◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
332 צפיות

האם פרסום באתרי סימניות עלולים להוביל לענישה?

על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
נערך על ידי
היי,

אני נוהג לפרסם דפים מהאתרים שלי באופן שוטף באתרי סימניות, לא בשביל הקידום כמו בשביל האינדוקס המהיר.
האם בעקבות עדכוני האלגוריתם החדשים של גוגל אני ב-'קבוצת סיכון'? האם פרסום באתרי סימניות יכול להוביל לענישה?

תודה.

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
ישנם מספר פעולות שיכולות לעזור לך להגיע מהר יותר לאינדקס של גוגל.
-שיפור מהירות טעינת הדפים באתר(משפיע בצורה ישירה על ה CRAWL RATE)
-במקום להשקיע משאבים בהספמת אתרי סימניות, טפח קבוצות אוהדים בפלטפורמות בעלות נפח תנועה גבוה, ובהם ספק לגולשיך את מיטב התכנים.
-הוסף את רשומת ה RSS של האתר בתור מפת אתר בגוגל.
-הפחת שגיאות\הפניות באתר(ככל האפשר)
-שפר את מערכת הניווט באתר, תוספים פופולריים שתוכל להיעזר בהם זה סידברים שיציגו את התכנים האחרונים באתר.

-והכי חשוב, ספק תכנים איכותיים ומרעננים בקצב קבוע, תן למנועי החיפוש סיבה לבקר באתר לעיתים קרובות יותר(אתר אטרקטיבי ימשוך ביקורים כמו שימשוך גולשים).

אמליץ לך לעיין שמצגת העוסקת בביקורי מנועי החיפוש באתר ששותפה באחד מה Hangouts של גוגל(ולצערי לא קיימת ברשת עדיין)
בלינק שפה(בערך לאחר הדקה השלישית): http://goo.gl/5VQ1O
אני די בטוח שלאחר הצפיה תחליט שישנם דרכים הרבה יותר ראויות למשוך ביקורים
על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
תודה מנשה על התגובה המפורטת.
יחד עם זאת הייתי שמח לתשובה ישירה (עד כמה שידיעתך משגת כמובן...) לשאלות:
האם פעילות באתרי סימניות יכולה לגרום לענישה?
האם דין 'דילישוס' כדין 'טייטלס' הישראלית?
האם ישנו הבדל מהותי בין פרסום פוסט בטוויטר לפרסום פוסט ב 'טייטל'?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כאמור, גוגל עובר בהדרגה, אבל במרץ, משיטה שבה ערך הקישור נקבע על ידי תכונות הדף המקשר (ואז יש הבדל בין אתר סימניות אחד לאתר סימניות אחר, ובין אתרים מטיפוסים שונים) לשיטה שבה ערך הקישור נקבע על ידי שיעור השימוש בו ורמת שביעות הרצון של המשתמשים בקישור מהביקור באתר שלך.

קישור מאתר סימניות שאין בו שימוש, זהה, על פי השיטה החדשה, לכל קישור שאין בו שימוש, ולכן ההסתברות שהוא נועד רק לתחמן את גוגל גבוהה מאד (בהשוואה לסימניה שנוצרה ישירות בדפדפן). ריבוי קישורים כאלה יגרום לענישה. אין לך דרך להודיע לגוגל שהכוונה שבליבך טהורה - רק לזרז את האינדוקס, ולכן גם החברים פה המליצו לך על שיטות זירוז שלא באמצעות קישור.
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
-האם פעילות באתרי סימניות יכולה לגרום לענישה?

יכולה.


-האם דין 'דילישוס' כדין 'טייטלס' הישראלית?

אין לי דרך לשערך מה עתידו של כל אתר
אך למרות זאת, דלישס דורש רישום ומאפשר לכלל הגולשים לדרג את הסימניות, ובטיטלס לא נראה שישנה בקרה כלשהי על שליחת הסימניות או על ספקי התכנים.


-האם ישנו הבדל מהותי בין פרסום פוסט בטוויטר לפרסום פוסט ב 'טייטל'?

כן, משום שפלטפורמה כמו טויטר היא פלטפורמה פופולרית, אמינה ובעלת נפח תנועה גבוה, אשר מתוחזקת ומבוקרת על ידי צוותי ספאם ואחזקה.

הכותבים בפלטפורמה נרשמים, וזוכים לאוהדים אשר יכולים לתת מדד אמון כלשהו, באשר לאתר הישראלי שאיננו מספק שום במה או בסיס לכותבים מאחורי הפוסטים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתה בהחלט מסתכן מאד בענישת האתר (אלא אם דרך הקישורים שבאתרי הסימניות זורמת אלייך תעבורת מבקרים משמעותית).  

עדיף להמתין בסבלנות לאינדוקס הדפים החדשים על סמך העובדה שהזחלן מבקר בדף הבית. אבל אם יש לך צורך להקדים את מתחרייך בפרסם תכנים דומים (מוצרים חדשים, ידיעות חדשותיות, "מבצעי מכירות" וכו') עדיף שתמצא דרכים אחרות לזירוז האינדוקס. בנושא הטכני הזה אינני מומחה.
קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.8k צפיות
התשובה שלי מתחלקת לשתיים
1. לאינדוקס מהיר ניתן גם לבקש דרך גוגל וובמסטר,
2. אם אתר הסימניות הספציפי עושה את העבודה ואפשר לראות בחיפוש 24 שעות אחרונות שגם גוגל אינדקס אותו אז לדעתי בכלל אין בעיה, נהפוך הוא הדף החדש הופיע בחדשות

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,280 משתמשים

...