מדיה חברתית - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » מדיה חברתית

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

קידום ממומן בפייסבוק: איך להפוך קליק על מודעה לליד חם שמחזיר השקעה

קידום ממומן בפייסבוק

אפשר לומר די בבטחה שאין כיום עסק שיכול להרשות לעצמו לוותר על מהלכי שיווק. אם פעם היינו תלויים בטלויזיה ועיתונות שהיו אמצעי פרסום לא זולים במיוחד, אז עכשיו אין יותר תירוצים. כשיש פרסום בגוגל וכשגם הרשת החברתית בה אנחנו פעילים ...

קרא עוד »

פרסום ממומן בפייסבוק: 8 טעויות נפוצות שעלולות לפגוע בקמפיין (ואיך לתקן!)

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום. אחוז מאד גדול מהמפרסמים עושים בו שימוש…אבל זה לא בהכרח אומר שהם עושים בו שימוש טוב. למען האמת, אין דבר אחד ספציפי שמגדיר קמפיין פייסבוק מוצלח כי בסופו של ...

קרא עוד »

9 טיפים מעשיים וחשובים שיעזרו לך להגדיל חשיפה אורגנית בפייסבוק

חשיפה אורגנית

איך אפשר, למרות הפגיעה המתמשכת בחשיפה האורגנית, להגיע למלוא הפוטנציאל בפייסבוק? איך אפשר, גם בלי לפתוח את הכיס, להבטיח שבכל זאת יראו את הפוסטים שלנו? אין ספק, המציאות של היום לא דומה ולא מזכירה מה שהיה לפני שנתיים-שלוש. פייסבוק בצעה ...

קרא עוד »

איך להשתמש ברשת החברתית כדי להפיק תובנות צרכנים – המדריך המלא

תובנות צרכנים מהרשת החברתית

מכירים את הקהל שלכם? יש לכם בראש דמות מדוייקת של הקונה האידיאלי שלכם? יודעים בדיוק מי הם האנשים שהמוצר שלכם עשוי לעניין אותם? לעיתים קרובות מדי, המידע שיש ברשותינו מבוסס על דברים שהיו נכונים כמה שנים אחורה. גיבשנו לנו דמות ...

קרא עוד »

7 דרכים מפתיעות ויוצאות דופן לאיסוף לידים מפייסבוק

לידים מפייסבוק

הרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לאחד מכלי השיווק היעילים והמועדפים על המפרסמים. הקהל נמצא שם בכמויות וכלי המיקוד הופכים עם הזמן למדוייקים ומשוכללים יותר. בין אם מדובר בשיטת קידום אורגני שמבוססת על פיצוח האלגוריתם ובין אם מדובר בקידום ממומן – ...

קרא עוד »

איך לבנות קבוצת פייסבוק מצליחה ואפקטיבית שתקפיץ לך את העסק?

קבוצת פייסבוק

קבוצת פייסבוק זה הדיבור החם כרגע. כמעט לכל מותג יש אמנם עמוד עסקי, אבל הרבה מהם מדווחים על יובש ועל ירידה ניכרת באחוזי החשיפה. ובכן, אפשר להבין את זה. פייסבוק החליטה לעשות סדר בפיד ולהראות לנו פחות ופחות תוכן מעמודים ...

קרא עוד »

פרסום ברשתות חברתיות: איך עובד כל אלגוריתם ואיך תנצלו את זה לטובתכם

פרסום ברשתות חברתיות

להדביק קישור מיוטיוב או להעלות ישירות לפייסבוק? לשים לינק בפוסט או לשים לינק בתגובה הראשונה? להוסיף לוקיישן או להוסיף ריאקשן? לסמוך על החשיפה האורגנית או לפתוח את הכיס ולהשקיע בממומן? כל כך הרבה שאלות נשאלות, כל כך הרבה ניסויים נעשים, ...

קרא עוד »

איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם ולמה החשבון לא צומח כמו שציפית

איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם

אינסטגרם היא כנראה הדבר הכי מעניין שיש כרגע בגזרת הרשתות החברתיות. היא לא מפסיקה להמציא את עצמה ולהתחדש. היא השיקה את ה- IGTV, היא הסירה את מגבלת 60 השניות על סרטוני הוידאו, היא מוסיפה פיצ'רים, משפצת את הסטוריז וכל הדברים ...

קרא עוד »

ניהול רשתות חברתיות: 10 כלים מעולים שכדאי למשווקים ולבעלי עסקים לאמץ

ניהול רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן עוד דרך בה אנחנו משתמשים כדי לשווק מותגים, להגדיל מכירות, להתקרב ללקוחות ולהשיג יותר חשיפות מול קהלי יעד פוטנציאליים. כשעובדים בחברה שמספקת שירותי סושיאל נחשפים להמון כלים, כשבאופן טבעי, חלקם טובים חלקם פחות. מתוך הכרות עם כמה ...

קרא עוד »

איך למדוד הצלחה בפייסבוק? (פלוס 10 מדדים שיעזרו לכם בזה)

איך למדוד הצלחה ברשת החברתית

אם אתם משווקים – אתם צריכים למדוד כל פעילות שלכם, חד משמעית. ואם אתם רוצים למדוד הצלחה בפייסבוק, לדעת מה ההשפעה שלכם ולהבין אם ההשקעה מניבה תוצאות ומשתלמת לכם – אז המאמר הזה בשבילכם. אתם חייבים לעקוב אחר הביצועים, כי ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים