◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
453 צפיות

האם השימוש ב H6 במקום H3 ככותרת משנה מפחית מהערך שהלם או האם ניתן לשנות את גדול הכותרות מבלי לשנות את המספור שלהם?

על ידי 700 צפיות
הבנתי שיש חשביות רבה למספור של הכותרות:
 H 1– כותרת העמוד
H2 – כותרת משנה
H3 – כותרת תת משנה

אצלי באתר כמו בעמוד הזה http://www.tipul-tov.co.il/therapy-for-adults(מערכת של דרופל), יצרתי סגנון כתיבה הדומה לעיתונות כלומר אחרי הכותרת הראשית יש טקסט קצר שמספר את בתמציתיות על מה העמוד מדבר.

טקסט זה כתוב ב H2 וחשבתי שאת השאר כותרות העמוד אני אכתוב ב H3. אבל למרבה הפלה H3   גדול יותר מ H2 וכדי שזה לא יראה מוזר מבחינת הפורפורצויות ירדתי עד ל H6. אבל אני חושש שזה פוגע בקידום של האתר.

אשמח לשמוע מה דעתכם בעניין.
האם יש משמעות לכך שזה H6?
האם אפשר להקטין את הגודל של H3?
אולי את פיסקת הפתיחה אני צריך לכתוב במקום ב H2 פשוט בכתב מודגש (בולד) בפונט קצת גדול יותר?



תודה רבה
יואב

4 Answers

קולות
+1
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
 
Best answer
כפי שניתנה לך התשובה על ידי זקן השבט, שממנו דווקא השכלתי בצורת החשיבה מחוץ לקופסה בכנס האחרון;
הכותרות פחות משפיעות, העיקר שהטקסט יהיה כתוב, עם זאת, בשביל מבנה האתר בצורה נכונה תהיה עדיפות - גם אם פחותה, למבנה באתר אשר כולל מבנה היררכי בכותרות ולא "שיגעון" בכלל האתר.
שים לב שסביר להניח שהעובדה שהH2 קטנה מה H3 יכול לנבוע מהגדרות ב CSS.

יכול להיות שזה פחות ישפיע על עניין הקידום, אבל היררכיה כלשהי תעזור גם לבאי האתר מאשר כותרות בגדלים שונים שלא יגרמו להם להבין מה קורה שם.
ב H6 השתמשתי רק בהזכרת נקודות במאמרים שלי, וגם אז זה היה בכלל H4 לרוב וממש לא H6.
אז קח בחשבון שכדאי אולי לשים לב להיררכיה כלשהי ולא לזלוג מ H1 H2 H3 ישר ל H6.
על ידי 700 צפיות
ואוו, איזה כיף לקבל תגובות מקצועיות כאלו :-)
ממש תודה !!!

יש משהו שעוזר לי עם המערכת של דרופל ובמידה שאדע מה לבקש ממנו אני מניח שהוא יכול לעשות את השינוי הנדרש.

השאלה האם מה שנובע מדבריך היא שעדיף לשנות את ההגדרות הגודל של H, לפי איזה שהוא סטנדרט שכנראה אצלי הוא משובש?

במידה שיש סטנדרט כזה, אפה אני יכול למצוא אותו?
תודה רבה
יואב
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
הסתכל על התשובה של מנש.
אין "סטדנרט" יותר, בעבר הייתי כותב מאמרים בדגש מיוחד על ה H1-6, כיום לא רואה סיבה מיוחדת לכך מלבד קבלת PR שככל הנראה לא מהווה כל כך אינדיקציה לקידום - וגם ההשפעה של ה H1+ בספק משפיעה עליו יותר מאשר מבנה נכון של האתר.
קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
זה לא משפיע יותר על ציוני הרלוונטיות של הדף.
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
במקרה וישנה הרחבה עבור התשובה אשמח לקרוא אותה.

בפעם האחרונה שביררתי ראיתי שבאופן חד משמעי מנועי החיפוש ממליצים לישם את התגיות ולפיכך ארצה לקרוא על כך יותר לעומק.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מערכות ניהול התוכן נבנו מתוך הנחה, שהיתה נכונה בזמנו, שתכונות הדף (ותכונות הדפים המקשרים אליו) קובעות את ציוני הרלוונטיות של הדף. על פי ההנחה הזו, גם בדף הכתוב בשפה שאיש לא מבין (ג'יבריש) אפשר לשפר או להפחית את הציונים על פי אופן סידור הטקסט בדף, למשל הגדרת הכותרות (H1, H2 וכו').

יואב כתב: "אני חושש שזה פוגע בקידום של האתר". המעבר של גוגל לחישוב ערך הדף על פי העדפות האוכלוסיה המבקרת בו מעבירה את הדגש מ"מה גוגל אוהב" ל"מה המבקרים אוהבים". כך למשל, ערכו של דף שכתוב בשפה שאיש לא מבין יהיה 0 (או אפילו שלילי) ולא חשוב איך סידרת את הגדרת הכותרות.
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
במקרה ואין מידע נוסף זה בסדר- לא ממש ביקשתי השוואות לדפים ריקים או בג'יבריש

תודה בכל מקרה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
החשיבה על מקרה קיצון משמש אותנו לעתים קרובות להבין הוכחה במתימטיקה ואת חוקי הטבע בפיסיקה. זה נקרא "ניסוי חשיבה"
 (Thought experiment). במקרה הנידון, אם ארגון הכותרות באופנים שונים משנה את ציוני הרלוונטיות של דף ג'יבריש, אכן חשוב לארגן את הכותרות באופן שגוגל מעדיף.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
נערך על ידי
אין שום סיבה שתגיות H6 במקום H3 תגרור בעיה כלשהי מעבר להצגת האתר לגולשים ולמנועי החיפוש.

במקרה וגודל התגיות משבש את תצוגת הדפים אפשר לתאם את גודל התגיות ע"י CSS תפנה למתכנת האתר ותבקש מימנו שיעצב את גודל התגיות.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
נערך על ידי
חלק מזה עניתי בשאלה דומה פה:
http://www.askpavel.co.il/qa/7324

בגדול לדעתי תדאג כבר לעשות את העיצוב של זה איך שאתה רוצה בקובץ CSS, זה יהיה לך יותר קל להמשך.

אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,216 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/10/12 על ידי Eitann 490 צפיות
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 17/10/14 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
3 תשובות
קולות
0
...