קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

אם קישורי פוטר כבר לא נחשבים אז בוא נהיה ריאליים - איך אפשר לקדם אתר היום?

0 הצבעות
228 צפיות
שאלה נשאלה ב- 4 פברואר, 2013 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
נערך 5 פברואר, 2013 על ידי מנשה אברמוב
אם בתור מקדמי אתרים מה שהיינו עושים בעיקר בכדי לקדם אתר זה לתת לו כמה שיותר קישורים ורובם מהפוטר.
כי אין לנו באמת אפשרות להוציא כמות קישורים מאמצע של אתר לקוח אחר

אז מה קורה עם חברה שיש להם 100 לקוחות שהיא מקדמת בגוגל על בסיס ריטיינר חודשי ? איך אפשר לקדם בצורה כזאת? ועם כל העדכוני גוגל האלו איך יהיה אפשר לקדם בעוד שנה??

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 4 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 10 פברואר, 2015 על ידי זקן השבט
למשתמשי גוגל שרוצים לקבל את תוצאות החיפוש הכי רלוונטיות, אין שום תועלת אם הן הגיעו לצמרת בזכות יתרון במספר הקישורים על פני המתחרים שלהן. לעומת זאת, יש להם תועלת מתוצאות חיפוש שגם מספקים מידע שאופן הכי קריא והכי מובן שאפשר, וגם מספקים חווית גלישה נעימה, מעניינת ויוצאת דופן.

תפקידו של מקדם האתרים כיצרן קישורים בסיטונות הסתיים, ודרושים במקומו כותבי תוכן מליגת העל וקופירייטים מוכשרים שיעזבו את משרדי הפרסום כדי להרוויח הרבה יותר מהמצאת תכנים פרסומיים מבריקים לאתרי אינטרנט.
נתקבלה תגובה 4 פברואר, 2013 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
אוקיי אבל זה לא הגיוני שגוגל ידרג אתרים רק על סמך איכות תוכן
כלומר ממה שנובע כאן זה שאך ורק תוכן טוב ואיכותי ידרג את האתר לראש התוצאות ואין יותר משקל לקישורים
נתקבלה תגובה 4 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 4 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט
למה לא הגיוני? תהיה ריאלי - מה צריכים משתמשי גוגל בנוסף לתוכן איכותי? הם הרי לא מעריכים איזו תוצאת חיפוש מביאה להם יותר תועלת באמצעות שימוש בכלי לניתוח קישורים!
נתקבלה תגובה 4 פברואר, 2013 על ידי אנונימי
אז מה שאתה אומר כאן זה - מקדמי אתרים שבנו את הקידום שלהם מספר שנים על בסיס קישורים לאתר - הכל הלך לטימיון.
נתקבלה תגובה 4 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
מה שאני אומר לא חשוב. מה שחשוב הוא שגוגל אומר לך את זה.
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 4 פברואר, 2013 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (172,210 נקודות)
אם תהיה ריאלי אתה תגיע מאוד מהר למסקנה שקישורי הפוטר איבדו את כוחם וכיום ישנם פרמטרים נוספים שאותם מודדים מנועי החיפוש
הרחבה אודות הפרמטרים הללו [וגם תגובה שלי] תוכל למצוא בקישור פה:    
http://goo.gl/ACceY

חברות קידום שהסתמכו על קישורים בלבד המשיכו להישתמש בהם משום שהם סיפקו תוצאות מהירות.
כיום יש צורך לבצע שינוי אסטרטגי ואני מניח לעצמי שחברות הקידום יצטרך להשקיע משאבים נוספים.
נתקבלה תגובה 5 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
מנשה, אלה לא פרמטרים נוספים אלא פרמטרים שמחליפים את חישוב ערך הקישור על פי תכונות הדף המקשר (טקסט העוגן, רלוונטיות תוכן הדף, מקום יציאת הקישור מתוך הדף וכו').

המחבר של מה שכתוב ב-http://goo.gl/ACceY עושה את הטעות הקלאסית ומתייחס רק לשני פרמטרים - שיעור הנטישה וזמן השהיה הממוצע בדף. ערכי שני הפרמטרים הללו אינם מעידים כלל על שיעור שביעות הרצון של אוכלוסיית הגולשים בדף, ללא התייחסות לביטוי החיפוש ולכוונת המחפש, אבל הם שני הפרמטרים היחידים שגוגל מואיל להגיש באנליטיקס. גוגל עצמו ודאי קורא ומנתח עשרות או מאות איתותים נוספים, כדי לשפוט על פיהם את שיעור שביעות הרצון, ולמקדמי האתרים אין כל מושג מה הם.
נתקבלה תגובה 5 פברואר, 2013 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (172,210 נקודות)
בסוף המאמר יש התיחסות לעובדה שהצגת.
אתה מוזמן להביע את דעתך בעניין ולשקף את התגובה שלך גם לכותב.
נתקבלה תגובה 6 פברואר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
עד כמה שאני רואה, זה לא בסוף המאמר אלה בתגובה שלך למאמר, ואיתך אני מסכים בהחלט.

אבל תוך כדי קריאת סוף המאמר גיליתי בו עוד טענה שגויה - הטענה שאם המבקר לא נכנס לדף אחר באתר, גוגל לא יודע כמה זמן הוא שהה בדף הראשון.

גוגל חוקר התנהגות של אוכלוסיות. חלק מהמבקרים יצאו מדף תוצאות חיפוש של גוגל לתוך דף באתר המסויים הזה וחוזרים לדף תוצאות החיפוש שממנו יצאו. חלק מתוך אלה יצאו אולי דרך קישור שבדף הראשון, אין לגוגל מידע עליהם דרך חשבון גוגל פתוח או סרגל גוגל שמותקן בדפדפן שלהם, או שאינם משתמשים בכרום, ואז אין לגוגל רצף של מידע מה המשיכו לעשות; חלק צצים פתאום בתוך אתר אחר שמותקן בו אנליטיקס, וגוגל מזהה אותם מחדש, וכו'. השאלה היא מה גוגל יכול ללמוד מבחינה סטטיסטית על התנהגות אוכלוסיית מבקרי האתר, למרות מחסור חלקי במידע על כל מבקר בנפרד, והתשובה היא להערכתי שהרבה מאד, בניגוד לדעתו של מחבר המאמר.
נתקבלה תגובה 6 פברואר, 2013 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (172,210 נקודות)
קל מאוד להניח שגוגל משתמשת בנתונים הללו לצורך חישובים כאלו ואחרים.

אשמח לראות דוגמה לשימוש שלהם והמחשה במקרה ויתאפשר כמובן, או אפילו הצהרה
נתקבלה תגובה 7 פברואר, 2013 על ידי אנונימי
נערך 7 פברואר, 2013
מנשה, זו שאלה מודיעינית ובמודיעין אסור לנו להניח שמה שאנחנו לא יודעים לא קיים. האם כן הועבר נשק כימי מסוריה לחיזבאללה, למרות שהשמדנו את אותה שיירה? אם אין לנו הוכחה (או אפילו הצהרה) האם עלינו לפעול מתוך הנחה שזה לא קרה?

גוגל הצהיר שהוא אוסף, אוגר, מרכז, מנתח ומשתמש במידע אודות אוכלוסיות הגולשים כדי לשפר את תוצאות החיפוש עבורם. אנחנו יכולים לשער איך ארגון בעל משאבים כמו של גוגל, על עשרות אלפי המהנדסים והמדענים שלו, שרק מינה לאחרונה מנהל הנדסה שהוא מומחה לאינטליגנציה מלאכותית (משמע, מומחה לבניית אלגוריתם לדירוג הרלוונטיות של תוצאות החיפוש, שמתאים את עצמו להתנהגות ולהעדפות המשתמשים במנוע החיפוש), יכול לעשות שימוש במידע הזה ומה הם לא יכולים לעשות בעיקרון, כי זה סותר את חוקי הפיסיקה או המיחשוב, או עיקרון לוגי כלשהו, או שמחייב השקעת משאבים שאפילו גוגל לא מסוגל לגייס.

גוגל מגיש למקדם האתרים נתון של זמן שהיה ממוצע בדף. רמת ההתפלגות של הנתון הזה יכולה להיות נמוכה מאד (כמעט כל המבקרים שוהים בדף את הזמן שמוצג כממוצע) או גבוהה מאד (המבקרים מתפלגים בבירור לשתי אוכלוסיות שונות, השוהות בדף או זמן קצר מאד או זמן ממושך מאד, או שמתפלגים להרבה אוכלוסיות שונות, על פי מדרג תלול של זמן שהיה). גם מקדם האתרים יכול להשיג את הנתונים המפורטים הללו, אם רק לא היה מתעצל והיה מנתח בעצמו את קובצי הלוג, ולא מסתפק בערך הממוצע ובחיפוש אחר טיפים איך להאריך אותו באופן מלאכותי. אבל לגוגל יש יתרון מכריע - הוא יודע איך מתנהגת אותה אוכלוסיה, ומה הן העדפותיה, גם כאשר היא שואלת ביטויי חיפוש אחרים וכאשר היא מבקרת באתרים אחרים.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,238 שאלות

7,264 תשובות

9,859 תגובות

12,872 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+2 הצבעות
2 תשובות 318 צפיות
שאלה נשאלה ב- 17 נובמבר, 2011 על ידי efi (550 נקודות)
0 הצבעות
3 תשובות 234 צפיות
+1 הצבעה
2 תשובות 137 צפיות
שאלה נשאלה ב- 17 אוקטובר, 2014 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 168 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 אפריל, 2012 על ידי makormac (130 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 170 צפיות
שאלה נשאלה ב- 9 פברואר, 2015 על ידי אלי77 (120 נקודות)
...