◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
1.3k צפיות

היכן עדיף לפרסם מאמר מקורי לצרכי קידום - באתר שלי או באתרי מאמרים ?

על ידי <סגן> 2.7k צפיות
נערך על ידי
חברים, ראיתי שאלות "ליד" ותשובות "ליד" (למשל http://www.askpavel.co.il/qa/28 ), אבל זה לא נתן מענה לשאלה שלי. אשמח לשמוע את דעתכם

הסיטואציה היא כזו: יש לי מאמרי תוכן מקוריים שאני רוצה לפרסם לצרכי *קידום*.
האתר המקודם הוא אתר תוכן עסקי גדול בעצמו ומקודם ומזוהה ע"י גוגל בתחום הרצוי כאתר תוכן משמעותי (כלומר לא אתר תדמית בן 10 עמודים).

השאלה היא מה ייתן לי את הערך המוסף הקידומי המקסימלי לביטויים שאני רוצה לקדם(בהנחה של מספר מאמרים מוגבל - נגיד 4 מאמרים) -
1. לפרסם את כל המאמרים באתר עצמו (=קישורים פנימיי + חיזוק "תוכני" פנימי) ?
2. לפרסם את כל המאמרים באתרי מאמרים (פעם אחת בלבד לכל מאמר כמובן) ולקבל קישורים חיצוניים נכנסים לאתר ?
3. לחלק חצי חצי ?

השאלה היא מה ייתן במכלול את מקסימום התועלת מבחינה קידומית ?

תודה !

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 18.8k צפיות
אתה מדבר פה על שני נושאים שונים, עיבוי תוכן לאתר שלך ובניית מערך קישורים חיצוניים.

במקום אתר מאמרים הייתי מציע לך לחפש אתרים רלוונטיים יותר ולהציע להם לפרסם את המאמר שלך תמורת קישור, קישור זה יהיה יותר חזק ורלוונטי עבורך מאשר פרסום שלו באתר מאמרים העוסק באלפי נושאים אחרים.


בהצלחה.
על ידי <סגן> 2.7k צפיות
תודה רבה על התשובה. מעניין מה שכתבת בחלק השני. אני יכול להבין מזה שלדעתך קישור חיצוני בדרך שהמלצת יתן ערך מוסף קידומי גדול יותר מ"עיבוי התוכן" כפי שקראת להוספת מאמר פנימי ?
על ידי <רב סרן> 18.8k צפיות
אני חושב ששני הנושאים חשובים אך אינם צריכים לבוא זה על חשבון השני. האתר חייב להיות בנוי בהיררכיה נכונה ולהכיל תוכן ייחודי ורלוונטי, יש צורך לעדכן מדי פעם אבל חשוב שלכל נושא שאתה רוצה לקדם יהיה תוכן או מערך תכנים וקישורים.

הנושא השני הוא בניית מערך קישורים, קישורים מעמודים רלוונטיים יועילו לך הרבה יותר מאשר קישור מאתר מאמרים.
צריך להקדיש זמן ליצירת שיתופי פעולה גם עם מתחרים אבל בטווח הרחוק זה עדיף.

אני אישית עובד בכל המישורים, אני מספק מאמרים איכותיים יותר לאתרים מהנישה שלי ומאמרים תוכן SEo לאתרי מאמרים (קצרים וזולים יותר).
על ידי <סגן> 2.7k צפיות
זה ברור מאליו ומבוצע, אבל כאמור - השאלה היא קונקרטית ופשוטה לרגע נתון - 4 מאמרים - באתר חיצוני או באתר פנימי...
על ידי <רב סרן> 18.8k צפיות
קשה להגיד מבלי לראות את האתר, אם אתה חושב שיש לו מספיק תוכן אז עדיף שתפרסם אותם בחוץ.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
השאלה היא אמנם קונקרטית ופשוטה וגם התשובה היא בצורת מנטרה קונקרטית ופשוטה שאני נאלץ לחזור עליה לעתים קרובות: כדי לענות על שאלתך תשובה מוסמכת דרושה גישה לציון הרלוונטיות של דף הבית כדי למדוד האם עיבוי התוכן בדפים פנימיים תורם יותר להעלאת ציון הרלוונטיות של דף הבית מאשר ארבעה קישורים נכנסים מתוכן זהה שחולק בין ארבעה אתרי מאמרים שונים. ומאחר וגוגל חוסם מאיתנו גישה לציוני הרלוונטיות, הדרך העקיפה היחידה לנסות לענות על השאלה שלך היא באמצעות סדרת ניסויים מבוקרים שעוקבים אחרי שינויים במיקומים כתוצאה מהניסוי.

בהעדר גישה ישירה לציונים ובהעדר ניסוי מבוקר אין תשובה מוסמכת לשאלתך ולכן הבחירה בין החלופות שהצגת היא תמיד הימור. מה עוד שתוספת הציון בזכות קישור מאתר מאמרים אחד יכולה להיות גבוהה פי מאה מהתוספת בזכות קישור מאתר מאמרים אחר.
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
מסכים עם מה שאמרו הזקן ו-jaxx. הייתי מוסיף כמה דברים:
א. אם התוכן טוב מספיק כדי שבעלי אתרים *ירצו* לקשר אליו, ברור שעדיף לפרסם אותו באתר שלך וליהנות גם מהיתרונות שגלומים בהוספת התוכן החדש - כולל יצירה של דפים חדשים באתר שלך, אפשרות לטווח ביטויים נוספים, ואפקט ה-freshness.
ב. בדרך-כלל נכון לומר שהלינק הכי חשוב שתקבל מאתר מסויים הוא הלינק הראשון. כלומר, אחרי שפרסמת מאמר אחד בכל אחד מאתרי המאמרים, מאמר נוסף שתפרסם עם קישור חוזר ישפיע פחות.
ג. לא כדאי לפרסם מאמרים יותר מפעם אחת, אבל אפשר לערוך ולפרסם מחדש גירסאות שונות זו מזו של אותו טקסט וזה כרוך בפחות עבודה מכתיבה של טקסט חדש. מה גם, שאם הטקסט הערוך מקשר לטקסט המקורי, הרלוונטיות מובטחת.

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

22,279 משתמשים

...