◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
334 צפיות

Title חייבת להכיל את מילות המפתח של האתר?

על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
התחלתי לקדם את האתר החדש שלי אשר עוסק בתחום שירותי הניקיון, תחזוקה, שמירה ואבטחה ואני לא מצליח להבין איזה מילות מפתח בדיוק אני צריך לשים בטייטל של העמוד הראשי.
אני תמיד לוקח דוגמה מאתרי חברות קידום אתרים למינהם אך שם מגוון השירותים הוא קטן יותר אז אצלהם בטייטל רשום לדוגמה: "קידום אתרים מקצועי" - "שם החברה".
את שם החברה ציינתי ואחריה רשמתי את כל השירותים בצורה כזאת: שם החברה, שירות 1, שירות 2, שירות 3, שירות 4.

1.האם זה לא יותר מדי ארוך בשביל טייטל לעמוד הראשי?
2.בעמודים הפנימיים הוספתי לאחר הטייטל את הסימן | כלומר: שם החברה, שירות 1, שירות 2, שירות 3, שירות 4 | אודות. האם זה בסדר?

אשמח לקבל את עזרתכם.
תודה מראש.

3 Answers

קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
1.הכותרת בדף ביית לא צריכה להכיל את כל הקטגוריות באתר שלך את הקטגוריות תשמור לדפים הפנימיים שאותם תקדם בנפרד לכל שירות כלומר הדף בית מציע שירותי בניית אתרים אז בכותרת תרשום לדוגמא:
בניית אתרים Znavo  באינטרנט כל הדרך החל משנת 1997
בדף תבנה קטגוריות של השירותים תקשר אליהם עם מילת מפתח באנרכר ובכל דף פנימי תרשום את השירות שמוצע לו בכותרת עם שם החברה
2.אל תשכח שהכותרת של הדף שלך אמורה למשוך גם לחצות ופירוט שירותים זה לא תמיד סיבה אטרקטיבית ללחוץ, הייתי מציע לך לבחור כותרת ייחודית לכל דף שתתן ללקוח סיבה ללחוץ ולבסוף גם לבצע המרה.
קולות
+1
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
לדעתי אתה יכול לכתוב כותרת פחות מכירתית בטייטל, בשביל זה אתה יכול לכתוב את הסימן | בטייטל בעמוד הבית אבל תעמוד בכללים של אורך הטייטל... במיוחד בגוגל ישראל, שהוא לא הכי מפותח, תוכל להתברג די מהר בתוצאות חיפוש רק ע"י הכנסת מילות המפתח בטקסט בעמוד ובטייטלים.
תעשה ניסוי, זה לא ייפגע בך.
על ידי
נערך
1.הטייטל של עמוד הבית חייב להכיל פסיק. האם זה יכול לפגוע בי? כלומר שאני רוצה להציג את השירותים אז אני רושם: שירות 1, שירות 2, שירות 3 נכון? לעשות עמוד לכל שירות זה לא אפשרי כרגע.
2.מה לגבי גרשיים? אני צריך לרשום בע"מ ומבדיקה אצל אחרים בקוד זה נראה משהו כזה: בע&quot;מ
3. האם באמת יש הבדל אם אני שם את הסימן | לסימן - ?
תודה על העזרה.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
גוגל קורא רק את 65 התוויות הראשונות של הכותרת (Title) אז אין שם מקום ליותר מדי. מזל שבעברית כותבים הרבה פחות אותיות מאשר בצרפתית למשל. קידום ביטוי חיפוש שלא נמצא בכותרת מחייב עבודה נוספת על התוכן והקישורים.

שם העסק, במיוחד אם הוא ארוך ולא כולל את ביטויי המפתח, תופס יותר מדי מקום בכותרת, אבל עבודה מתוחכמת עם תוכן הדף תגרום לגוגל להציג אותו בתוצאות החיפוש בפיסקת הטקסט שמתחת לכותרת.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...