קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

בגוגל Adwords - מה ההבדל בין קליקים ברשת החיפוש לקליקים ברשת המדיה?

0 הצבעות
190 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 מרץ, 2015 על ידי numerical (550 נקודות)
שלום לכולם!
אני מנהל קמפיינים ממומנים באדוורדס.
אני שם לב משבוע לשבוע שיש לי הרבה יותר קליקים והופעות של המודעות שלי ברשת המדיה מאשר ברשת החיפוש.
לדוגמא עכשיו בדקתי את השבוע שעבר, מתאריך 15.3 עד 21.3, והנתונים להלן:
רק 17% מסך הקליקים שהיו הגיעו מרשת החיפוש, כל השאר מרשת המדיה.
רק 8% מסך ההופעות הגיעו מרשת החיפוש, כל השאר מרשת המדיה.

אז מה ההבדל?
תודה רבה לכל מי שיענה!

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 22 מרץ, 2015 על ידי מורן אהרון (760 נקודות)
רשת המדיה זה הפרסומות שיש בגוף האתר
לדוגמה תסתכל באתר שלי http://prosites.co.il/
בצד שמאל למעלה יש פרסומת של גוגל זה נקרא רשת המדיה

רשת החיפוש זה מנוע החיפוש של גוגל

נ.ב
גם רשת החיפוש מחולקת ל-2
חיפוש באתר גוגל ממש - כמו שאתה מכיר google.co.il
או חיפוש באתרים שיש בהם מנוע של גוגל ( שותפי חיפוש )
אני מחזיר אותך לאתר שלי תראה שיש שם מנוע חיפוש גוגל -

בהצלחה.
נתקבלה תגובה 22 מרץ, 2015 על ידי numerical (550 נקודות)
תודה רבה!
אז אם אני מבין נכון לפי ההסבר שלך ולפי הנתונים שקיבלתי - המודעות שלי מופיעות הרבה יותר פעמים בגופים של אתרים מאשר בתוצאות חיפוש של גוגל...
יש הסבר לתופעה הזו?
שוב תודה!
נתקבלה תגובה 22 מרץ, 2015 על ידי אנונימי
ההסבר הוא פשוט, בעוד שחיפוש ביטוי או מילה ממוצעת בגוגל ביום נע בסביבות ה100 ביום, בגסות, החשיפה שלך בגוף האתר היא כמעט בלתי מוגבלת.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 22 מרץ, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 22 מרץ, 2015 על ידי זקן השבט
אינני מסכים כלל עם המספרים והטענות שהציג המשיב האנונימי. אתה  יכול להגדיל (על חשבון המתחרים) את מספר הקליקים או ההופעות גם ברשת החיפוש וגם ברשת המדיה על ידי העלאת הביד, העלאת תקציב הפרסום היומי, שיפור ציון האיכות של מסע הפרסום ושיפור רמת שביעות הרצון היחסית של הגולשים מדף הנחיתה (בהשוואה לדפי הנחיתה של המתחרים). הגבול הוא רק גודל שוק היעד - נפח החיפוש לביטויי החיפוש שבחרת ברשת החיפוש ומספר הכניסות לדפי האינטרנט שבהם מוצגת גם המודעה שלך ברשת המדיה.

אם תשפר (או תקלקל) את הביצועים של אחד מהם, או של שניהם, היחס המספרי ביניהם ישתנה בהחלט.
נתקבלה תגובה 22 מרץ, 2015 על ידי numerical (550 נקודות)
הבנתי.
תודה רבה לכולם על התגובות!
בהחלט מלמד ומעשיר...
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,239 שאלות

7,266 תשובות

9,859 תגובות

12,878 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 257 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 נובמבר, 2011 על ידי dorit (580 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 93 צפיות
שאלה נשאלה ב- 5 יולי, 2015 על ידי gadi (120 נקודות)
+3 הצבעות
2 תשובות 300 צפיות
שאלה נשאלה ב- 20 ספטמבר, 2010 על ידי Muadefet <סגן משנה> (1,170 נקודות)
...