◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
539 צפיות

מהם הקריטריונים לחישוב בהם משתמש גוגל לשם הוספת משתמשים רשומים באתר לקישורי האתר?

על ידי 140 צפיות
אני אסביר:

אביאור (דרופליסט ותיק ביותר בישראל) פתח דיון מעניין באתר דרופל ישראל, בו נשאלת השאלה איך גוגל מחליט להכניס ב-Site Links שלו שני משתמשים רשומים באתר, למה דווקא אותם (את ענת כהנא ואותי), איך הוא קובע?

לינק לדיון (כולל תמונת מסך מצולמת) - http://www.drupal.org.il/node/5069

נשמח לשמוע את דעת המומחה :-)

תודה,
אמיר

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מומחה לקידום אתרים הוא לא אחד שיודע איך גוגל פועל, כי גוגל מסתיר ממנו את כמעט כל מה שהוא רוצה לדעת. מומחה לקידום אתרים הוא אחד שיודע לנצח את המתחרים שלו בתוצאות החיפוש למרות שהוא יודע כל כך מעט.

ובענין ה-Site Links: יש להניח שמי שיש לו תשובה טובה לשאלתך, רכש את הידע הזה באמצעות ניסויים מבוקרים, שהושקעו בהם הרבה שכל וממון והעניקו לו יתרון תחרותי על פני מקדמי אתרים אחרים, באפשרות לתמרן את גוגל שיציג את מה שהוא רוצה. ואז הוא לא יהיה מעוניין לפרסם את התשובה  ברבים.

ולענין הופעת שני דפי המשתמשים האלה דווקא - צריך לקחת בחשבון גם את האפשרות שגוגל החליטו נניח לפרסם שמונה Site Links, לא פחות ולא יותר, ולאחר שנקבעו ששת האחרים, נמצא ששני הדפים האלה היו פחות גרועים מכל השאר, על פי איזשהו קריטריון סודי של גוגל.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/07/15 על ידי galkol2 150 צפיות
...