◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
7.7k צפיות

קישורים פנימיים - עדיף עם כתובת מלאה או מספיק סלאש?

על ידי 220 צפיות
נערך על ידי
היי

יש לי 2 שאלות :

א - כאשר אני בונה קישורים פנימיים איך עדיף לקשר בין העמודים ?

   ישנם 4 אופציות שאני מכיר :

    - <a href="/">קישור</a>

    - <a href=".">קישור</a>

    - <"a href="http://www.sitename.com>קישור</a>

    - - <"/a href="http://www.sitename.com>קישור</a>


בכדי שאני אהיה ברור עם שאלתי ככל האפשר :

1. האם קישור פנימי עדיף עם - "."
2. האם קישור פנימי עדיף עם - "/"
3. האם קישור פנימי עדיף עם הכתובת המלאה - "http://"www.sitename.com
4. האם קישור פנימי עדיף עם הכתובת המלאה - "/http://"www.sitename.com


אשמח אם תגידו לי מה מהאפשרויות עדיף.


2. שאלתי השניה היא : איך עדיף לאנדקס את האתר עם www או בלי www



אשמח לתשובה
על ידי <סגן> 3.1k צפיות
הי כפיר,
אני יכול לענות לך על השנייה השנייה רק כי את הראשונה גם אני בעצמי שאלתי לפני זמן מה ועד כה היא לא נענתה..(לא בדיוק אבל קשור לעניין הסלאשים)
תשובה לשנייה: עדיף לאנדקס עם WWW וגם לא לשכוח להגדיר בגוגל אנליטיקס את הדומיין ככתובת הראשית והיחידה ככזו. יותר קורקטי לקרוא לאתר בשם מלא גם מבחינת קידום וגם מבחינת הנראות שלו על ידי מנועי החיפוש.

2 Answers

קולות
+2
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
 
Best answer
היי כפיר, אני אנסה לענות, אבל זה באמת לא משהו "מוחלט":

1. אם מדובר באתר תוכן, אני נוטה להמליץ שלא לעשות שימוש בכתובות רלטיוויות (סלאש בלבד), בעיקר בגלל שאם תכנים מאתרך יועתקו או יישאבו בצורה לגיטימית לערוצי RSS שונים וכו' - הטקסטים שלך יכללו קישורים שבורים. אם תעשה שימוש בכתובות URL מלאות תקבל לינקים מכל מקום בו יפורסם הטקסט שלך as is. מאידך, מסכימה עם המגיב מעלי, יש משהו נוח במעבר לדומיין חדש כשכל הניווט והקישורים מבוססים על כתובות רלטיביות שלא צריך לשנות.

2. לכאורה, מדובר בשלושה תווים מיותרים לחלוטין וטוב היה לו כלל גולשי הרשת היו נמנעים משימוש בהם. בפועל, אנשים רגילים לכתובות URL עם WWW ואם זה היה האתר שלי - לא הייתי מחנכת אותם על הגב שלי. מעבר למה שתומר ציין ואני מסכימה - תחשוב על קישורים טבעיים, כמו של פעם, כשמישהו שם אליך בבלוג שלו או בפורום או איפה שזה לא יהיה... בקיצור, הכי חשוב אחידות ובגלל שאנשים עדיין רגילים ל - WWW, עדיף לדעתי עם WWW. כך או כך, תגדיר את ההעדפה שלך ב - Google Webmaster Tools.
קולות
0
על ידי 160 צפיות
עדיף להשתמש בקישור פנימי. במקרה ותעבור לדומיין אחר, לא יהיה צורך לשנות את כל הקישורים באתר כדי שימשיכו לעבוד. אני לא מומחה קידום אתרים, אבל למיטב ידיעתי, גוגל יאנדקס אותם כמו לינקים מלאים.

לגבי הסלאש בסוף הכתובת - העיקר שתהיה עקבי. אם חשוב לך שמי שמקשר לאתר שלך יתן לינק מדויק, אז נראה לי עדיף בלי, כי כנראה שרוב האנשים פשוט לא ירשמו את הסלאש.

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

22,241 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/07/13 על ידי liront 280 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 11/10/12 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
3 תשובות
קולות
+3
שאלה נשאלה על ידי 20/11/11 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> 10.5k צפיות
...