◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
322 צפיות

גוגל מקומות - למה הם לא מוכנים להוסיף את רשימת הסניפים שלי?

על ידי 680 צפיות
נערך על ידי
הזנתי רשימת סניפים, וביקשתי אימות.

הם לא נתנו לי אישור, ושלחו לי מייל שהשמות שקראתי לסניפים נוגדים את המדיניות שלהם.
אני בויכוח ארוך איתם, ואנחנו לא מצליחים להבין אחד את השני. לבסוף הם לא מוכנים לקבל את הסניפים שלי, ועדין אני לא מבינה מדוע.

יש למישהו נסיון איתם באופן אישי?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה הם שמות הסניפים?
על ידי 680 צפיות
אני מעדיפה לא להגיד בדיוק את השמות. אבל אם החברה שלי היא "בראשית", קראתי לסניפים בראשית ירושלים, בראשית תל אביב. בהתחלה קראתי להם רק בשמות הערים, ואח"כ כשהם אמרו שזה לא טוב, הוספתי את השם בראשית. עכשיו הטענה שלהם היא ש"בראשית" זה לא איך שקוראים לעסק במציאות. הראתי להם את האתר, ואת הלוגו, הכל עם השם בראשית. והם טוענים שוב ושוב, "את חייבת לקרוא לסניפים בשם שקוראים לעסק שלך במציאות"
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה כתוב על השלט שמעל לסניף שלך, או בחדר המדרגות של הבניין, בירושלים - "בראשית ירושלים"? גוגל מקומות מציג רק בתי עסק פיסיים ולא מציג בתי עסק וירטואליים.
על ידי
זה לא וירטואלי. יש בירושלים שלט בראשית בלי ירושלים. יש שלט בתל אביב בראשית וכו' רק קראתי לזה בשמות הערים, כדי לאפיין את הסניפים. שאלתי אותם אם אוריד את שמות הערים, והם אמרו שלא זאת הבעיה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אם כן, מצאי דרך לצלם יחד, בכל סניף, גם את השלט וגם את המספר שעל הבניין. ודאי שזה לא נראה כאילו השלט הונח שם לפני רגע רק לצרכי צילום. גם קישורים לדף שב"דפי זהב" המודפס עשויים לעזור.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/03/12 על ידי שלומי כהן <סגן משנה> 1.0k צפיות
3 תשובות
קולות
+1
...