קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האם התוכן במטא תג משפיע על גוגל?

+3 הצבעות
246 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 מאי, 2010 על ידי יעל נובוגרוצקי (150 נקודות)
נערך 9 יוני, 2010 על ידי פבל ישראלסקי
האם גוגל "קורא" ומתחשב  במה שכתוב במטא תג לגבי תוכן האתר או שהוא מתעלם מזה?

תשובות 3

–2 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 30 מאי, 2010 על ידי רועי בן עמי <סגן> (4,320 נקודות)
זה תלוי איזה טאג, הTITLE הוא חשוב, וגוגל בהחלט מתייחס אליו....
לתיאור ומילות מפתח (meta description - meta keywords) אין באמת השפעה על המיקומים של האתר במנוע, אבל הרבה פעמים גוגל משתמשים בdescription בתור התיאור לאתר בתוצאות החיפוש מתחת לכותרת, ככה שזה בהחלט משפיע על הגולש אם להיכנס לאתר שלך או לאתר של המתחרה...

אבל אם זה משפיע על המיקומים? לא, חוץ מהtitle הטאגים האחרים לא משפיעים.
נתקבלה תגובה 1 יוני, 2010 על ידי אנונימי
רועי, האם עשית ניסוי לראות האם ביטוי חיפוש (נדיר) שנמצא רק בתג התיאור, לא בתגים האחרים, לא בטקסט ולא בקישורים הנכנסים יגרום לדף להופיע בתוצאות החיפוש לאותו ביטוי?
נתקבלה תגובה 2 יוני, 2010 על ידי רועי בן עמי <סגן> (4,320 נקודות)
אתה יודע מה, יש בזה משהו.. בהחלט הגזמתי כשאמרתי שהוא לא משפיע בכלל.. כוונתי הייתה שההשפעה שלו קטנה מאוד, ולרוב בביטויים עם טיפה נפח לא רואים בכלל השפעה (ולזה כן עשיתי ניסויים).
גם אני משתמש במילות מפתח בתוך תגי המטה, מהסיבה הברורה שזה לא מזיק.
נתקבלה תגובה 2 יוני, 2010 על ידי אנונימי
איך אתה יודע שההשפעה של המצאות ביטוי השאלה בתג התיאור על ציון הרלוונטיות של הדף לאותו ביטוי היא דווקא קטנה מאד לעומת המצאות ביטוי החיפוש בתג הכותרת מצד אחד, ובטקסט הדף מצד שני? ולמה זה קשור בכלל בנפח החיפוש של אותו ביטוי?
נתקבלה תגובה 2 יוני, 2010 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
ל - Meta Description יש בפירוש חשיבות, בפרט כאשר מדובר בעמודים בהם הצפיפות עבור ביטוי המטרה בתוכן נמוכה יחסית. לגבי Meta Keywords - גוגל הודיעו רשמית כי הם מתעלמים מתג המטא הזה, אך מומלץ להשתמש גם בו, לטובת מנועי חיפוש אחרים (גם אם הווליום זניח, זו ממש שניה של עבודה).
נתקבלה תגובה 2 יוני, 2010 על ידי אנונימי
יולי, את הטענה שתג התיאור הפך לזניח שמעתי היום גם מזיו גולדווסר בפורום שלו. מה מקור הסברה הזו? פיספסתי משהו שהתפרסם לאחרונה?
נתקבלה תגובה 3 יוני, 2010 על ידי אנונימי
לא יודעת מה פספסנו, אני נוטה להתעדכן בתדירות סבירה :)

בכל מקרה, על בסיס ניסיון - יש עמודים עם נוכחות בביטויים לא תחרותיים, כאשר המקום היחיד בו מוזכר הביטוי הוא ה - Meta Description.

זה כמובן לא מספיק לביטויים תחרותיים ומאידך - במקומות בהם הביטוי מופיע ב - Title ובתוכן העמוד סביר להניח שלא נמות מהיעדר תיאור.

בנוסף, אם מדובר בתג כל כך זניח ולא חשוב, מדוע יש אליו התייחסות ב - Google Webmaster Tools? האם אתה חושב שהגיוני שגוגל יתייחסו ב'זלזול' לתג שמשמש אותם במרבית הסניפטים ותוכנו מופיע לעיני גולשים בעמוד התוצאות?

בברכת סופ"ש קריר ונעים,
יולי
נתקבלה תגובה 3 יוני, 2010 על ידי אנונימי
נכון מאד. כבר חששתי שמאט קאטס הכריז על ביטול תג התיאור.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 4 יוני, 2010 על ידי ענת <סגן משנה> (1,070 נקודות)
מה שחשוב מהמטא לקידום הוא תג התיאור, הוא חשוב מאוד. גם מבחינת קידום, וגם מבחינת שזה מה שמפופיע אחר כך בדף התוצאות בגוגל
נתקבלה תגובה 10 יוני, 2010 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
תוכן תג התיאור לא בהכרח מופיע באותו קטע טקסט בדף תוצאות החיפוש - לפעמים גוגל בוחר לשים שם קטע מטקסט הדף שבו מופיע ביטוי החיפוש, גם אם ביטוי החיפוש מופיע בתג התיאור, ולפעמים הוא שם שם את התיאור המוצג באינקס DMOZ.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 6 אוקטובר, 2010 על ידי israeliaffiliates (390 נקודות)
כן,
אפילו יש חשיבות גדולה לטאג ה title (אלא אם לא הופכים אותו לספאם ואז הוא פשוט מזיק לאתר, ואולי עדיף במקרה כזה לא להכניס אותו בכלל)

טג תיאור הדף הוא גם יכול לתרום רבות אם הוא כתוב באופן איכותי, אם לא אז גוגל לוקח את התיאור מהטקסט עצמו.

לטאג מילות המפתח הוא לא מתייחס אם מכניסים 50 מילות מפתח כי אז הוא מתייחס לזה כאל ספאם,  מצד שני אני חושב שאם מכניסים מספר ביטויים הגיוני הוא כן מתייחס.

אנחנו צריכים לזכור שגוגל אוהב אתרים אקדמאים וכאשר מדובר באתרים אלה בד"כ בגלל שהם לא מבינים מספיק את התחום הזה הם מייחסים חשיבות גבוה בעיקר למטאטאגים ולתוכן האתר ולמרות שהם פחות טובים בפרמטרים אחרים עדיין גוגל קורא אותם ומדרג אותם ראשונים וכן משתמש בתיאורים שלהם.

לסיכום, הוא כן מתייחס למטאטאגים השונים, כל עוד הם הגיונים...

אבל זה ברור שזה לא מספיק לתחרות מול אתרים מקודמים ויש עוד מאות פרמטרים שצריך לקחת בחשבון...

דבר אחד בולט במיוחד, זה העובדה שככל שעובר זמן הוא מתחיל לייחס חשיבות לפרמטרים יותר מסובכים כמו זמן טעינה, יחס טקסט קוד לעומת מה שהיה בעבר שהוא התייחס לטאגים האלה כאל משהו מאוד סמכותי...
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,255 שאלות

7,295 תשובות

9,873 תגובות

13,515 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 176 צפיות
שאלה נשאלה ב- 29 דצמבר, 2011 על ידי noamflint <סגן משנה> (1,620 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 110 צפיות
שאלה נשאלה ב- 28 אוקטובר, 2015 על ידי Sagi (120 נקודות)
+1 הצבעה
2 תשובות 162 צפיות
שאלה נשאלה ב- 30 מרץ, 2014 על ידי Dudi Tamir <סגן משנה> (2,420 נקודות)
...