◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
1.3k צפיות

האם יותר נכון להעלות לינק מקוצר או ארוך בפייסבוק המפנה לכתבה באתר המקודם

על ידי 200 צפיות
נערך על ידי
(מעבר ויזואליות שעדיף קצר) שכן ככל שידוע גוגל אינו אוהב REDIRECTS (וה - URL המקוצר מתפקד ככזה)

2 Answers

קולות
0
על ידי 730 צפיות
אהלן,

באחד מסרטוני ההסברה של מאט קאטס (מנהל תחום ה"ספאם" בגוגל) הוא מסביר כיצד בדיוק הם מתיחסים לכתובות URL המקוצרות. קאטס טוען שכמעט כל 'מקצרי הלינקים' משתמשים "בהפניות 301 קבועות" כדי להעביר את העמוד ליעד המתאים, ושגוגל תתייחס לכל קישורים מהפניות 301 כקישור רגיל לחלוטין (בעניין העברת הPagerank בלבד)ד .

דף היעד יקבל "דירוג חברתי" כמו הפוסטים מהדומיים העיקרי,בנוסף, כל נתוני הSEO האחרים (כגון טקסט עוגן (ALT), מיקום בדף, וכן הלאה) יועברו גם כן.

להלן הקישור לסרטון:


בנוסף סרטון נוסף של מאטט בנושא השוואה בין 301 ולינקים רגילים:
על ידי 200 צפיות
תודה על ההסבר.
קולות
0
על ידי 980 צפיות
ממאמר שהתפרסם לאחרונה בבלוג:
"8. כתובות URL ארוכות יוצרות 16% יותר אינטראקציה. מומלץ לשלב קישורים שמראים לגולש בפייסבוק, לאיזה עמוד יעד הוא עתיד להגיע לאחר הקליק."
http://www.askpavel.co.il/blog/facebook-news-feed-optimization

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/01/14 על ידי iziksurf 310 צפיות
1 תשובה
קולות
0
...