קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

דחיקת תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש בגוגל, כיצד?

0 הצבעות
458 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 מרץ, 2013 על ידי znavo <סגן משנה> (1,370 נקודות)
נערך 27 מרץ, 2013 על ידי מנשה אברמוב
היי,
אני מעוניין לדחוק תוצאות שליליות אודות חברה שאני עובד איתה בעמוד הראשון של גוגל.
קראתי קצת בנושא Online Reputation Management במגוון אתרים וגם את מה שפבל כתב כאן באתר לפני כמה שנים ומה שהבנתי שצריך לעשות הוא לעלות את כמות התכנים החיוביים על השליליים.

יש ברשותי מספר רעיונות של תכנים ומהיכן להזמין אותם אך אני עדיין מנסה להבין כיצד אני בונה מערך הזרמת תכנים לטווח הרחוק ובאילו כלים אני משתמש בכדי ליצור מצב פחות או יותר אוטומטי של תוכן חדש וענייני שיעלה על כמות הכנים השליליים שמופיעים בעמוד התוצאות הראשון של שם החברה בתוצאות החיפוש.

מקווה לקבל את עזרתכם בעניין.
תודה מראש.

תשובות 3

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 27 מרץ, 2013 על ידי dzrihen (300 נקודות)
היי,
כל הרעיון זה בעצם לקדם אתרים אחרים על חשבון התוצאות השליליות.
במידה והתוצאות השליליות הם מאתרי חזקים וסמכותיים (למשל אתרי חדשות וכו'), אז תהיה לך עבודה קצת יותר קשה והתהליך ייקח קצת יותר זמן.

מנסיון שלי עם פרוייקטיים כאלה, מומלץ להקים אתרים על דומיינים חזקים מראש. כמה דוגמאות:
wordpress.com
facebook (לפתוח דף ייעודי)
youtube (לפתוח ערוץ ייעודי ולשים בו קצת תוכן)
לגבי יוטיוב - ניתן גם ליצור סרטון חינמי בעזרת animoto.com
google+
בלוג של תפוז

ועוד כמה...
לאחר מכן יש לקדם נכסים אלו בדרך הרגילה שאתה מכיר...
אך יש מקרים בהם רק ההקמה שלהם תספיק, הכל תלוי בזירה הספציפית
אשמח לעזור אם יש שאלות נוספות

דניאל
נתקבלה תגובה 28 מרץ, 2013 על ידי znavo <סגן משנה> (1,370 נקודות)
היי דניאל ותודה על התגובה שלך.

לגבי פעילות ברשתות חברתיות יש לנו עמוד פייסבוק, טוויטר, גוגל+, יוטיוב ועוד מספר עמודים ברשתות חברתיות כאלו ואחרות שמוזנים בתוכן מקורי באופן שותף. את הפעילות התחלנו לפני משהו כמו חודשיים ואכן העמוד של Linkedin כן דורג גבוה אך השאלה איך אני יכול למודוד, לעקוב ולנתח בצורה הכי יעילה את הפעילות ברשתות חברתיות מבחינת צרכי ORM ולדעת האם היא אכן עושה את העבודה?

לגבי הקמת אתרים עצמאיים על דומיינים: מבחינה טכנית וכלכלית אין לי בעיה להקים גם עשרות אתרים אך השאלה שלי באיזה צורה אני צריך להציג את התוכן שם?
1. לדבר על התחום בו החברה עוסקת ולהזכיר את שם החברה בצורה עקיפה?
2. לדבר ישירות על החברה?
אני חייב לכלול את שם החברה במילת מפתח בתוכן שאני יצור בכדי לעלות את כמו התכנים החיוביים / ניטרלים ששם החברה מוזכר בהם על פני השליליים נכון?

הרי המטרה שלי היא לדחוק את האזכורים השליליים שעולים בתוצרות כאשר עושים חיפוש של שם החברה עליה אני "שומר".
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 27 מרץ, 2013 על ידי anidor (160 נקודות)
בתוספת לתשובתו של דניאל,
במידה והתוצאות השליליות מגיעות מאתרים מובילים כמו YNET, גלובס וכדומה
הייתי ממליץ לך להשקיע מאמץ גם בעבודת יח"צ וניסיון להשיג מאמרים (אפילו בתשלום)
חדשים באותם אתרים.
אחרת יהיה לך מאוד קשה להוריד אותם למיקום נמוך יותר.
כמו כן תמיד אפשר לנסות להתקשר ולנסות להוריד את התוכן (מעטות הפעמים שזה אכן מצליח, אבל לפעמים זה הולך וזה חוסך הרבה עבודה.
בכל מקרה עליך להבין שמדובר בתהליך ארוך כי אתה לא מקדם כאן תוצאה אחת לעמוד הראשון אלא עשר תוצאות שונות...
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 27 מרץ, 2013 על ידי maorkap (180 נקודות)
היי דניאל,
ORM זהו תחום מורכב מהרבה סיבות ולמרות שגם הוא מתבסס על עקרונות SEO, אי אפשר להשוות אותו לקידום אתרים "רגיל".
כמי שעוסק בתחום הספציפי הזה למעלה מ 5 שנים, אני יכול להגיד שהטכניקה משתנה בעיקר בהתאם לשינויי האלגוריתם של Google - אבל העיקרון נשאר זה: יצירת תוכן מאסיבי באופן עקבי ובתדירות גבוהה והפצה שלו בפלטפורמות עצמאיות ושיתופיות.
אני יכול להגיד לך שבעקבות עדכון פינגויין לדוגמא, צריך להסתמך כיום הרבה יותר על אתרים עצמאיים מאשר על פלטפורמות שיתופיות.
נתקבלה תגובה 28 מרץ, 2013 על ידי znavo <סגן משנה> (1,370 נקודות)
היי מאור,
שאתה אומר אתרים עצמאיים אתה מתכוון לאתרים שאך ורק בבעלות שלי? במידה וכן, להתחיל לבנות עכשיו מספר אתרים זה אפשרי מבחינתי אך מעניין אותי לדעת האם אפשר למצוא איזשהו קיצור דרך לדוגמה: לרכוש אתר סמכותי קיים באותו תחום ולהתחיל להזין בו תכנים לטובת האינטרסים שלי? האם זה יכול לזרז את העניינים?

אשמח אם גם תוכל קצת להרחיב בנוגע לפטלפורמות שיתופיות.
Q&A? Social Media? Forums? Blogs?

תודה מראש.
נתקבלה תגובה 30 מרץ, 2013 על ידי maorkap (180 נקודות)
אתרים עצמאיים זה אומר אתרים בבעלות שלך עם דומיינים עצמאיים שמאוחסנים על שרת שיש לך גישה אליו.

אתה יכול לרכוש אתר סמכותי קיים באותו תחום, אבל קח בחשבון שלפרמטר של זהות בין ביטוי החיפוש לשם הדומיין יש משקל רב בעיני Google.
כלומר, יכול להיות שגוגל ידרג גבוה יותר אתר חדש שהדומיין שלו זהה לביטוי החיפוש (במקרה הזה - שם המותג), מאשר אתר סמכותי עם ותק, ששם הדומיין שלו אינו זהה לביטוי החיפוש.

פלטפורמה שיתופית לצורך ניהול מוניטין היא למעשה כל פלטפורמה שאתה יכול לפתוח בה עמוד פרופיל (עדיף כמובן שהוא יהיה ציבורי, עם URL ו- META TITLE ייחודיים שניתנים לעריכה) ולעדכן בה תוכן בצורה שוטפת.

יש רק בזירה המקומית והבינלאומית עשרות אלפי פלטפורמות כאלה, אבל קח בחשבון שבקמפיין ניהול מוניטין חשוב לבחור בצורה חכמה את הפלטפורמות לפי פרמטרים משתנים כמו חוזק בעיני גוגל, רלוונטיות למותג וכו'
נתקבלה תגובה 30 מרץ, 2013 על ידי אנונימי
קודם כל תודה רבה על התגובה המורחבת, אני מעריך את זה.
אשמח אם תוכל להרחיב עוד קצת על בחירת פלטפורמה בצורה חכמה ואם תוכל להסביר לי כיצד ניתן למדוד חוזק בעיני גוגל זה יהיה מעולה ( :
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,294 שאלות

7,320 תשובות

9,896 תגובות

15,660 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
3 תשובות 445 צפיות
+2 הצבעות
1 תשובה 347 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 113 צפיות
0 הצבעות
2 תשובות 124 צפיות
שאלה נשאלה ב- 4 נובמבר, 2015 על ידי kashlash (140 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 277 צפיות
...