ה-nofollow היה לפני זמן רב האמצעי שנועד להודיע לגוגל שהקישור היוצא לא נועד "לתחמן" את מנוע החיפוש ולקדם את הדף באתר האחר. אבל כיום הנהלת גוגל שמה את הדגש על תפקוד הקישור בשליחת המבקרים שלך אל דף באתר כדי לקבל שם מידע נוסף שעשוי לעניין אותם, או כדי לחוות חווית ביקור מעניינת.
על פי איך שאני מבין את המדיניות הנוכחית של הנהלת גוגל, אם המבקרים שלך לא משתמשים בקישור, זה יזיק לאתר שלך, ואם הם משתמשים, אבל מתאכזבים מהביקור באתר האחר, זה יזיק גם לך וגם לאתר האחר, ללא כל קשר ל-nofollow.