה הצינור בשירותים, מאיפה לי לדעת שאני צריך ללחוץ על המילה "שירותי אינסטלציה" שמסומנת באדום כדי שאוכל לקרוא עוד על השירות שלך??
מאידך, אם אני אראה שרשום לי "לחץ כאן" אני אבין יותר בבירור שאני צריך ללחוץ שם. בקיצור הבנת את הרעיון.
נתקבלה תגובה 26 יולי, 2011 על ידי kfirc3 (520 נקודות)
תודה רבה על התשובה.

ברצוני להגיב על תשובתך בנושא בכדי לקבל עוד תשובות ודעות בנושא.


כל הדפים הפנימיים שלי מקבלים קישורים מתפריט עליון ותפריט צד.

בעמוד הבית יש לי כ 1500 מילים אשר מחולקים ל 5 נושאים : 300 מיה בכל נושא ויש לי המון מה להוסיף אך מצד שני אני לא רוצה גלילה ארוכה כך שאני חייב להוציא קישור "קרא עוד.."

ומצד שני אני לא רוצה להוציא יותר מדי קישורים מתוכן שבעמוד הבית.

אני מודע לעניין שקודם כל להקדיש את ההתיחסות למבקרי האתר אך עדין אני יכול למצוא לזה פתרון אחר בלי לפגוע במשתמש



לכן שאלתי המדוייקת מה עדיף :

1. לינק רגיל תחת "קרא עוד"?
2. לינק עם nofollwo?
3. לינק תמונה שבתוכה רשום קרא עוד?
4. למצוא לזה פתרון אחר ולא להוציא לינקים?


תודה מראש
נתקבלה תגובה 26 יולי, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
אני הייתי הולך על קישור קרא עוד... זה עדיין לא נחשב להוציא המון קישורים מדף הבית. במיוחד שאנחנו מדברים פה על קישורים פנימיים ולא יוצאים. אם יש לך כבר המון קישורים יוצאים מהתפריטים העליונים לעמודים פנימיים, אז תנסה לצמצם אותם לסאב קטגוריות.
שים לב גם שהתפריט העליון האם הוא מופיע בכל דף, בכל עמוד באתר? אם כן אז זה סתם בזבוז...
נתקבלה תגובה 26 יולי, 2011 על ידי kfirc3 (520 נקודות)
התפריטים חוזר על עצמו בכל דף ודף באתר.

אני באמת אבוד עצות אולי אני אוציא תמונה שבתוכה רשום "קרא עוד"

גוגל יתעלם מקישור  זה? ויתן חשיבות לקישור היחיד היוצא מתוכן בעמוד הבית ?

מה אתם אומרים ?
נתקבלה תגובה 26 יולי, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
זה ייחשב כלינק רגיל לגמרי
שלח לי את האתר שלך אני אסתכל עליו
יש לך את המייל שלי בפרופיל שלי כאן
נתקבלה תגובה 26 יולי, 2011 על ידי אנונימי
ומה קורה במידה וישנם באתר "פירורי לחם"? הרי אם הם תקינים - אז בכל עמוד בעצם יש מראש קישורים אל ההיררכיה שמעליו וכן הלאה. מה קורה במקרה כזה? האם פירורי הלחם מספיקים?
–2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 26 יולי, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (176,200 נקודות)
בנג'מין מצטער שאני חולק על דעתך אבל אני לא חושב שאתה צודק כאשר אתה מייעץ להשתמש במילים כמו "קרא עוד" בתור אנרכרים באתר.
שימוש כזה בדף בית יכול לגרום לנזק באתר בגלל 3 סיבות מרכזיות:
-שיבוש צפיפות המילות מפתח בדף
-שימוש לקוי באנרכרים ובלבול המנוע חיפוש כאשר הוא סורק את האתר
-קושי של המנוע חיפוש לזהות את הטקסט שהוא צריך לבחור לך בתור Sitelinks באתר
במקרה שאתה ממש נואש אני מציע לך לבחור את האופציה שמכילה את המילת מפתח באמצע הטקסט.
הצעה שלי תשקיע מעט יותר בעיצוב הכותרת בכדי להקל על הגולש בהקלקה ותוותר על הטקסט הנוסף.
דוגמה חייה לדף ללא טקסט כמו קרא עוד הוא הדף בית של פבל פה שלא מכיל כמעט טקסט כזה[רק בכתבה 1 מרכזית]
בכל מקרה הייתי ממליץ לך לא להציף את הדף בית בקישורי של קרא עוד או להמשך קריאה לא תרוויח מזה הרבה ואני ממש מתפלא שמקדם אחר בחר דווקא באפשרות הזו:X
נתקבלה תגובה 27 יולי, 2011 על ידי kfirc3 (520 נקודות)
תודה רבה על תשובתך , אני אכן מסכים איתך בעניין בילבול מנועי החיפוש מכל הלינקים של קרא עוד , אך אני מצד שני אני רוצה להעביר את המבקרים לעמוד נוסף באתר בכדי להוריד אחוזי נטישה, גוגל הרי מחשיב נטישה רק במידה והגולש לא עבר לדף אחר , לכן יש חשיבות לקישורים של קרא עוד ... וכדומה.

אני אתאר לכם את המצב של האתר שלי:

- 2300 מילים בעמוד הבית .
- 36 קישורים לעמודים פנימים מתפריט עליון צדדי ופוטר בלבד
-  מתוכן האתר בדף הבית עדין לא הוצאתי אפילו לינק 1
- תוכן עמוד הבית מחולק אצלי ל 4 קטגוריות שאני עוסק בהם.

מטרתי היא להביא את הגולש לבקר דף נוסף באתר.

לכן שאלתי המדוייקת מה עדיף :

1. לינק רגיל תחת "קרא עוד"?
2. לינק עם nofollwo?
3. לינק תמונה שבתוכה רשום קרא עוד?
4. למצוא לזה פתרון אחר ולא להוציא לינקים?
נתקבלה תגובה 27 יולי, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (176,200 נקודות)
4.פתרון אחר
למה?
כי אתה חייב לכוון את הגולש לתוכן שיעניין אותו ויגרור לעומקי האתר.
השיטות הבסיסיות זה להציג לגולש את התוכן המדורג\מבוקש ביותר על ידי רוב הגולשים.
לאחר מכן לראות איפה אתה מאבד אותו על ידי שימוש בתוכנות אנליטיות כאלו ואחרות ואז לתת לגולשים הזדמנויות לקרוא עוד תוכן שיעניין אותם בהמשך הגלישה
נתקבלה תגובה 27 יולי, 2011 על ידי אנונימי
ומה קורה במידה וישנם באתר "פירורי לחם"? הרי אם הם תקינים - אז בכל עמוד בעצם יש מראש קישורים אל ההיררכיה שמעליו וכן הלאה. מה קורה במקרה כזה? האם פירורי הלחם מספיקים?
נתקבלה תגובה 27 יולי, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (176,200 נקודות)
למה אתה מתכוון כאשר אתה כותב פירורי לחם?
נתקבלה תגובה 27 יולי, 2011 על ידי LiranRor <סגן> (3,790 נקודות)
יש המון יתרונות בשימוש במקרים כגון "קרא עוד", כמו למשל השגת יותר דפים נצפים עבור משתמש, העלאת ה Average time on site וכו'... אלו דברים שיכולים להיות שווים המון כסף. כל מקרה לגופו :)
נתקבלה תגובה 28 יולי, 2011 על ידי Benjamin Coloto <סגן> (3,590 נקודות)
אחי אתה חי בתקופה עתיקה שבה ה SEO היה מבולבל לגמרי... איזה בלבול מנועי חיפוש????? תן לי הוכחה ממשית לזה.
סתכל על עדכון פנדה ותבין את המבנה החדש...
פאבל לא הוסיף פה קרא עוד באתר שלו כיוון שהכותרות הן הלינק, חוץ מזה הקדימון לכתבה הוא קטן מדי ואם אצלו זה ארוך יותר, הגולש לא אמור לנחש שהוא צריך להקליק על הכותרת לדוגמא כדי לקרוא עוד.
גוגל מסבירים טוב מאוד שאתר שיהיה קל יותר להבנה לגולש יקבל קרדיט גבוה יותר, לא?
במידה והוא רוצה גם לסמן מילות מפתח לעמוד רלוונטי ולהוציא לינק לשם מעמוד הבית, אין בעיה שיעשה את זה מתוך הטקסט עצמו.

אני עדיין מחכה להוכחה רשמית שתוכיח שאתה צודק בטענה שלך.
לקרוא קצת בפורומים מה זה SEO לא הופך אותך למקדם.
נתקבלה תגובה 28 יולי, 2011 על ידי אנונימי
חברים בילבלתם אותי לגמרי, אני צריך דעה שלך מומחה בעניין , התחום אותו אני מקדם הוא תחרותי מאוד ואני רוצה להיכנס לפרטים הקטנים ככל האפשר.

שאלתי היתה פשוטה מה עדיף לעשות ?

אשמח לתשובה ודאית מומחה בקידום אתרים שיש לו נסיון רב.

אני מדבר אך ורק על תוכן ! זה די ברור שגוג מזה מה זה תפריט שרץ לאורך האתר .

שאלתי היא רק על תוכן באתר נא קראו את שאלתי המדויקת שוב וטענו במדויק במידה ואתם יודעים. לדעתי תשובה כנה לעניין זה תפתור להרבה מקדמים את הבעיה.


תודה
נתקבלה תגובה 28 יולי, 2011 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (176,200 נקודות)
מה שהעדכון האחרון של פנדה עשה זה בעצם להחזיר את תהליכי ה seo לשלבים העתיקים אלו שבהם אני חיי.
בכל מקרה זו הדעה שלי תנסה לקבל אותה בהבנה אל תגיב באגרסיביות לא יעזור לך בהרבה.
נתן למקדמים הוותיקים יותר להביע דעה
–1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 2 אוגוסט, 2011 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,230 נקודות)
ראה למשל את הדף הבא: http://www.classical-music.com/
כל כותרת היא קישור לדף פנימי ובו מידע נוסף. הכותרת מתארת מהו המידע הנוסף.

במקרה שלך יש לאזן את התוכן הזה בתוכן כללי נוסף שמיועד לקדם את ביטויי המפתח של דף הבית.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,304 שאלות

7,331 תשובות

9,902 תגובות

17,107 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 322 צפיות
+3 הצבעות
2 תשובות 267 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 ספטמבר, 2010 על ידי roibetz (150 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 388 צפיות
שאלה נשאלה ב- 11 אוקטובר, 2012 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
+3 הצבעות
2 תשובות 376 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 יולי, 2010 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
...