קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

קמפיין לידים בגוגל

0 הצבעות
388 צפיות
שאלה נשאלה ב- 5 פברואר, 2015 על ידי eraz44 (120 נקודות)
הקמתי עסק של עיצוב גרפי ,

אני צובר לקוחות מידי חודש בחודשו, אך אני מעוניין להגדיל את קהל הלקוחות שלי ,על ידי מערך כזה או אחר ,

שאלתי היא, מה הדרך הפרסומית הכי מומלצת היום להשגת לקוחות עבור העסק, CPL? או CPC?

קראתי את הספר שנכתב פה על הלידים,

אך איך מבצעים זאת בפועל , האם גוגל ADWORDS גם נותנת אפשרות של CPL- COST PER LEAD , ולשלם עבור כל ליד שקיבלתי ? או שיהא רק CPC

ואם לא דרך איפה בונים מערך כזה?

תשובה 1

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 5 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
עד כמה שאני מבין ומעודכן, אם אתה משווק מוצר או שרות, והמודעה שלך מוצגת לכל מי שנחשף למודעה באתר שפונה לציבור הכללי, אתה משלם פר חשיפה ויכול אולי לשלם גם פר קליק על המודעה ששולח את המבקר לדף הנחיתה שלך. לעומת זאת, ב-Adwords, אתה נחשף רק למי שהביע עניין ספציפי, על ידי מאפייני ביטוי החיפוש ששאל, במוצר או בשרות שלך. ולכן מי שהקליק על המודעה שלך ונכנס לדף הנחיתה מהווה למעשה ליד, כי הוא הביע עניין ספציפי מתאים, גם אם מסיבות הסטוריות ממשיכים לקרוא לשיטת התשלום הזו CPC (תשלום פר קליק). ואילו על מודעה שמוצגת בדף תוצאות חיפוש, אפשר לבחור לשלם רק על עצם החשיפה למי שכאמור הביע עניין ספציפי, גם אם לא הקליק על המודעה.

בוא נניח ואני מקדם אתר בבעלותי למקום הראשון בגוגל לביטויי החיפוש שמגדירים עניין במוצר או בשרות שלך, למרות שאני לא משווק אותו, אלא רק מתוך רצון לשווק את הלידים שהוא יוצר לך או למי ממתחרייך שהציע לשלם לי הכי הרבה פר ליד. אולי אני גם מצליח לפתות כל מבקר לעבור דרך מערכת שאלות או אמצעי אחר שמשביח את הליד ומקנה לו ערך הרבה יותר גבוה, ואז או שאציע את הליד במחיר גבוה במיוחד, תמורת בלעדיות, או במחיר יותר נמוך וללא בלעדיות.

לשאלה ששאלת: "מה הדרך הפרסומית הכי מומלצת היום להשגת לקוחות עבור העסק, CPL? או CPC?" אין לכן כל משמעות.
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2015 על ידי אנונימי
למה אין לכך משמעות?

קצת המונחים התבלבלו לי, אם אני מפרסם דרך ADWORDS שזה CPC , במטרה להביא לידים (פניות), אני משלם עבור כל הקלקה שמישהו הקליק ומחשב בסטטיסיקה אחוזי סגירה בסוף התהליך,

השאלה מה עדיף לי בדרך כזה, או שאולי עדיף לי לפנות לאתר "רשת שותפים" לסגור עסקה אתו בCPL ואני ישלם עבור כל ליד

לדוגמא : כל ליד אני מוכן לשלם עליו עד 100 ש"ח אם אני יודע שאני מרוויח סוף התהליך 300 ש"ח.
מה גם ראיתי שבתוכניות שותפים הם לא מוכנים לדבר אתך לכל הפחות השקעה של 5000 ש"ח בחודש ,

ובCPC באדוורדס לפי מה שנראה זה יוצא פחות!?

כך ששאלתי ששאלתי פשוטה , "אני עסק לעיצוב גרפי שמטרתי להשיג לקוחות" מה הדרך הכי טובה עבורי דרך האינטרנט לעשות זאת?, פייסבוק. לינקדין. גוגל . רשת שותפים, מה הכי טוב?, בידיעה שאני לא יכול לשלם עבור קמפיינים בכל הרשתות ,
תודה רבה.
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2015 על ידי אנונימי
היעד שלי הוא די ברור , השגת לידים ( במטרה להפוך אותם ללקוחות)

השאלה היא מה האסטרטגיה הטובה ביותר להשיג מטרה שכזאת
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 7 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט
מה ההבדל בין ליד שקיבלת (ואפשר שיהפוך למכירה, או שלא) מ-Adwords ואתה משלם עבור הקליק שיצר את הליד (ע"י כניסה לדף הנחיתה) לבין ליד שהגיע לך דרך קישור מאתר אחר, כאשר אתה משלם  לו סכום קבוע לחודש עבור קיום הקישור? האם אפשר לדעת מראש (!) איזו אסטרטגיה עדיפה? - אתה הרי לא יכול לדעת מראש את יחס ההמרה של הלידים בכל אחד משני המסלולים! בוא נניח שבמסלול אחד כל ליד מתוך שלושה הופך (ממיר) למכירה, בעוד שבמסלול האחר כל שני לידים מתוך שלושה ממירים.
נתקבלה תגובה 8 פברואר, 2015 על ידי אנונימי
תודה.

אך כמו שהדברים נראים , בדרך כלל ( דוגמא: כשאני רואה פרסומת (באנר) בצד אתר פילו שהוא מעניין אותי ואני לוחץ עליו , אני לא ממהר לתת את הפרטים שלי , אני סגור את האתר ונכנס לגוגל ומתחיל לעשות מן חקר שוק קטן ( משווה מחירים, בודק מוצרים אחרים מתחרים, זולים ועוד.. , וכשהגעתי למסקנה שזה המוצר המתאים ביותר עבורי , אני מחפש אותו בחיפוש מדוייק אותו או את האתר שמו שלו בגוגל , ומצפה שהוא יופיע! ואני יכניס את הפרטים שלי כעת, התנהגות טיפוסית שלי וכנראה של רובנו.. )

נו.. אם זה הכיוון,
מהם הצינורות שאני צריך בשביל לקבל לידים?. נראה שתמיד הגולש חזור לגוגל?!

שאלה נוספת מתוך כל תוך כל תוכניות השותפים שקיימות מהי הכי טובה
נתקבלה תגובה 9 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,280 נקודות)
נערך 9 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט
נראה לי שסוף-סוף אני מבין מה שגוי בשאלה הנפוצה, שגם אתה שאלת: "מה הוא ערוץ השיווק האינטרנטי הכי מומלץ\יעיל\רווחי\וכו'?", ומה לא היה מובן לך בהסברים שהצגתי בתגובות הקודמות. מה ששגוי הוא שאופן ניסוח השאלה, והציפיה לתשובה, מונחים שניהם על ידי חשיבה מילולית ולא על ידי חשיבה כמותית\הסתברותית.

לשאלה שמנוסחת באופן הזה יש טעם (ואולי גם תשובה) רק אם אתה משווק במקביל מאות או אלפים רבים (!) של מוצרים ושרותים מגוונים ביותר, כי רק אז יש מובן לסטטיסטיקה כללית שמשווה את ביצועי ערוצי השיווק האינטרני השונים. אבל מי שמשווק שרות יחיד (במקרה שלך, עיצוב גרפי) לא יכול לקבל תשובה שרלוונטית ומועילה למוצר או לשרות הספציפי שלו, כי יתכן שדווקא עבורו ערוץ השיווק שהכי מועיל למדגם של אלפי מוצרים ושרותים הוא גם הכי פחות מועיל למוצר או לשרות המסוים שבו הוא עוסק.

גם אם היית שואל את השאלה הזו מדגם קטן של מעצבים גרפיים, לא היית מקבל תשובה שיש לה הסתברות גבוהה שגם תהיה מועילה, כי אפשר שמרביתם כשלו בשיווק בערוץ שהיה יכול להיות הכי רווחי, אילו רק ידעו לנצל אותו היטב.

ההסבר הזה תקף גם עבור מה ששגוי בשאלה "מתוך כל תוכניות השותפים שקיימות מהי הכי טובה?".
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,244 שאלות

7,286 תשובות

9,869 תגובות

13,168 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 177 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 דצמבר, 2014 על ידי askingfreequs (120 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 231 צפיות
שאלה נשאלה ב- 19 דצמבר, 2014 על ידי mail22 (120 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 89 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 מאי, 2014 על ידי ngolan1 (250 נקודות)
+1 הצבעה
1 תשובה 424 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 אפריל, 2014 על ידי Shimon skl (140 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 298 צפיות
שאלה נשאלה ב- 8 ינואר, 2015 על ידי david578 (120 נקודות)
...