◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
521 צפיות

האם כדאי ללמוד קידום אתרים?

על ידי 170 צפיות
שלום רב,
הייתי שמח לקבל מידע לגבי עבודה בתחום קידום האתרים, לאחרונה אני שוקל ללמוד את התחום והייתי שמח לדעת האם יש בשוק משרות ככה שאוכל למצוא את עצמי עם עבודה אחרי הקורס והאם שווה ללמוד את התחום באופן כללי.
תודה מראש.
בברכה,יאיר

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.3k צפיות
 
Best answer
היי יאיר,
בהחלט יש ביקוש בתחום וזה רק במגמת עלייה. אם תרצה ללמוד את התחום לבד אתה מוזמן לבדוק את רשימת המקורות שמיפינו ללימודי קידום אתרים: http://www.askpavel.co.il/learn (מילון מונחים, מדריכים, כלים ועוד).
אם אתה מעדיף מסגרת ולא ללמוד לבד, אנחנו מציעים קורס קידום אתרים מעשי שאולי עשוי לעניין אותך, להלן הסילבוס: http://academy.askpavel.co.il/program
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
גוגל מעניש כיום (בשינויי האלגוריתם "פנדה" ו"פינגווין") את עבודת מקדמי האתרים כפי שהיא נלמדה בשנים האחרונות. חפש קורס שלא מלמד איך "לבנות קישורים" ואם תמצא, ספר לנו עוד.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
הבנתי ש NESS כבר לא מלמדים לבנות קישורים, זה נכון?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני לא יודע. איך הם מלמדים לנצח את המתחרים ולתפוס את המקומות שלהם בצמרת תוצאות החיפוש?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
קראתי דוח תיקונים של אחד מהאנשים שעבר את הקורס שלהם.
99% הסתכם בחוויית משתמש ובדו"ח שאמר בסופו של דבר, "תקנה עיצוב חדש לאתר".
כמובן יש שם גם את הנושאים של עם ובלי WWW שמלמדים שם, אבל פחות מתיחסים שם לאופטימיזציה של הקוד ויותר לנראות של האתר בפני המשתמש כדי להגביר את השהייה שלו שם, והגדלת יחסי המרות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני מציע שתשיג ותציג פה את הסילבוס של הקורס כדי לראות איך מתחלקות אותן 120 שעות.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אני מניח שכל מי שרוצה יכול פשוט לבקש את זה מ NESS.
לי אין איך להשיג את זה מלבד אותו בחור וקשה לי להאמין שזה נשאר אצלו.
בכל אופן בוודאות מדובר על מכללת NESS.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
בדף על קורס קידום האתרים של המכללה אין סילבוס ואין קישור לסילבוס. מכל מקום, השאלה היא האם הקורס מכשיר את המשתתפים לעבודת קידום מוצלחת בזירות תחרותיות - כי זו היא הרי מהות עבודת הקידום.

בוא נניח שהקורס מקדיש אפילו 10 שעות, מתוך ה-120, להוראת שיפור הנראות, הארכת זמן השהיה להגדלת יחס ההמרה. בוא ונניח גם שבכל קורס משתתפים 25 איש, וכל אחד מקבל כעבודת סיום לקדם את אחד מ-25 דפי הבית של אתרים חדשים למקומות 1-5 לביטוי תחרותי למדי. ברור שרק 5 לכל היותר יצליחו, והשאר ייכשלו. מה יאפיין לדעתך את מי שהצליחו ומה יאפיין את מי שנכשלו?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אתה טוען כל הזמן דברים מנוגדים.
מצד אחד אתה מאוד אנטי בניית קישורים ומצד שני מאוד בעד.

אני בעד מינון הוגן ואמיתי של קישורים, לא יכול להיות שאתר יקבל 50 קישורים ביום. או אפילו 8, אפילו YNET לא מקבל כאלה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ואני בעד "מינון הוגן ואמיתי" של הצבעות בבחירות לכנסת עם תעודת זהות של מישהו אחר.

אני נגד בניית קישורים מלאכותיים משום שגוגל מתנגד כיום לבניית קישורים מלאכותיים. אם כולם מלאכותיים, המינון לא חשוב, אלא בעיני מי שמפנטז שאחרי "פינגווין" יש מינון שיכול לתחמן את גוגל לאורך זמן.

אתר שיציג סרטון שמראה הוצאה להורג של בן ערובה שבידי אל-קעידה, יקבל אלפי קישורים ביום.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
בקיצור אתה שוב נוגד את עצמך.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תסביר.........................

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

21,269 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
+2
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 11/08/13 על ידי אולה 120 צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/01/13 על ידי uripay1 190 צפיות
...