◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
–1
380 צפיות

האם יש כלי שאוטומטית מפרסם קישור על הקיר בעמוד הפייסבוק לפוסט חדש שמתפרסם בבלוג (וורדפרס)?

על ידי 240 צפיות
נערך על ידי
יש לי אתר וורדפרס. יצרתי עמוד פייסבוק לאתר. אני רוצה שבכל פעם שהאתר יתעדכן, יפורסם קישור על קיר לכתבה החדשה.

אני יודע איך לעשות זאת ידנית, אבל כשיש אתר גדול המפרסם הרבה כתבות עדיף להשתמש בכלי אוטומטיים.

האפליקציה של http://apps.facebook.com/blognetworks/ עושה זאת בצורה בסיסית, לביצוע תקין הם דורשים כסף.

מישהו מכיר כלים אחרים?

2 Answers

קולות
+3
על ידי <רב סרן> 10.3k צפיות
 
Best answer
אני אישית משתמב באפליקציה הזו והיא עושה את העבודה היטב:
http://www.facebook.com/RSS.Graffiti
על ידי 240 צפיות
בסוף החלטתי להשתמש בתוסף הזה, יש בו פונקציונאליות שמתאימה לצרכים שלי.
קולות
+2
על ידי 310 צפיות
ישנו תוסף בשם Network Publisher שעושה בדיוק את זה:
http://wordpress.org/extend/plugins/network-publisher/
תהנה

4,323 שאלות

7,353 תשובות

9,918 תגובות

118,030 משתמשים

שאלות קשורות

...