◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
547 צפיות

כלי המרכז את כל הקישורים היוצאים מהאתר החוצה

על ידי 310 צפיות
שלום חברים
אני מחפש כלי עדיפות לחינמי המסכם לי בדיוק את הקישורים שהוצאתי החוצה מכל עמוד תוכן שיש באתר שלי
http://homecomp.co.il/
וגם שיראה לי את מיקום הקישור
תודה לעוזרים

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
 
Best answer
ישנם כלים כמו XENU\A1 Website Analyzer שאיתם אני עובד ועליהם אני ממליץ להשתמש למיפוי הקישורים היוצאים מהאתר.
הם מספקים את מקור הקישורים ומיידע נוסף מסביב.

מעבר לזה בבינג יש אופורטור שיספר לך את המידע השזה גם כן.
linkfromdomain:askpavel.co.il
יספק לך את המיידע הרלוונטי
על ידי 310 צפיות
אוקיי הורדתי את A1 SITEMAP+ANALYZER
נראה תוכנה מעולה אבל לא יודע איפה הפקודה שאני צריך ללחוץ כדי לראות את עניין הקישורים היוצאים
תודה על העזרה
על ידי 310 צפיות
גם כל המטרה שיגיד לי באיזה עמוד תוכן באתר נמצא הקישור שאני רוצה לנקות ככה שאדע לגשת אליו
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בתום סריקת האתר עוברים ללשונית Analyze Website, וממיינים לפי External
על ידי 310 צפיות
נכון הגעתי לEXTERNAL והוא מראה לי את כל הקישורים אבל לא באיזה עמוד כל קישור יושב
האתר שלי מלא עמודי תוכן קשה מאוד למצוא קישור כדי למחוק אותו
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תוכל למיין זאת כל ידי לחיצה על הדומיין המקשר, לאחר מכן ללחוץ על הלשונית מימין של Extended data, ושם למטה אפשר למיין לפי הפניות או קישורים מדפים פנימיים באתר.
למשל Linked by למטה יציג לך את הדפים הפנימיים שקישרו לדף.

במקרה והתוכנה מתקדמת מידי XENU פשוט יותר וקל יותר למיון:)
על ידי 310 צפיות
עכשיו הבנתי אותך....כלי מצויין פתר לי את הבעיה תודה רבה.
עוד שאלה על הדרך עד עכשיו חשבתי שאני גאון ג'ומלה מסתבר שטעיתי מה זה לעזזל
http://homecomp.co.il/contact/26-sample-data-articles/park-site/
איפה מעיפים את הדבר הזה מהמערכת ניהול?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לפי הכתובת נראה שמדובר במאמרי דוגמא שהוצעו לך בהתקנת הג'ומלה.

פשוט תסיר אותם
על ידי 310 צפיות
חחח לא מצאתי את המיקום שלהם במערכת הניהול אולי אתה יודע?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה זה "מיקום הקישור"?
על ידי 310 צפיות
באיזה עמוד תוכן הוא נמצא

4,335 שאלות

7,366 תשובות

9,934 תגובות

29,539 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
...