◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
397 צפיות

האם חברת loadseo היא חברה מקצועית?

על ידי 540 צפיות
מצאתי את החברה באינטרנט ולה מחירים נוחים. יש להם רשימה של לקוחות שנמצאים בעמוד הראשון, בדקתי והם אכן נמצאים שם. השאלה אם הם באמת לקוחות של החברה.
האם יתכן שהחברה שמה רשימה של לקוחות שאינם שלה? והאם היא חברה טובה המביאה תוצאות?
http://www.loadseo.co.il/ שם מצאתי את החברה ורשימת לקוחות. הייתי רוצה חוות דעת של מישהו שיש לו נסיון עם חברות קידום אתרים, לא בהכרח אפילו החברה הזאת.

2 Answers

קולות
0
על ידי 220 צפיות
שלום רב גלית,
LoadSEO הינו צוות הקידום של חברתנו (livecity).
כבר מעל ל- 6 שנים שאנו מספקים שירותי קידום אתרים ברמה מקצועית גבוהה ובמחירים שווים לכל כיס.

הדוגמאות שראית באתר הינם לקוחות החברה בעבר ובהווה ואנו יכולים לספק לך עוד מגוון רחב של תוצאות ונתונים במידה ותרצי.

אני מצרף לך קישור לאתר המחלקה תחת לייבסיטי: http://seo.livecity.co.il/

במידה ותרצי פרטים נוספים אנא שלחי מייל ל- loadseo@livecity.co.il או השאירי לנו פרטים ליצירת קשר.

תודה
על ידי
אני לא מבין דבר אחד
למה להציג חברות שעבדתם איתם בעבר? הרי שהיום מישהו אחר מקדם אתם
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
גלית, בתשובתי אינני מתייחס למשרד הקידום המסויים שציינת אלא לבעיה העקרונית, והיא שלקוחות לא מסוגלים להבין את משמעות הצגות "הצלחות" מהעבר משום שהם לא מסוגלים להעריך את רמת הידע המקצועי ואת כמות העבודה שהיו דרושות להשגת אותן "הצלחות". כך למשל:

א. אם רמת התחרותיות היתה ונשארה נמוכה מאד, אולי נדרשה חצי שעת עבודה בסה"כ ורמת ידע בסיסית ביותר. האתר ישאר במקום הראשון שנים רבות כי אין מי שיפיל אותו משם.

ב. גם אם רמת התחרותיות היא כיום גבוהה למדי, אבל ה"הצלחה" הושגה לפני שנים רבות, ומאז המיקום נשמר בתקציב חודשי נמוך, אי-אפשר לחזור על ההצלחה הזאת כיום אלא בתקציב חודשי גדול מאד. כך למשל, מי שהביא לפני 5 שנים אתר למקום הראשון בזירה תחרותית בתקציב חודשי מתמשך של 1,000 ש"ח, איננו יכול לחזור על ה"הצלחה" שלו עצמו תוך 6 חודשים אלא בתקציב של יותר מ-11,000 ש"ח לחודש למשך 6 חודשים, ואחר כך אפשר להקטין. משמע, עבודת הקידום המצטברת במשך שנים היא שחוסמת את המתחרים.

ג. משרד הקידום שמעסיק את צוות העובדים הכי מוכשר, הכי חרוץ והכי מיומן, נכשל לעתים קרובות בזירות תחרותיות, כי ללקוח אין די תקציב או די נחישות להמשיך ולממן את עבודת הקידום עד להשגת ניצחון מוחלט על המתחרים. אז מי נכשל כאן - משרד הקידום או הלקוח?

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,013 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 2/01/13 על ידי bazooka 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
0 תשובות
קולות
+4
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 17/04/15 על ידי Roi 230 צפיות
...