קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

כללי אצבע ל SEO

+1 הצבעה
301 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 אפריל, 2014 על ידי davidnmd (450 נקודות)
שלום לכולם

אני web developer שאין לו חצי מושג מה זה SEO
אני בונה אתר חדש עכשיו בנישה מסוימת ורציתי לדעת אם
מישהו יכול לתת לי רשימה של כללי עשה אל תעשה כדי שהאתר
יהיה ידידותי לרובוט של גוגל...

תודה רבה
נתקבלה תגובה 15 אפריל, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
היי דויד לא יצא לי להיתקל בצאקליסט טכני מלא שיוכל לכסות את כל ההנחיות הטכניות(זה ממש אינדיבידואלי)
אתה יכול להתחיל מפה:
https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=en

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 15 אפריל, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 15 אפריל, 2014 על ידי זקן השבט
השאלה לא לגמרי ברורה - אתה רק בונה את האתר או שאתה גם נדרש לקדם אותו למקום הראשון בתוצאות החיפוש לביטויים שנשאלים על ידי שוק היעד שלו?
נתקבלה תגובה 15 אפריל, 2014 על ידי אנונימי
אני בונה אותו ושואף לקדם אותו גבוה
- השאלה שלי נוגעת יותר לצד הטכני (מבנה הדף, תגיות HTML, קישורים פנימיים)
נתקבלה תגובה 16 אפריל, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 18 אפריל, 2014 על ידי זקן השבט
בנושא הטכני של התאמת האתר לדרושות מנועי החיפוש (SEO) (!) אתה  יכול להתחיל מהדף שאליו הפנה אותך מנשה.

בנושא שאיננו טכני של התאמת האתר לדרישות בעל האתר (!), משמע, לנצח את כל המתחרים שבתוצאות החיפוש לביטויים שנבחרו, ולהשיג על חשבונם (!) את המקום הראשון שבתוצאות החיפוש, קרא את:
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw
ושים לב במיוחד למשפט "...באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם."

איך לגרום למבקרי האתר שלך לרצות (!) להשתמש בו ולשתף אותו, יותר מאשר להשתמש ולשתף את תוצאות החיפוש המתחרות (אחרת איך יעלה למקום הראשון על חשבונם?!) היא עבודה ששונה מאתר לאתר משום שאוכלוסיית המבקרים שלהם שונה לכל ביטוי חיפוש, אפילו אם הם קרובים (האם נשים קונות נעלי ספורט כמו שהן קונות נעלי ערב, או כמו שגברים קונים נעלי ספורט?).

משמעות ההנחיה הזו, שמרחיבה מאד מחדש את תחום אי-הודאות שבעבודת מקדמי האתרים נגד מתחרים,  היא שמאז שהיא פורסמה לא ייתכנו יותר כללי אצבע לקידום כל האתרים כי לכל אתר יש כללי אצבע שונים, שאותם יש לגלות, במקרה הטוב, תוך כדי עבודה. ואם אתה לא יכול להבטיח מראש שתצליח לגלות אותם, אין גם כל טעם להשקיע בלימוד כללי האצבע של החלק הטכני של העבודה, אלא אם אתה מתכוון ללמוד, לרכוש ניסיון ולספק רק את החלק הטכני של העבודה לבעלי אתרים אחרים.
קרא ב-http://www.seoforums.co.il/threads/35178-מה%20עדיף%20לאתר שאלה שגויה של מישהו שלא מבין את ההבחנה ההכרחית שהצגתי פה.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 18 אפריל, 2014 על ידי avizaz <סגן משנה> (2,410 נקודות)
מנשה,
לצערי הקישור שהבאת לי מ YAHOO לא נמצא אצלי במחשב בבית, אבל ההנחיות שם יעזרו לו מאוד.

אם תביא לו את זה מאמין שזה מה שהוא מחפש, מדובר שם על עניינים טכניים הקשורים למהירות טעינה, בתור WEB DEVELOPER בטוח שתדע להסתדר וליישם בפועל את מה שכתוב.
נתקבלה תגובה 21 אפריל, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
אני בטוח שזה מכסה תצד הטכני של שיפור מהירות האתר, אבל זה רק חלק מאוד קטן גם כשמדובר בצד הטכני של התאמת האתר למנועי החיפוש.
מניח לעצמי שזה הלינק
https://developer.yahoo.com/performance/rules.html
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,256 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,484 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 82 צפיות
שאלה נשאלה ב- 24 אפריל, 2017 על ידי morwin (140 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 991 צפיות
שאלה נשאלה ב- 24 מאי, 2015 על ידי yuton (120 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 440 צפיות
שאלה נשאלה ב- 11 יוני, 2012 על ידי דורון <סגן משנה> (2,160 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 187 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 נובמבר, 2012 על ידי Arthur (610 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 269 צפיות
...