◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
433 צפיות

כיתוב ALT בתמונות כל הכיתוב זהה האם זה נחשב לתוכן משוכפל?

על ידי <סגן משנה> 1.1k צפיות
בדף מסויים באתר שלי יש גלרית של תמונות וכל כיתוב ה ALT של כל התמונות הוא זהה האם זה נחשב לתוכן משוכפל מצד גוגל?
או יכול לגרום לבעיות ?
תודה לכל העונים ..
http://www.meatzvim.co.il/%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%AA/%D7%9E%D7%96%D7%A0%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D/
זה האתר

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב סרן> 18.8k צפיות
 
Best answer
נסה ללכת על ביטויי זנב ארוך או פשוט לציין תאור טקסטואלי מדויק יותר, כמו שלכל דגם תמונה ייחודית, כך גם ה ALT -  מזנון מעוצב אלוני \  מזנון מעוצב דגם אלוני.

ד"א התאור בתמונה האמצעית למעלה שגוי.

עוד משהו קטן, העיצוב בחלק העליון ברמה גרועה, הפונט באיכות לא טובה, נראה שמי שהכין את ה header לא עוסק בגרפיקה למחיתו.

בהצלחה
על ידי <סגן משנה> 1.1k צפיות
הגרפיקה בלוגו עם הכיתוב? זה הפונט שהוא לא טוב לדעתך?
על ידי <רב סרן> 18.8k צפיות
הכוונה שלי לחלק השמאלי "מומחים עם 30..." הלוגו בסדר
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יוצא שהטקסט (מרכיב ה-ALT בטקסט) של הדף הזה מורכב בחלקו מאותו משפט שחוזר על עצמו הרבה פעמים. נוסף על כך, לא תפיק תועלת מירבית בגוגל תמונות.

קידום אתרים איננו עיסוק לחסכנים ולעצלנים.

ואגב, לתמונה הימנית בשורה העליונה חסר ALT.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האם כתוביות ALT משוכפלות הופכות את התמונות לכאלו.
חד משמעית לא, ועם היה צורך אשמח להרחיב בעניין


האם תגיות משוכפלות יכולות להזיק, בהנחה שהם לא מתארות את התמונות ומיועדות למניפולציה מיותרת.
מדובר בדחיסת מילות מפתח ובמקרה שהתגיות לא מספקות ערך ממשי למהות התמונות אתה מפסיד תנועה ממנועי החיפוש-ותמונות מספקות תנועה נהדרת ורלוונטית

4,335 שאלות

7,366 תשובות

9,934 תגובות

29,423 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 16/08/10 על ידי nicoleb 190 צפיות
2 תשובות
קולות
+3
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 26/11/11 על ידי zanasurf <סגן> 4.6k צפיות
...