א. בשנת 2012 אין כבר טעם לאותת משהו לגוגל כדי שיאמין לאיתותים שלך. הוא בודק בעצמו ואם האיתותים שלך לא מתיישבים עם הבדיקות שלו, טוב זה לא יכול להיות.
ב. בביטויי זנב ארוך כולם מתמקדים בביטויים שמיוצגים בכלי של גוגל כבעלי נפח חיפוש טוב עד סביר. יש הגיון לקדם אותם בדפים פנימיים של האתר כדי להפיק עוד כניסות.
ג. יחד עם זאת, הכלל הנפוץ בדבר הגדלת כמות וגיוון התוכן כדי להשיג מבקרים מקידום ביטויי זנב ארוך, הוא כלל שגוי - אתה יכול להשיג בדרך זו יותר מבקרים אבל לא את מקסימום המבקרים ששאלו ביטויי זנב ארוך. כדי להשיג את המקסימום יש לפעול בדרך שונה לחלוטין.