◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
352 צפיות

הוספת תוכן לעמוד קיים

על ידי <סגן> 4.1k צפיות
נערך על ידי
רציתי לדעת אם הוספת תוכן לעמוד קיים יכולה לפגוע בקידומו?
האם יש טכניקות יעילות שצריך לבצע בכדי להוסיף תוכן?

תודה
חגי

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
אם אתה מוסיף תוכן איכותי, ייחודי ולא מועתק בעל ערך לגולשים שלך אין מצב שהוא יפגע בקידום שלך. הא-ב של קידום לפי גוגל זה תוכן טוב שגולשים יתעניינו לקרוא ואף לקשר אליו
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תלוי למה הכוונה בהוספת תוכן.
האם אתה מתכוון לשיפור מאמר או עיבוי דף בתוכן עדכני יותר.
אם כן אז אין שום בעיה עם עדכון הדף ואין שום סיבה שזה יפגע באתר.

אם מדובר בתגובות חדשות שמתווספות לדף, אז חשוב לוודא שלא מדובר בתגובות ספאם שכן זה יכול לפגוע באתר(נאמר בעבר שיש להם אלגוריתם שמזהה תגובות ספאם)
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אינני יודע למה התכוון jaxx כאשר כתב "תוכן טוב שגולשים יתעניינו לקרוא ואף לקשר אליו" - לגולשים אין בדרך כלל אתרים כדי להוציא מהם קישורים. אני משער שהוא התכוון להנחיה המתוקנת של גוגל ממאי 2013 (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw:
"באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם."

גוגל מדבר אם כן על "לשתף" ולא על "לקשר". אי-אפשר לדעת מהניסוח הזה האם גוגל מדברים על ביצוע פעולת ה-Share שמחייבת להבנתי הצנועה התקנת סקריפט מסויים באותו דף, או לשיתוף במובן של ליידע מישהו אחר, גם בעל-פה או במייל פרטי, שאת הדף שלו הוספת תוכן, שווה לקרוא לראשונה או לקרוא מחדש בשל חשיבות התוכן שהתווסף אליו.

אני נוהג לפרש הנחיות כאלה על פי ההנחה שאת גוגל מעניינים רק ערכים מספריים מדידים של הצלחת ההנחיה - לא רק שמי שקראו את הדף סיפרו עליו לאחרים (כי את זה גוגל לא יכול למדוד ולדעת) אלא שמי ששותפו גם נענים להצעה לקרוא את הדף לראשונה או לקרוא אותו מחדש, ואינם מתאכזבים לאחר שהם עושים זאת (כי אז תהיה לאותו דף עליה משמעותית במספר הכניסות דרך הקשת או הדבקת כתובת הדף בדפדפן, ועל איתותים לגוגל אודות רמת שביעות הרצון היחסית מהביקור כבר אין צורך להרחיב את הדיבור).

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...