◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
636 צפיות

אתר למכירה בנישה מסויימת שהתוכן שלו מביא לתוצאות בcopyscape יכול להועיל לי?

על ידי 130 צפיות
אני אפיליאט חדש מהניילון ומצאתי בפליפה אתר שתואם כל מה שרציתי. כמו כן הדומיין נפתח לפני פחות משישים יום ויש לו מאה דפים כבר. לטענתו הוא מוכר מפני שהוא מומחה לkw ובניית האתר. הביקורות על המוכר טובות

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אם האתר המוצע למכירה הוא חדש, האם זה אומר בהכרח שהוא העתיק תוכן מאחרים או שגם אפשר שאחרים כבר הספיקו להעתיק ממנו?

מכל מקום, כאשר גוגל מסיר אתרים מהאינדקס שלו, בשל כפילות תוכן, הוא לא תמיד מסיר את המעתיקים - לפעמים הוא מסיר את האתר המקורי, במיוחד אם המעתיקים גם הוסיפו תוכן שמביא ערך מוסף למשתמשי גוגל.
קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
לא היתי קונה בשום מצב אתר ללא ביצועי מכירות מוכחים לאורך מספר חודשים, לפחות.

אני היתי מתרחק.

סטס.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
סטס, לפני כ-8 שנים, כאשר שוק הצילום רק התחיל לעבור בהמוניו למצלמות דיגיטליות, אפשר היה לקנות חנויות לפיתוח תמונות מסרט צילום בתוך שעה, על המוניטין, העובדים והציוד שלהן, ועם ביצועי מכירות מצויינים לאורך מספר חודשים, ואפילו שנים רבות בעבר.
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
הדוגמא שנתת, לדעתי לא מדוייקת.

ההשוואה צריכה להיות בין *חנות צילום שנפתחה עכשיו* לחנות צילום ש*נפתחה לפני X שנים*.

ואם ההשוואה נעשת, היא צריכה להעשות בינהם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
שים לב: כתבתי "אפשר היה". משמע, באותה דוגמא התייחסתי למצב ששרר לפני 8 שנים, כאשר חנויות הצילום יכלו עדיין להציג רקורד מכירות עבר מצויין, אבל עתידן כבר נגזר.
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
שמתי לב ואני מבין את מה שאתה אומר. עדיין, לדעתי זאת לא השוואה מדוייקת.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אשמח להבין את הנימוקים מדוע.

כאשר יוצא לנו להתווכח זה בעיקר בנושאי שימוש בלוגיקה, ולוגיקה אפשר ללמוד כמו שלומדים מתימטיקה.
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
אוקי, הדוגמא שנתת היתה כדי להמחיש עסק שהיה רווחי הרבה שנים והעתיד שלו לוט בערפל. וכמו שאנחנו יודעים, לא נגמר בטוב באופן כללי.

ואם היתי שופט אותו לפי מדדי עבר, היתי אוכל את הכובע.

אני טוען שזאת לא הקבלה טובה.

ההתנהגות שלנו מבוססת על השוואות (דניאל כהנמן, דן אריאלי), גם את בחירת האתר צריך צעשות באופן השוואתי מול שאר האפשרויות העומדות לפנינו.
לכן, גם קניית חנות צילום צריכה לא להעשות "כלפי עצמה" אלא כלפי שאר הסקטור.

לכן, אם אני רוצה לקנות חנות צילום (לפני 8 שנים), בהחלט עדיף לי לקנות חנות איכותית יותר שמוכיחה רווחים מול חנות צילום שנפתחה אתמול (לצורך העניין, בסיס לקוחות מוכח ותזרים מזומנים בטוח היה יכול לאפשר לי הסתגלות טובה יותר, אם זה אפשרי, למציאות החדשה).

אותו הדבר עם אתר לקנייה. אם יש לי דוגמא לאתר כפי שהוצג קודם, זה פשוט לא רלוונטי להקביל אותו לרכישת עסק חנות צילום AS IS אלא הקבלה להצעות אחרות שעומדות על הפרק.

מקווה שיצא ברור.
סטס.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יותר ברור, אבל עדיין שגוי.

דניאל כהנמן ועמוס טברסקי, שהניחו את היסודות לדיסציפלינה המדעית של הכלכלה ההתנהגותית, מדברים על "אשליות קוגניטיביות" שהמוח האנושי מייצר, ממש כשם שהוא מייצר אשליות אופטיות. אלא שבניגוד לאשליות האופטיות, על אשליות קוגניטיביות ניתן לגבור באמצעות רכישת השכלה ספציפית, ולכן רבות מהדוגמאות שלהם (ושל תלמידיהם, וביניהם דן אריאלי) הן בתחום הערכת ההסתברות היותר צפויה לקיומו של אירוע אחד בהשוואה לקיומו של אירוע אחר, כאשר "אשליה קוגניטיבית" טבעית יוצרת כמעט תמיד הערכת הסתברות יחסית שגויה בעליל.

השגיאה שאתה עושה פה היא שאתה משווה (לפני 8 שנים) את ביצועי חנות אחת עם ביצועי שאר הסקטור, במקום להשוות את ביצועי כל הסקטור בעבר עם הביצועים הצפויים לכל הסקטור בעתיד, בשל המהפכה הטכנולוגית שהתרחשה לאחרונה.

בתחום שלנו (כולל שוק האתרים למכירה) לא מתרחשים שינויים טכנולוגיים מהפכניים בתדירות גבוהה, אבל קיים רגולטור (הנהלת חברת גוגל) שמחולל שינויים מהפכניים ברגולציה בתכיפות גבוהה מאד, שהמוח האנושי מתקשה להסתגל אליהם בקצב הדרוש, במיוחד בשלושת השנים האחרונות. לא פרטי שיטת הדירוג משתנים עכשיו בהדרגה, אלא שיטת הדירוג עצמה מוחלפת בהדרגה, באופן שמוציא את מקדמי האתרים מהמשחק.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
העובדה שהאתר עולה ב copyscape איננה אומרת דבר, ולאוו דווקא תמנע ממך לרכוש דומיין(כנל ההפך אם הוא עובר copyscape זה לא אומר שהתוכן שבו בעל ערך)

הנתונים שהצגת לא אומרים דבר, ביקורות על מוכר, העובדה שהוא מציג את עצמו כמומחה ל KW אינם אומרים דבר.
בגדול אם אתה רואה שהתוכן שבו משוכפל וחסר ערך, אולי תתעניין בדומיין ללא בתוכן מסיבות מגוונות אחרות.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,012 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 23/04/14 על ידי lioraor 170 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 7/02/12 על ידי פיני 880 צפיות
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
...