◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
505 צפיות

איך לסדר טייטל וURL באתר מכירות?

על ידי 180 צפיות
נערך על ידי
חשבתי לסדר את הטייטל בצורה כזאת:
company name|המקום בו אתה נמצא עכשיו (מחלקה, דף מוצר, קטגוריה)

או שכדאי לכתוב יותר בשביל יותר מילות מפתח?
את הURL חשבתי לכתוב ככה:
www.xxx.co.il/מחלקה/דף המוצר (בלי הקטגוריה באמצע כי המילים בה דיי דומות לדף המוצר)
או בצורה כזאת:
www.xxx.co.il/מחלקה/קטגוריה/מוצר
למשל
www.xxx.co.il/חדרי-שינה/מיטות זוגיות/דגם ספציפי (למשל: butchelli) בניגוד לדוגמא הקודמת ששם הייתי כותב "מיטה זוגית butchelli" ובלי הקטגוריה "מיטות זוגיות"
סליחה על חפירה, מקווה שהבנתם :)

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ספק אם יש טעם לבזבז חלק מ-67 התוויות של תג הכותרת (טייטל) על שם החברה, אם היא לא חברה שכבר מוכרת היטב לחלק גדול מהציבור, מה עוד שגוגל יתעלם לרוב מתג הכותרת שאתה כתבת, וישלוף מתוך טקסט הדף מחרוזת מילים שכוללת את ביטוי החיפוש שהגולש שאל בגוגל. גוגל עושה את זה מזמן עם תג התיאור (Description).

אינני מרבה לשלוח את השואלים להפקיד את העבודה בידי מקצוען אמיתי, שגם מעודכן אודות השינויים בגוגל, אבל אם מדובר באתר שאתה משקיע בו הרבה משאבים, אין מכך מנוס. תכנון מבנה האתר הפך ברבות הימים לנושא מסובך מכדי שיהיה אפשר לבקש "תאמר לי מה הכלל, ואני כבר אדע ליישם אותו למקרה הפרטי שלי". גוגל אפילו הודיע שהוא מעניש השל אופני שימוש מסויימים בביטויי המפתח בתוך תג הטייטל.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אכן, בחלק מהובינרים נחשפתי לעובדה שלגוגל ישנו אלגוריתם שמודד את המון הכותרות ומתייחס אליהם בהתאם
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אני באופן אישי מעדיף שהכותרת תתאר כמה שיותר את הדף, ואם ישאר מקום פנוי אפשר להוסיף את המותג, או את הקטגוריה הרלוונטית.

לגבי הכתובת מבנה הכתובות השני שהצגת אמור להתאים נהדר, ויעזור הן לגולשים והן למנועי החיפוש לנווט באתר ולהכיר את מבנה הקטגוריות באתר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני תוהה איך מישהו יכול לדעת מה תהיה איכות חווית הגלישה שלי באתר שעוד לא ראיתי, מה עוד שהוא עוד לא קיים? ומה אם מחצית מהגולשים אוהבים עודף קטגוריות שבכל אחת מהן מוצרים דומים מדי או מעטים, או אפילו רק אחד, ומחציתם האחרת שונאים את זה?

אסור להתייחס לאדם שמבקר באתר כאל קצה המערכת. הוא מחוץ למערכת, הוא שופט אותה על פי איכות חווית הביקור בה, משווה אותה עם חווית הביקור באתרי המתחרים, ואחר כך הוא רץ לספר לגוגל. מה שמוציא, במידה רבה, אפילו את גוגל מחוץ למערכת.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 23/06/13 על ידי דודו 590 צפיות
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/06/13 על ידי shaygen 310 צפיות
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 7/04/13 על ידי YSF 150 צפיות
...