◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
408 צפיות

לימודים ותעסוקה

על ידי 130 צפיות
נערך על ידי
שלום לכל החברים, אני מניח שהשאלה הזו עלתה במגוון וריאציות אחרות, אבל אני מעלה שאלה זו כי אני לא מוצא תשובה ברורה.
אני בן 42, וללא ניסיון קודם בשוק האינטרנט. אני שייך לענף התיירות, וכרגע אני בתהליך של הסבה מקצועית.
בעבר כבר למדתי קורס עיצוב אתרים ובחודש האחרון אני מנסה ללמוד דרך אתרים אמריקאיים את תורת השיווק באינטרנט, כמו רבים אחרים, גם לי יש חלום על הכנסה פסיבית ועבודה מהבית, עם הזמן אני למד שהחלום הזה מאוד רחוק מהמציאות.
אך עדיין אני מוצא את תחום שיווק האתרים מאוד מעניין ומאתגר ואני רוצה להשתלב בתעשייה ולקחת קורס במכללת נס.
השאלה שלי חברים, זה האם לקחת את הקורס או להמשיך ללמוד לבד בבית, השאלה השנייה האם לפי ניסיונכם הקורס אכן נותן פתח לעבודה בתחום כפי שמבטיחים החבר'ה ב"נס", האם הגיל שלי הוא מכשול לעבודה בתחום ומה השכר שאני אמור לצפות לו (ראיתי את האינפוגרף המרשים של פבל).
תודה.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
הסתדרתי נהדר בלי שום קורס ואני לא מרגיש בחסר במהלך שגרת היום שלי(למדתי לבד בבית, ואני עדיין לומד).
למרות זאת אני בטוח שהוותיקים יותר בתחום יוכלו לתת לך תשובה הרבה יותר רחבה וממוקדת
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, מאחר ואתה מצטנע אני מרגיש מחוייב להוסיף שאתה מוכשר במיוחד.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תודה את רוב הידע שלי למדתי דווקא מהטובים ביותר

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מרקו, להערכתי אלפי מקדמי אתרים\משווקים באינטרנט נטשו את המקצוע בשנתיים האחרונות. מאידך, מודעות "דרושים", בעיקר מטעם בעלי אתרים שמחפשים עובד Inhouse "בעל ניסיון של לפחות שנתיים" ממשיכות להופיע כמעט באותו הקצב. ההסבר לפרדוקס הזה, להבנתי, הוא שבעלי האתרים עוד לא מצליחים לעכל את העובדה שה"ניסיון" של המועמדים לעבודה נענש עכשיו בפועל על ידי גוגל, ולמועמדים אין כל מושג איך להסתגל לדרישות החדשות של גוגל.

למיטב הבנתי, גם המכללות השונות לא הסתגלו לשינוי הרדיקלי במדיניות הנהלת חברת גוגל, כי הכישורים האישיים של החניכים וההכשרה שהם מקבלים מותאמים לגוגל מלפני שלוש שנים, אבל גוגל השתנה מאז מן הקצה אל הקצה.

קרא למשל את:
 http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en or in Hebrew: https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We've bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.

האם יש לך את הכישורים האישיים ליצור "אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם"? במילים האחרות, האם אתה ממציא או מעתיק? - כי מי רוצה לבקר בקניון שכל החנויות בו זהות? אם כן, יהיה לך מה לעשות בתחום הזה גם בשלושים השנים הקרובות.

אנחנו מספקים את ההכשרה הדרושה.
על ידי 130 צפיות
הי חבר'ה תודה רבה על תשובתכם, החכמתי מאוד. בהחלט הבנתי שצריך להיות יחודי וליצור תוכן איכותי ואני בהחלט עובד על זה. החלטתי  להמשיך ללמוד לבד, האינטרנט מלא בתוכן לימודי איכותי ואני בחיפוש כרגע אחר נישה מתאימה. אני מוצא שברמות השכר הנוכחיות עדיף להשקיע בלהקים אתרים וללמוד מטעויות מאשר לממן מכללות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מרקו, באינטרנט אין (!) שום תוכן לימודי שיכול ללמד אותך איך ליצור תוכן ייחודי ששונה מתכני כל האתרים המתחרים, מבדר, מפתיע ואהוב לאתר שעוסק למשל בנעלי ספורט לנשים. למה אתה סבור שתמצא תוכן לימודי כזה באינטרנט?
על ידי 130 צפיות
אני אבחר נישה שיש לי ניסיון אישי בה או שאבצע מחקר מעמיק בנושא. אני מאמין שיש לי יכולת כתיבה שיכולה להיות מעניינת מספיק כדי לגרום לצופה הממוצע לקרוא את הבלוג שלי. אני יכול ללמוד מהאינטרנט איך למצוא מונחי חיפוש מוצלחים, איך להשתמש בכלי ניתוח מונחי חיפוש, ליצור כותרות מתאימות ובעקבות זאת תוכן איכותי. אני מניח שכל זאת אני לא עושה זאת טוב עכשיו, אבל כמו שאומרים הגששים: עם האימון יבוא הגובה.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,018 משתמשים

...