◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
350 צפיות

עד איזה שלב ניתן לקדם אתר של דף אחד?

על ידי 470 צפיות
נערך על ידי
שלום חברים
אני בונה כ-15 אתרים בעלי דף אחד בלבד
עד איזה שלב ניתן לקדם אתר של דף אחד? בסביבה תחרותית ?
האם תוכלו להמליץ על שיטת דרך פעולה [על ציר הזמן] לקידום האתרים?
ז"א באיזה שלב? אני יתחיל לבנות עוד דפים בכדי להשיג תוצאות טובות יותר
 
המון תודות לכל החברים וליזם פינת השאלות-פבל תודה אישית
נהנה לקרא כל פוסט וכל הערה

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין כל מניעה עקרונית שלאתר שיש בו רק דף אחד לא יהיה ציון רלוונטיות גבוה משל כל המתחרים שלו, ויוצג לפיכך במקום הראשון בתוצאות החיפוש לביטוי תחרותי ביותר. המחשבה שהדף צריך לעבור ציון סף כלשהו כדי שיוצג בצמרת תוצאות החיפוש היא מוטעית לחלוטין.
קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.4k צפיות
תיאורטית, אתה יכול לקדם דף אחד עבור ביטוי אחד, או אפילו מספר ביטויים, ולהגיע למקום הראשון עבורם. פשוט קל והגיוני יותר לעשות את זה כשבדף הבית שלך תומכים כמה מאות דפים אחרים, גם בקישורים פנימיים וגם ביצירת הקשר סמנטי. כמובן שכל אחד מהדפים יכול לטווח ביטויים נוספים ולהביא תנועת חיפוש נוספת.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה שאפשרי תיאורטית אפשרי גם מעשית. בוא נניח ומדובר בקידום ביטוי יחיד תחרותי (שאין לו כמעט ביטויי זנב ארוך או שהוא עצמו ביטוי זנב ארוך). האם שעות העבודה המושקעות ביצירת מאות דפים פנימיים לא יביאו תוצאות עוד יותר טובות אם יושקעו ביצירת מספר קטן של קישורים סופר-איכותיים?
על ידי <סגן אלוף> 21.4k צפיות
יכול להיות. תלוי במקרה.

אני יכול להיות יהודי ולהשיב לך בשאלה: האם במקום להשקיע זמן בהשגת קישורים נכנסים לא עדיף להשקיע זמן ביצירת אתר שישדר איכות וסמכותיות ויהיה לו קל מאד לקבל לינקים טבעיים?

ועוד שאלה: האם במקום לטווח ביטוי תחרותי אחד, לא עדיף לטווח עשרות ביטויים פחות גנריים, יותר ממוקדים ויותר ממירים, שבקושי יש עליהם תחרות?

אתה צודק שאם אין זנב ארוך התועלת השולית של כל דף תוכן קטנה יותר.

באותו אופן, כשיש זנב ארוך ריבוי דפי תוכן מספק תוצאות מהר יותר מדף אחד, כי בטווח הקצר תוכל לקבל תנועה מביטויים פחות תחרותיים עד שתדורג עבור הביטוי הראשי או העיקרי.

לכן, בשורה התחתונה, התיאורטי אולי מעשי אבל לעיתים רחוקות כדאי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בניגוד למיתוס הנפוץ ולמה שמלמדים בקורסים הבסיסיים, כאשר ביטוי השורש הוא מאד תחרותי גם ביטויי הזנב הארוך מאד תחרותיים. אם ביטוי השורש תחרותי זה משום שיש לו הסטוריה ארוכה, או ארוכה מאד, של תחרות בין מתמודדים מקצועיים רבים. מי שניצח בתחרות על ביטוי השורש היה מעוניין בהחלט לזכות גם בשווקים המיוצגים על ידי ביטויי הזנב הארוך. ומי שנכשל בתחרות על ביטוי השורש, לא נותר לו אלא להתמודד על ביטויי הזנב הארוך.

לעומת זאת, הלקוחות החדשים של כל מקדם אתרים נכנסים למשחק מאוחר מדי, ועם תקציב נמוך מדי, גם עבור ביטויי הזנב הארוך.

הבחירה בין השקעה בקישורים סופר-איכותיים, בניית אתרי תמיכה איכותיים או עבודה על תוכן אתר שימשוך קישורים טבעיים, תלויה יותר מכל בסיכוי הממשי למשוך קישורים טבעיים איכותיים, וזה לא כל כך קל כמו שזה נשמע.
על ידי <סגן אלוף> 21.4k צפיות
לא אמרתי שביטויי זנב ארוך אינם תחרותיים אלא שהם פחות תחרותיים.

ברור שאם ביטוי השורש X תחרותי יותר מביטוי שורש Y, יש סבירות גבוהה שהזנב הארוך של X יהיה גם הוא תחרותי יותר מזה של Y. ועדיין, ביטויי זנב ארוך יהיו פחות תחרותיים מביטוי השורש שלהם.

לגבי הסיכוי למשוך קישורים טבעיים איכותיים - ברור שזה לא קל כמו שזה נשמע. זה הרבה יותר מאתגר מאשר החלפת לינקים מפוטרים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתה טועה. אם ביטוי השורש מאד תחרותי, ביטויי הזנב הארוך תחרותיים באותה מידה, ולעתים קרובות אפילו יותר (במונחים של ציוני רלוונטיות כפונקציה של כמות ואיכות ההשקעה הכספית בקידום). יש גם ביטויי שורש שמעצם טבעם נפח החיפוש הריאלי שלהם נמוך בהרבה מנפח החיפוש הריאלי של ביטויי הזנב הארוך שלהם, למשל [לימודים], וזו הסיבה להשקעה הפחותה בהם.
על ידי <סגן אלוף> 21.4k צפיות
אם ב"זנב ארוך" אתה מתכוון ל-5 או אפילו 50 ביטויים בני 2-3 מילים שכוללים את ביטוי השורש, אז יש מקרים בהם אתה צודק. אני, ברשותך, מדבר על זנבות ארוכים של אלפי ורבבות ביטויים.

לדוגמא, יש ביטוי תחרותי שאחד האתרים שלי מופיע עבורו במקום הראשון וגם במקום השני. מלבד התנועה היפה שהביטוי הזה שולח, יש לו זנב ארוך בן כ-25 אלף ביטויים ששולח לאתר תנועה גדולה פי חמישה.

באופן טבעי, על רוב הביטויים האלה "אין תחרות". כלומר, אף אחד - כולל אותי כשחושבים על זה - לא עשה עליהם אופטימיזציה.

זו - אם לחזור לשאלה המקורית - דוגמא למשהו שאי אפשר לעשות עם דף אחד.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
א. אכן דיברתי על ביטויי זנב ארוך שהם בעלי נפח חיפוש ריאלי משמעותי ביחס לנפח החיפוש הריאלי של ביטוי השורש.

ב. אתה מדבר הפעם על "ביטויי זנב ארוך נדירים" (כאלה שגוגל אפילו לא מציג נתונים אודות נפח החיפוש שלהם).

ג. בניגוד למה שאתה סבור, ניתן לגרום לאתר בעל דף יחיד (וטקסט דל) להיות רלוונטי עבור מספר עצום של ביטויי זנב ארוך נדירים.
על ידי <סגן אלוף> 21.4k צפיות
נערך על ידי
הזנב הארוך, כידוע, קיבל את שמו מצורת הזנב של העקומה. צורה שמשקפת את המספר ההולך והפוחת של המופעים. אבל אותם ביטויים שאתה מכנה "נדירים", לעיתים קרובות מהווים יותר מ-80 אחוז מהחיפושים בנושא מסוים, עד כמה שאפשר לקבוע (אם זה ממש חשוב לך, יש לי סטטיסטיקאי מחונן בהישג יד, שיכול לבצע אומדן מדויק יותר).
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
קשה לקבוע מהו שיעור החיפושים של ביטויי זנב ארוך נדירים משום שגוגל לא מספק נתונים, וזה גם תלוי מאד בטבעו של ביטוי השורש. יתר על כן, אם ביטוי זנב ארוך נדיר נתון נשאל פעם אחת בשנתיים האחרונות, מה ההסתברות שישאל שוב בשנתיים הבאות?

מכל מקום, פיתחנו בזמנו פתרון חלקי ואנחנו עובדים על פתרון מלא. אם אתה רוצה, תתקשר אלי ל-02-5664676 ואשמח לספר לך יותר.

4,337 שאלות

7,368 תשובות

9,942 תגובות

32,241 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 22/10/11 על ידי zizit 120 צפיות
1 תשובה
קולות
–2
...