◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
476 צפיות

מילת המפתח הרוונטית לגבי הינה עיצוב בתים בפריסה ארצית.כיצד הכי נכון לבנות את מאגר מילות המפתח?

על ידי 130 צפיות
הוספתי את מילת המפתח עיצוב בתים בהתאמה לביטוי. האם נכון להוסיף מילות מפתח נוספות כגון עיצוב בתים במודיעין?, עיצוב בתים בתל אביב? וכו או שההתאמה לביטוי מכסה על האפשרויות הנ"ל? תודה!

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אוכלוסיית משתמשי גוגל ששואלת בגוגל "עיצוב בתים" שונה מהאוכלוסיה ששואלת "עיצוב בתים במודיעין" וגם שונה מזו ששואלת "עיצוב בתים בתל-אביב". חשבי על מה שיש להם בראש כאשר הם שואלים את אחד הביטויים הללו, ולא אחר, ורק אז תחליטי למי מהם אתה רוצה להענות בתכנון האתר שלך.

האלגוריתמים של גוגל לא מתכוונים ולא מסוגלים להעסיק אותך כמעצבת פנים.
על ידי
אני חשבתי שאם אני מוסיפה עיצוב בתים בהתאמה לביטוי, זה היה אמור לכלול את עיצוב בתים במודיעין לצורך העניין. האם זה לא כך?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני מבקש את סליחתך - לא הבנתי קודם שאת מדברת על פרסום במודעות אדוורדס.

מכל מקום, ההתאמה לביטוי (Phrase) עולה הרבה יותר ביוקר מאשר ההתאמה המדוייקת, ותיאלצי לשלם גם עבור קליקים של מי שאולי לא תרצי לספק להם את השירות המקצועי שלך, כגון "עיצוב בתים בחינם", "עיצוב בתים באילת" וכו'.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
ראשית אני ממליץ לעבודה על רשימת מילות המפתח השליליות, אלו שאת לא רוצה שיופיעו כלל, לחסוך בזבוז מיותר של כסף.
לגבי הוספת מילות מפתח רלוונטיות, אני ממליץ להוסיף ביטויים נוספים ולעשות שימוש בהכנסת מילות מפתח https://support.google.com/adwords/answer/74992?hl=iw, זה יכול לעבוד רק עם המילים שתוסיפי.
ואז תוכלי לייצר מודעות שיהיו רלווטיות מאוד למחפשים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
jaxx, הבעיה היא שאי-אפשר לחזות מראש את כל ביטויי החיפוש שאינם רצויים ולסמן אותם ככאלה שהמודעה לא תוצג למי ששאלו אותם. הנהלת גוגל הודיעה בזמנו ששליש מביטויי החיפוש לא נשאלו בכלל בשלושת החודשים הקודמים, חלקם ודאי משום שהם נוגעים לחדשות טריות וחלקם האחר בשל היותם ביטויי זנב ארוך נדירים. אבל מספר ביטויי החיפוש הנדירים יכול להיות 10% מכלל ביטויי החיפוש שמודעה ספציפית הוצגה עבורם בהתאמה לביטוי (Phrase) ויכולה להיות גם 90%!

אם צריך למנוע מראש את הצגת המודעה למי ששאלו את ביטוי חיפוש "עיצוב בתים במודיעין בחינם על ידי מעצב פנים מתלמד", כמה עוד ביטויי חיפוש כאלה צריך לדמיין לפני שעורכים רשימת הסרה לגוגל? זו אחת הסיבות מדוע אני מסביר שניהול מסע PPC איננו עניין טכני של פעולה על פי צ'קליסט (שאומר למשל להסיר ביטויי חיפוש שלא המירו, לאחר שהקליק עבורם שולם) אלא עניין של הפעלת שיקול דעת. זו גם אחת הסיבות מדוע נהירת מקדמי האתרים מקידום בתוצאות החיפוש האורגניות לניהול מסעי PPC לא תועיל, לא להם ולא ללקוחותיהם.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...