◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
740 צפיות

קמפיין לידים בגוגל

על ידי 120 צפיות
הקמתי עסק של עיצוב גרפי ,

אני צובר לקוחות מידי חודש בחודשו, אך אני מעוניין להגדיל את קהל הלקוחות שלי ,על ידי מערך כזה או אחר ,

שאלתי היא, מה הדרך הפרסומית הכי מומלצת היום להשגת לקוחות עבור העסק, CPL? או CPC?

קראתי את הספר שנכתב פה על הלידים,

אך איך מבצעים זאת בפועל , האם גוגל ADWORDS גם נותנת אפשרות של CPL- COST PER LEAD , ולשלם עבור כל ליד שקיבלתי ? או שיהא רק CPC

ואם לא דרך איפה בונים מערך כזה?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עד כמה שאני מבין ומעודכן, אם אתה משווק מוצר או שרות, והמודעה שלך מוצגת לכל מי שנחשף למודעה באתר שפונה לציבור הכללי, אתה משלם פר חשיפה ויכול אולי לשלם גם פר קליק על המודעה ששולח את המבקר לדף הנחיתה שלך. לעומת זאת, ב-Adwords, אתה נחשף רק למי שהביע עניין ספציפי, על ידי מאפייני ביטוי החיפוש ששאל, במוצר או בשרות שלך. ולכן מי שהקליק על המודעה שלך ונכנס לדף הנחיתה מהווה למעשה ליד, כי הוא הביע עניין ספציפי מתאים, גם אם מסיבות הסטוריות ממשיכים לקרוא לשיטת התשלום הזו CPC (תשלום פר קליק). ואילו על מודעה שמוצגת בדף תוצאות חיפוש, אפשר לבחור לשלם רק על עצם החשיפה למי שכאמור הביע עניין ספציפי, גם אם לא הקליק על המודעה.

בוא נניח ואני מקדם אתר בבעלותי למקום הראשון בגוגל לביטויי החיפוש שמגדירים עניין במוצר או בשרות שלך, למרות שאני לא משווק אותו, אלא רק מתוך רצון לשווק את הלידים שהוא יוצר לך או למי ממתחרייך שהציע לשלם לי הכי הרבה פר ליד. אולי אני גם מצליח לפתות כל מבקר לעבור דרך מערכת שאלות או אמצעי אחר שמשביח את הליד ומקנה לו ערך הרבה יותר גבוה, ואז או שאציע את הליד במחיר גבוה במיוחד, תמורת בלעדיות, או במחיר יותר נמוך וללא בלעדיות.

לשאלה ששאלת: "מה הדרך הפרסומית הכי מומלצת היום להשגת לקוחות עבור העסק, CPL? או CPC?" אין לכן כל משמעות.
על ידי
למה אין לכך משמעות?

קצת המונחים התבלבלו לי, אם אני מפרסם דרך ADWORDS שזה CPC , במטרה להביא לידים (פניות), אני משלם עבור כל הקלקה שמישהו הקליק ומחשב בסטטיסיקה אחוזי סגירה בסוף התהליך,

השאלה מה עדיף לי בדרך כזה, או שאולי עדיף לי לפנות לאתר "רשת שותפים" לסגור עסקה אתו בCPL ואני ישלם עבור כל ליד

לדוגמא : כל ליד אני מוכן לשלם עליו עד 100 ש"ח אם אני יודע שאני מרוויח סוף התהליך 300 ש"ח.
מה גם ראיתי שבתוכניות שותפים הם לא מוכנים לדבר אתך לכל הפחות השקעה של 5000 ש"ח בחודש ,

ובCPC באדוורדס לפי מה שנראה זה יוצא פחות!?

כך ששאלתי ששאלתי פשוטה , "אני עסק לעיצוב גרפי שמטרתי להשיג לקוחות" מה הדרך הכי טובה עבורי דרך האינטרנט לעשות זאת?, פייסבוק. לינקדין. גוגל . רשת שותפים, מה הכי טוב?, בידיעה שאני לא יכול לשלם עבור קמפיינים בכל הרשתות ,
תודה רבה.
על ידי
היעד שלי הוא די ברור , השגת לידים ( במטרה להפוך אותם ללקוחות)

השאלה היא מה האסטרטגיה הטובה ביותר להשיג מטרה שכזאת
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מה ההבדל בין ליד שקיבלת (ואפשר שיהפוך למכירה, או שלא) מ-Adwords ואתה משלם עבור הקליק שיצר את הליד (ע"י כניסה לדף הנחיתה) לבין ליד שהגיע לך דרך קישור מאתר אחר, כאשר אתה משלם  לו סכום קבוע לחודש עבור קיום הקישור? האם אפשר לדעת מראש (!) איזו אסטרטגיה עדיפה? - אתה הרי לא יכול לדעת מראש את יחס ההמרה של הלידים בכל אחד משני המסלולים! בוא נניח שבמסלול אחד כל ליד מתוך שלושה הופך (ממיר) למכירה, בעוד שבמסלול האחר כל שני לידים מתוך שלושה ממירים.
על ידי
תודה.

אך כמו שהדברים נראים , בדרך כלל ( דוגמא: כשאני רואה פרסומת (באנר) בצד אתר פילו שהוא מעניין אותי ואני לוחץ עליו , אני לא ממהר לתת את הפרטים שלי , אני סגור את האתר ונכנס לגוגל ומתחיל לעשות מן חקר שוק קטן ( משווה מחירים, בודק מוצרים אחרים מתחרים, זולים ועוד.. , וכשהגעתי למסקנה שזה המוצר המתאים ביותר עבורי , אני מחפש אותו בחיפוש מדוייק אותו או את האתר שמו שלו בגוגל , ומצפה שהוא יופיע! ואני יכניס את הפרטים שלי כעת, התנהגות טיפוסית שלי וכנראה של רובנו.. )

נו.. אם זה הכיוון,
מהם הצינורות שאני צריך בשביל לקבל לידים?. נראה שתמיד הגולש חזור לגוגל?!

שאלה נוספת מתוך כל תוך כל תוכניות השותפים שקיימות מהי הכי טובה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
נראה לי שסוף-סוף אני מבין מה שגוי בשאלה הנפוצה, שגם אתה שאלת: "מה הוא ערוץ השיווק האינטרנטי הכי מומלץ\יעיל\רווחי\וכו'?", ומה לא היה מובן לך בהסברים שהצגתי בתגובות הקודמות. מה ששגוי הוא שאופן ניסוח השאלה, והציפיה לתשובה, מונחים שניהם על ידי חשיבה מילולית ולא על ידי חשיבה כמותית\הסתברותית.

לשאלה שמנוסחת באופן הזה יש טעם (ואולי גם תשובה) רק אם אתה משווק במקביל מאות או אלפים רבים (!) של מוצרים ושרותים מגוונים ביותר, כי רק אז יש מובן לסטטיסטיקה כללית שמשווה את ביצועי ערוצי השיווק האינטרני השונים. אבל מי שמשווק שרות יחיד (במקרה שלך, עיצוב גרפי) לא יכול לקבל תשובה שרלוונטית ומועילה למוצר או לשרות הספציפי שלו, כי יתכן שדווקא עבורו ערוץ השיווק שהכי מועיל למדגם של אלפי מוצרים ושרותים הוא גם הכי פחות מועיל למוצר או לשרות המסוים שבו הוא עוסק.

גם אם היית שואל את השאלה הזו מדגם קטן של מעצבים גרפיים, לא היית מקבל תשובה שיש לה הסתברות גבוהה שגם תהיה מועילה, כי אפשר שמרביתם כשלו בשיווק בערוץ שהיה יכול להיות הכי רווחי, אילו רק ידעו לנצל אותו היטב.

ההסבר הזה תקף גם עבור מה ששגוי בשאלה "מתוך כל תוכניות השותפים שקיימות מהי הכי טובה?".

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,608 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 26/12/14 על ידי askingfreequs 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 19/12/14 על ידי mail22 120 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 8/01/15 על ידי david578 120 צפיות
...