◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
646 צפיות

מה ההבדל בתרומה לקידום אתרים בין קישור רגיל לאתר לקישור NOFOLLOW לאתר

על ידי 290 צפיות
כדי להבהיר ההבדל בתרומתם לקידום אתרים אורגני בגוגל

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
שכח מזה. מה שמתחיל לקבוע מעכשיו (אם כי בהדרגה) את תרומת הקישור לקידום הוא שיעור השימוש בקישור על ידי מבקרי האתר המקשר, ושיעור שביעות הרצון שלהם מהביקור באתר שלך. קרא את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למרות שאני מסכים עם תשובתו של עמנואל, ודי נוטה לא לבחון סוגי ההפניות לאתר.

ארצה להגיד שלאחרונה נושא ה PR עלה מספר פעמים בהרצאות\סרטונים מעטמי נציגי גוגל.
ההבדל הוא שקישורים המכילים NF אינם מעבירים נתח PR ליעד.
ולרוב מיושמים בפלטפורמות שמספקות תשתית תכנים עבור הגולשים.

כמו כן ארצה להציג שאלה ותשובה שאולי תעניין אותך.
באחד מההנגאוטס של מנהלי האתרים של גוגל נשאלה שאלה ישירה, האם קישור אחד ללא תגית ה NF משתווה לעשרת אלפים קישורים עם תגיות NF.
בהנחה ששניהם רלוונטיים, התשובה אמרה שלא, וקישור ללא ה NF יזכה להתייחסות שונה.
למרות שאינני בוחן בכלל את סוגי ההפניות לאתר(או הקישורים) התשובה הזו גרמה לי להתייחס בצורה שונה לתרומתם של הקישורים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, כל התייחסות ל-PR מעלה בהכרח את הצורך לשאול למה התכוונו אנשי גוגל כאשר דיברו לפני 10 שנים על PR, ולמה הם מתכוונים עכשיו. ודאי קראת את מה שכתבתי בנושא הזה.
קולות
0
על ידי 800 צפיות
נערך על ידי
לדעתי עדין עדיף ליצור קישורים שאין עליהם תגית Nofollow
אך אם אתה רואה בלוג או פורום או אתר רלוונטי עם קהל יעד
שיכול להביא תנועה איכותית לאתרך צור את את הקישור בכל זאת.

מצד שני, אם אתה נדרש לשלם עבור הקישור ולא שמת תגית Nofollow
גוגל בהחלט עלול להעניש אותך במידה ויגלה זאת או שמישהו מהמתחרים שלך ידווח על הקישור הזה במלשינון של גוגל.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא סביר להניח שגוגל זקוק למידע על קיומה של עיסקה למכירת קישור. די לו להסיף למיכפלה את ההסתברות שהקישור לא נקנה, וגם אם היא 99% בשל העדר ראיות, שאר מרכיבי המיכפלה עשויים לייחס לקישור ערך שקרוב ל-0.

כל זה נכון גם אם גוגל מייחס באופן אוטומטי לכל קישור  NOFOLLOW הסתברות של 99% שהוא איננו מלאכותי.
על ידי 800 צפיות
מאט קאטס בעצמו הודה לא מזמן באחד הריאיונות שגוגל עדיין חלשים בזיהוי ודאי של קישורים בתשלום ושהם מנסים למצוא לבעייה פיתרון תוכנתי מכיוון שהם חוששים שטעויות שלהם בזיהוי יפגעו בהרבה מאוד אתרים תמימים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יפה. המדיניות הפנימית של הנהלת גוגל היא לא לשקר ביודעין, והם מקפידים על כך. מאט קאטס מרבה להתראיין לא כל כך בתוקף היותו מנהל מחלקת ההתנגדות לספאם אלא בזכות לשונו הרהוטה וכישוריו הדיפלומטיים יוצאי הדופן (באחד הפורומים, בתגובה שלי להצגת סרטון ארוך מאד שבו הוא התראיין יחד עם עובד בכיר אחר של גוגל, וכאשר ההוא דיבר מאט נראה צופה בו בדריכות יוצאת דופן, הצעתי לצפות שוב בסרטון יחד עם מומחה לשפת גוף).

ולהערתך: זה היה ראיון או סרטון? ואם זה היה ראיון האם למראיין ניתנה הזדמנות לשאול אותו האם הבעיה היא בעצם שקישור שקיבל ערך גבוה בזכות מכפלת הסתברויות שהוא איננו מלאכותי, עלול להפסיד את ערכו הגבוה בגלל שהוא מוכפל בנוסף גם בהסתברות הנמוכה שהוא לא נקנה בכסף?

ואולי כל זה כבר לא רלוונטי במסגרת שיטה חדשה שבה ערך הקישור נקבע רק על ידי שיעור השימוש בו ועל ידי רמת שביעות רצון המשתמשים מהביקור באתר המקושר, בין אם הוא נקנה בכסף ובין אם לאו.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 31/03/12 על ידי zanasurf <סגן> 4.5k צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/05/13 על ידי גל 120 צפיות
...