◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
10
answers
0
best answers
1 vote
נענתה 17/03/13
גוגל נתן לדף הקטגוריה ציון גבוה יותר ולכן הוא מופיע בתוצאות החיפוש. אם תשנה את שם הקטגוריה, לא תבטיח
0 votes
נענתה 17/03/13
תלוי בהרבה פרמטרים. קודם כל והכי חשוב - האינדקס חייב להיות בנישה שלך, אם זה אינדקס כללי לא מומלץ להש
0 votes
נענתה 16/03/13
כפי שזקן השבט ענה לך, אין טעם לכלול את השם שלך בתג הכותרת והתיאור אלא אם כן לשם שלך יש נפח חיפוש גבו
0 votes
נענתה 16/03/13
אממ לא מוכרת לי לגמרי התופעה, אולי עליך לספק יותר נתונים כמו גם את כתובת האתר שלך ומילת המפתח כדי שא
0 votes
נענתה 13/03/13
לאחר שתילת הקוד באתר ואישור הבעלות עליו. תוכל להתחבר לחשבון האנלטיקס שלך, לבחור באתר הרצוי ולגשת לכל
0 votes
נענתה 10/03/13
כדי לבדוק את מדד ה-PR, תוכל להשתמש במגוון כלים חינמיים. הרץ חיפוש בגוגל אחר הביטוי "בדיקת PR&qu
0 votes
נענתה 10/03/13
גוגל מחליט באופן אוטומטי אילו sitelinks להתאים לאתרך, אם בכלל. לאחר שכבר הוחלט לתת לאתרך מתנה נהדרת
0 votes
נענתה 10/03/13
איזה ערך מוסף נותנת הפעולה הזו לגולש? בשביל מה גוגל צריך את המאמר שלך פעמיים באינדקס שלו? א. שאל את
0 votes
נענתה 10/03/13
תמנע מהדגשה מיותרת של מילות מפתח. הרבה מקדמי אתרים השתמשו בשיטה זו, הם גילו שגוגל מייחס כוח רב יותר
0 votes
נענתה 10/03/13
גוגל מדרג את כל האתרים בצורה דומה. אני לא מתחייב לזה, אבל יכול להיות שעבור חיפוש במובייל, גוגל נותן

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...