קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

תגית בולד bold עדיין עובדת?

0 הצבעות
312 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 מרץ, 2013 על ידי dosql (780 נקודות)
האם תגית בולד אומרת משהו למנועי חיפוש?
האם עדיין משתמשים בה להדגשת מילות מפתח?

תשובות 4

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 6 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 8 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט
מנוע החיפוש לא צריך הדגשה, משום סוג, כדי ללמוד על מה מדובר בדף.

אם גוגל היה זקוק לעזרת מקדם האתרים כדי שיצביע לו מה הם ביטויי המפתח החשובים, הוא היה ממליץ לו להמשיך ולהשתמש בתג המטא Keywords.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 מרץ, 2013 על ידי RoyT <סגן משנה> (1,270 נקודות)
שלום לך.
השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך מעתה והלאה ( למרות שזו שאלה שהוצגה לפני שנים רבות), היא האם תגית הבולד אומרת משהו למשתמשים באתר שלך?
במידה וכן, והתגית עוזרת ליוזר להתמקד ולהתמצא באתר, הוסף אותה, לדוגמא- להדגשת הקטגוריה בו הוא נמצא או כדי לדאוג להדגיש מסרים חשובים.
טיפ קטן ממני אליך, תנסה להפסיק לכוון למנוע החיפוש ותתחיל לכוון למשתמשים שלך, ככל שהם יהנו מהשימוש באתרך ( דבר שיתבטא במהרה בסיגנלים רבים - חברתיים וסטטיסטיים) אתרך יקודם בהתאם.
בהצלחה
נתקבלה תגובה 7 מרץ, 2013 על ידי dosql (780 נקודות)
תודה רבה על תגובתכם,
שניכם קצת חולקים בתשובות שאינם זהות לחלוטין, נכון ברור לי שגוגל רוצה שנתייחס למשתמש בצורה הטובה ביותר - מבחינתי גוגל הוא המשתמש (כי גוגל רואה את עצמו כמשתמש) ודואג לשביעות הרצון של המשתמש באתרי ולהנות מתוכן ומידע רולוונטי אצלי - בגלל זה כל השינוים ועדכוני פנדה\פיגנוון מכוונים אותנו יותר לחשוב על המשתמש - שהוא בעצם מחופש לגוגל :), בעצם בולד אכן יהיה שימושי - רציתי לדעת רק אם זה מרגיז את גוגל או לא, אם להבליט משפטים רלוונטים למשתמש באמצעות בולד - לי באופן אישי זה מאוד עוזר לקרוא מאמר כאשר החלקים העיקריים מסומנים בבולד. בולד "==" סבבה.
נתקבלה תגובה 7 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אנחנו לא חלוקים בתשובותינו - אני עניתי רק על השפעת ההדגשה על מנוע החיפוש, ועמיתי הרחיב כדי להתייחס גם להשפעה על המבקרים. אין לך דרך לשער השערות מבוססות מה גוגל חושב שיועיל יותר למבקרים, וגם אם אוכלוסיית מבקרים ששאלה ביטוי חיפוש מסויים מעדיפה הדגשות, אוכלוסייה אחרת ששאלה ביטוי חיפוש אחר, עשויה לאותת על העדפה הפוכה. מה עוד שהכיוון שאליו גוגל הולך הוא שימוש באלגוריתמים של בינה מלאכותית, נפרדים לכל ביטוי חיפוש, שלומדים לבד מה מעדיפות האוכלוסיות השונות, ואין לך דרך לדעת מה למד האלגוריתם של ביטוי החיפוש הספציפי שעליו אתה עובד.

מכל מקום, אינני רואה טעם להדגיש משפטים שלמים בתוך פיסקה.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 7 מרץ, 2013 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,550 נקודות)
למרות שמדובר במיתוס נפוץ שהופיע בעבר אינני יודע כמה תועלות יש להדגשה כיום(וכמה היה בעבר).
משום שאין דרך לבחון זאת אינני חושב שישנה תשובה חד משמעית שאתה תזכה לקבל.

בחלק מעדכוני גוגל הוצג שאתרים שעברו אובר אופטימיזציה יענשו, לכן הדגשה מיותרת איננה שווה את הסיכון.
ואינני חושב שיש טעם לקחת הדגשות בחשבון.

לכן אמליץ לך להדגיש את התכנים בהתבססות על הבדיקה הישנה והטובה.
אותה הכרתי לפני תקופה מספרי נגישות.
קרא לעצמך את התכנים בקול, ברגע שאתה מבחין בחלק בתוכן שקראת בקול רם, תדגיש אותו.

זאת הדרך הכי אמיתי להשתמש בהדגשות הן לגולשים והן למנועי החיפוש.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 10 מרץ, 2013 על ידי xshop (720 נקודות)
תמנע מהדגשה מיותרת של מילות מפתח.
הרבה מקדמי אתרים השתמשו בשיטה זו, הם גילו שגוגל מייחס כוח רב יותר לטקסט מודגש בדף - כלומר שונה מרוב הטקסט. מקדמי אתרים ניצלו את השיטה כדי להדגיש שוב ושוב את מילת המפתח שלהם.
הדגשה היא לא בהכרח bold. הכותרת לדוגמה מודגשת ביחס לשאר הטקסט, גדולה יותר, שם כנראה נמצאות מילות המפתח. באותה מחשבה, שימוש בהדגשה מתבצע בדרך כלל עבור רעיונות מרכזיים וכותרות משנה.
שימוש מוגזם ומיותר בהדגשה יכול לגרום לגוגל לפסול את האתר שלך על אובר אופטימזצייה, אז תזהר.

תשובה חד משמעית - אל תדגיש את מילות המפתח בטקסט באופן סתמי. זה מקשה על הקריאה של הגולש. לעומת זאת, תנסה לכלול את מילת המפתח בכותרות וכותרות משנה.
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
כאמור, מנוע החיפוש לא צריך הדגשה, משום סוג, כדי ללמוד על מה מדובר בדף.

אם גוגל היה זקוק לעזרת מקדם האתרים כדי שיצביע לו מה הם ביטויי המפתח החשובים, הוא היה ממליץ לו להמשיך ולהשתמש בתג המטא Keywords.
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2013 על ידי אנונימי
אינך מבצע מחקר מילות מפתח? בוחר אותם בקפידה ושותל אותם בדף? גוגל נותן חשיבות רבה למילות המפתח שכלולות בדף, בעיקר אלו הנמצאות בtitle, בתג מטא תיאור, ובכותרות HTML H1, H2, H3... אני אישית הייתי ממליץ להכניס אותו גם בטקסט ואם בתוך כותרת משנה מודגשת אפילו יותר.
שים לב שכאשר אתה מקיש שאילתה בגוגל מופיעים להם בעיקר דפים הכוללים את השאילתה. בלונג-טיילים יחודיים לא צריך לינקים כדי להתברג גבוה, צריך רק לעשות את מה שציינתי קודם לכן.
כמובן שבעזרת כמות מכובדת של לינקים טבעיים עם האנקור טקסט המתאים ניתן לעקוף את כל המתחרים בלי לכלול את מילת המפתח בדף בכלל!
אבל למה לא לתת פוש נוסף עם כותרות מודגשות. רק כשה נדרש כמובן.
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 10 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט
חוששני שאתה מפרש את העובדות באופן שגוי:

מזה שנים אחדות גוגל מתעלם מתג התיאור (Description) שכתב מקדם האתרים ויוצר מתוך טקסט הדף תג תיאור תוצרת גוגל שמותאם לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל. האם גוגל מעדיף ליצור תג תיאור תואם שאילתא מתוך מחרוזת מודגשת בדרך זו או אחרת, או על פי קריטריון אחר?

מזה כשנה וחצי (http://insidesearch.blogspot.co.il/2011/11/ten-recent-algorithm-changes.html) גוגל עושה את אותו הדבר גם עם תג הכותרת (Title):
•Snippets with more page content and less header/menu content: This change helps us choose more relevant text to use in snippets. As we improve our understanding of web page structure, we are now more likely to pick text from the actual page content, and less likely to use text that is part of a header or menu.
•Better page titles in search results by de-duplicating boilerplate anchors: We look at a number of signals when generating a page’s title.
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2013 על ידי אנונימי
העובדות האלא ידועות לי, ועדיין אם הכותרת/תג תיאור מספיק רלוונטים למילת המפתח הם בדר"כ אלו שמוצגים.
בכל אופן אני בכלל דיברתי על משהו אחר.
טענתי שקשה לקדם אתר בלי לכלו בתוכו מילות מפתח רלוונטיות. בסופו של דבר גוגל הוא לא אלוהים, גוגל הוא רובוט. הוא צריך לגלות בדרך מסוימת על מה האתר שלך מדבר. לאחר מכן הוא יקווה את ציונו על ידי שאר הפרמטרים שידועים לאנשי גוגל בלבד.
הדפים השונים שנסרקים מקבלים דרוג שונה לגבי כל מילת מפתח.
הציון שגוגל נותן לכל אתר נקבע בנוסף לכך גם על ידי קישורים שונים - איך הוא יודע לאיזה מילות מפתח להוסיף לעמודים הללו כוח, על פי האנקור טקסט, והטקסט מסביב באתר. כוח הקישור נקבע על ידי פרמטרים שונים שידועים לאנשי גוגל בלבד.
בסופו של דבר השאלה פה היא האם להדגיש את מילות המפתח.
כמו שאמרתי, הדגשה סתמית של מילות המפתח סתם תקשה על הגולש ואולי אף תביא לפסילה. אבל מיקום נכון של מילות המפתח, בכותרות, באנקור טקסט של לינקים מאתרים רלוונטים, ובעוד מקומות.
גוגל הוא לא טלפת והוא בחיים לא ינחש במה עוסק הדף שלך מהשמים.
חייבים לתת לו איזושהיא פיסת מידע, משהו.
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
לטענה שקשה לקדם אתר בלי לכלול בתוכו מילות מפתח רלוונטיות אני מסכים בהחלט. הדיון פה הוא בשאלה האם דרושה הבלטה, בדרך זו או אחרות (כגון הכללן בתגי הכותרת והתיאור). על פי ההודעה של גוגל המצוטטת בתגובה הקודמת, ההסתברות שגוגל ישתמש בתגים שבנה מקדם האתרים יורדת. עבודת כתיבת טקסט הדף נדרשת לפיכך להיות הרבה יותר יצירתית - כדי לגרום לגוגל ליצור מתוך הטקסט את התגים שכותב התוכן בוחר עבור כל ביטוי חיפוש שנשאל.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,255 שאלות

7,291 תשובות

9,872 תגובות

13,503 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+1 הצבעה
2 תשובות 198 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 יולי, 2011 על ידי Ronenosh (260 נקודות)
+3 הצבעות
3 תשובות 219 צפיות
שאלה נשאלה ב- 11 מאי, 2011 על ידי samorai (200 נקודות)
+3 הצבעות
3 תשובות 168 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 אוגוסט, 2010 על ידי moshikobe (360 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 107 צפיות
שאלה נשאלה ב- 5 נובמבר, 2015 על ידי SharolMon (410 נקודות)
+1 הצבעה
4 תשובות 227 צפיות
שאלה נשאלה ב- 22 אפריל, 2015 על ידי oot (410 נקודות)
...