◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
327 צפיות

טקסט משותף לMETA של עמוד אחד ותוכן של עמוד שני נחשב למשוכפל?

על ידי <סרן> 5.1k צפיות
בניתי אתר מסוים עם התבנית הבסיסית של וורדפרס וחלוקה לעמודי אב ועמודי בנים.  עמודי האב נועדו למעשה רק לתפריטים ולכן אין בהם טקסט נפרד.

החלטתי להתקין פלאגין שמקשר לכל עמודי הבן מעמוד האב , ובשביל להשלים את הטקסט, השתמשתי בטקסט מה - Meta Description של עמודי הבן...

עמוד אב:

קישור עם השם של עמוד הבן - תיאור המטה של עמוד הבן (לא כקישור)

וכך הלאה...

האם מדובר בשכפול תוכן בעייתי? מבחינה לוגית אני חושב שזה דווקא הגיוני להשתמש בטקסט שמי שכבר נמצא בתוך האתר גם ככה לא רואה אותו. מעבר לזה שמדובר רק בשתיים שלוש שורות.

3 Answers

קולות
+1
על ידי <סגן> 3.8k צפיות
 
Best answer
היי איתי.
קודם כל - גוגל אינו מתעלם מ META DESCRIPTION, להיפך - הוא מוצג בSERP (עמוד התוצאות במנועי החיפוש).
מצד שני, במידה ולא מוכנס אחד כזה ובעמודים פנימיים עם תוכן איכותי עם אוריאנטציה ל-SEO, הייתי ממליץ כלל לא להשתמש ב META DESCRIPTION.

בנוגע לכפילות מטה בין עמודים אני חושב שזה די הגיוני שהמטה תהיה שונה בכדי להסביר לגוגל "חביבי, זה עמוד שונה... לא עוד סתם עמוד" ולמתג את העמוד בהתאם למילים שאתה מעוניין לקדם, אמנם יש לזכור שחשיבות המטה-תג מיונרית יחסית וכשלעצמה לא תניב לך יותר מדי פירות.
על ידי
אני לא מתכוון לכפילות של מטה, אלא למצב שבו מטה של עמוד אחד הוא חלק מהתוכן של עמוד אחר... ובתוכן אני מתכוון למה שנמצא ב - BODY וגלוי למשתמש...
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
יש ויכוח רציני לגבי השימוש בתגי המטה במנועי חיפוש יש אומרים שהם בכלל לא נקראים
בכל מקרה אשמח עם תסביר את השאלה בצורה שונה קצת קשה להבין אותה[אולי אפילו קישור לא יזיק]
על ידי <סרן> 5.1k צפיות
לצערי, אני לא יכול לספק קישור כי האתר עוסק בנושא די רגיש , אבל שים לב שאני מדבר על ה - Meta Description שהוא אחד התגים היותר חשובים שיש.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אני כמעט בטוח שגוגל היום מתעלמים מימנו אבל עדין לא ממש יצא לי להבין מה אתה מנסה לשאול ואת מבנה הדפים שיצרת שם, ניתן למישהו אחר לנסות להבין את השאלה ולהגיב לך בהתאם.
קולות
0
על ידי <סגן> 3.1k צפיות
הי איתיי,
יש לי אתרים שרובם ככולם חולקים בתגי מטה הזהים לאלו שבעמודי ה"אב" והכל בסדר.
אני מודע לעובדה כי כן חשוב שיתקקים שוני ומותאמות של כל דף ודף לתגי מטה ספציפיים אך מפאת קוצר הזמן והמלאכה המרובה אייני מגיע לעשות כן.
אם יש באפשרותך לערוך אותם כנדרש, עשה כן ואם לא אין לך ממה לחשוש בעניין בעייתיות של שיכפול כזה או אחר לו רק מפאת העובדה שהרבה מערכות ניהול תוכן מייצרות דפים פנימיים וכברירת מחדל לוקחים את תגי המטה מעמוד האב וגוגל לא היה מעוניין (או יכול) לראות בדבר זה כמקרה פסול של שכפול תוכן...
בהצלחה!
על ידי
תודה תומר, אבל אני  חושב שאצלי המצב הוא הפוך כי עמוד האב לוקח את הטקסט שלו מעמודי הבן.
על ידי <סגן> 3.8k צפיות
זה בעייתי במידה מסוימת אם אתה מעוניין להגדיר את עמוד האב שלך בתור העמוד המרכזי והחשוב ביותר.

4,335 שאלות

7,366 תשובות

9,934 תגובות

29,674 משתמשים

שאלות קשורות

...