שאלה מעניינת שאין עליה תשובה אחת מדוייקת. בעקרון עומדות בפניך 4 אפשרויות:
1. להשתמש בדומיין ייעודי ccTLD (כלומר country code top-level domain) לכל שפה שאתה מטרגט, לדוגמא: site.ru עבור רוסית.
2. ליצור סאב דומיין לכל שפה על דומיין שהוא gTLD (כלומר generic top level domain). לדוגמא: ru.site.com עבור רוסית.
3. ליצור תיקייה לכל אזור על דומיין gTLD. לדוגמא: site.com/ru עבור רוסית.
4. להשתמש בפרמטרים ב-URL. לדוגמא: site.com/?loc=ru עבור רוסית.
לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות שמפורטים במדריך המפורט הבא של גוגל:
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/03/working-with-multi-regional-websites.html
אני אישית אוהב את השיטה השניה של יצירת סאב דומיין לפחות בשלב הראשון. אם הברנד יצמח ניתן יהיה ליצור דומיין ccTLD לכל שפה (לכן מראש הייתי קונה גם אותם בחשיבה לטווח ארוך). בכל מקרה אני ממליץ בחום לקרוא גם את המדריך הבא של גוגל שמסביר על תהליך הקמת אתר רב לשוני:
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/08/how-to-start-multilingual-site.html