◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
402 צפיות

קידום וידאו ביוטיוב או באתר

על ידי 640 צפיות
היי,
אני מכין סרטון וידאו מושקע שקשור מאד לתחום של האתר שלי (כלומר תוכן רלוונטי ולא וידאו של חתול שעושה בלה בלה)
ההתלבטות - האם לשים אותו embeded באתר שלי,
או לשים אותו ביוטיוב.
מישהו יכול לענות מה היתרונות והחסרונות של כל אופציה.
כאשר מבחינתי המטרות של סרטון כזה -
1. חשיפה - זה הכי חשוב - כאשר אנשים יחפשו מילת מפתח רלוונטית אז בתקווה הם יראו את הסרטון הזה בדף התוצאות שלהם וייחשפו לתוכן שלי ומשם כבר הם יכולים להגיע לאתר שלי ואלי.
2. לעזור בקידום האתר (זה בונוס מבחינתי, כי הנקודה הקודמת יותר חשובה)

תודה,
שי

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
 
Best answer
שניה נבין שאנחנו מדברים באותה שפה.
אתה שואל האם לשים את הסרטון באתר שלך עם נגן עצמאי
או לשים את הסרטון באתר שלך ב embeded מיוטיוב
או לשים רק קישור ליוטיוב עצמו על הסרטון שלך?

לטעמי הדבר הכי אפקטיבי מבחינת מאמץ, אם זה לא סרטונים מיוחדים שצריכים איכות ועושים בעיות באיך שהם נראים ביוטיוב,
אז כנראה שעדיף לך לעלות אותו ליוטיוב רגיל.
ואתר שלך להראות אותו כ embed מתוך יוטיוב.

מה יוצא בזה?
1. אתה מנהל פעילות ביוטיוב, שיכל לקדם אותך בחיפושים שם. (להשתמש בכל הטקסטים האפשריים, כותרת, תאור, מילים, כתוביות, ולגרום לשיחה שם)
2. אתה מראה את הווידאו אצלך באתר.
3. הווידאו אצלך באתר צובר סטטיסטיקות ביוטיוב ומאפשר לגולשים להגיע לאינטרקציה שם.
4. הווידאו שלך עשוי לתפוס גם מקומות בגוגל האורגני. (כנראה הווידאו עצמו ולא העמוד שלך שמכיל אותו)

ביוטיוב אתה יכל גם להשתמש באופציות קידום בתשלום של הסרטון.

חשוב לדעת שאפשר להתייחס ליוטיוב כאפיק שלם, עם פעילות ייחודית שלה. ניהול ערוץ פרטי, הגבה לסרטונים אחרים, פרסום סרטונים, קידום סרטונים "אורגני" בפעילות פנימית, מלכודות דבש של קישורים פנימיים ועוד..

הערה: הייתה תקופה שיכלת לקבל מיקום ווידאו בגוגל האורגני אבל רק אם הווידאו היה פרטי של האתר שלך ולא יוטיוב וזה היה מקשר לעמוד שלך ומעולה. אני לא בטוח אם זה לא קיים יותר בכלל או שזה ספג מכה גדולה בתעדוף היום של גוגל לסרטוני יוטיוב. (גוגל בשלבי חיסול של חיפוש ווידאו לטובת חיפוש יוטיוב בלבד למשל...)

אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
במצב של התלבטות כאשר יש חשיבות לבחירה של אחד מהם הייתי ממליץ להטמיע את הסרטון באתר.

בגדול עדיף שתדאג לשניהם גם חשיפות ביוטיוב(סרטונים מומלצים, וחיפושים) וגם הטמעות מרובות לשיפור החשיפות ופופולריות הסרטון.

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,273 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
...