◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
505 צפיות

אם אני בונה אפליקציה לאתר שלי - האם זה פוגע ב-SEO

על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
נניח ואני מתאים את האתר שלי לסמאטפונים (באתר זה)
http://mobile.conduit.com

אז למעשה, כל פעם שגולש ניכנס לאתר שלי דרך חיפוש בגוגל, ומועבר לאפליקציה -
גוגל(למעשה) לא מחשיב זאת כגלישה באתר הבסיס וכך נוצר מצב שאני מאבד זמן גלישה באתר שלי כלומר פוגע ב-SEO?



אשמח לתשובה בנושא

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
כשאתה מטמיע את הקוד שלהם ברגע שגולש מסמארטפון נוחת באתר הוא מועבר אוטומטית לגרסה משוכפלת של האתר שלך(שמגיעה גם לגוגל).

ככה בעצם את התנועה שלך אתה מעביר ל conduit.com ומעלה את אחוזי הנטישה באתר


הייתי ממליץ לדאוג לאפליקציה ייעודית שתמשוך לך גולשים חדשים לאתר ותדאג שהם יחזרו.
על ידי
לצערי, כך חשבתי...!
ואם אני בונה באותה שיטה (בחברה אחרת) אם סאב דומיין לדוגמה:
www.m.class-a-studio.co.il
זה פותר את הסוגיה הנ"ל?

או שהכי טוב - לבנות אתר חדש בשיטה של עיצוב רספונסיבי?


אגב, - אני הגעתי לאתר http://mobile.conduit.com
דרך האתר הזה...
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
אני בספק אם זה יפתור את הסוגיה.
בכל מקרה התנועה נשלחת ל mob.conduit.com
ואם תחפש בגוגל site:mob.conduit.com אתה תראה שגוגל מסתירה 1500 דפים מהדומיין הזה
על ידי
ומה לגבי סאב דומיין
www.m.class-a-studio.co.il
האם גם זו בעיה?
לבנות אתר חדש בשיטה של עיצוב רספונסיבי?
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
זה עדיף מלשלוח את הגולשים שלך לאתר חיצוני.

אינני בקיא כלכך העבודה עם אתרים למוביל לכן לדעתי עדיף לדאוג לתצוגה תקינה של האתר למוביל.
ולא להעבירם לאתר שונה.
על ידי
כך גם ההיגיון שלי אומר...
למשל - לאתר הזה אין גרסה למובייל?
למרבה הפלא אני ללא סמרטפון...:)
קולות
+1
על ידי 350 צפיות
הייתי ממליץ לך להתאים את האתר לגלישה סלולרית (מה שנקרא "ריספונסיב")
ואז פתרת את כל הבעיות מבחינת חווית גולש, תכנים כפולים, זמני טעינה וכד'

4,331 שאלות

7,363 תשובות

9,933 תגובות

22,339 משתמשים

...