קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות דרושים חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
אהלן, ברוכים הבאים למערכת השאלות ותשובות של AskPavel! זה המקום לשאול שאלות ולעזור לבעלי אתרים וקולגות, אם הטיפים יהיו מספיק טובים אולי אפילו תצא לך מזה עבודה :) צפייה בשאלות שעדיין לא קיבלו מענה >>

אתר של מוצר אחד, אבל הרבה מילות מפתח - איך נכון לפעול?

0 הצבעות
301 צפיות
שאלה נשאלה ב- 5 יוני, 2012 על ידי idoseo (390 נקודות)
אני מנהל איזשהו אתר שקשור למוצר מסוים, שאין לו דגמים רבים, אבל יש תחרות.
עד כה אנחנו ממוקמים מצוין (מקומות 1-5 בכל מילות המפתח הרלוונטיות).

העניין הוא, שיש הרבה מילות מפתח ו-וריאציות, ואני מנסה לחשוב איך הכי נכון להמשיך ולקדם:

נניח ומדובר באתר של צימר אחד ויחיד, ואני רוצה להיות מקודם בביטויים כמו:
צימר בצפון
צימרים בצפון
צימר בוטיק בצפון
צימר ספא בעמק
צימר ספא בגלבוע

ואני חושב שהבנתם את הכיוון...

אני חושב שלפתוח עמוד ייעודי לכל מילת מפתח (מושקע ככל שיהיה) - זה די מטופש. גם לגולשים, וגם לגוגל.

השאלה היא, אילו דרכים אלטרנטיביות יש לי לקדם את האתר בשלל ביטויים, בהנחה שבאמת האתר הוא יחסית קטן (10-15 עמודים, כולל מחירון, טופס הזמנה, צור קשר... הכל).

שוב, אנחנו ממוקמים מצוין כבר תקופה ארוכה, אבל התחרות מתגברת ואנחנו רוצים להמשיך בעבודה הסיזיפית של הקידום. אין ברירה (;

אודה לכל הכוונה של חכמינו בפאבל קומיוניטי...
נתקבלה תגובה 6 יוני, 2012 על ידי דורון <סגן משנה> (2,160 נקודות)
אם יש הבדל בתכנים שאתה יכול לשים תחת הביטויים - בנה דפים שונים.
אם אין הבדל בתכנים נראה לי שאין ברירה אלא להכניס לדף את כולם וגם לטייטל את המרכזים

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 6 יוני, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
עידו, אתה שואל למעשה איך עושים קידום אתרים ברמה של ליגת העל.

קח בחשבון שגוגל הכריזו לאחרונה שהם הולכים להתעלם מתג הכותרת שכתב מקדם האתרים ויציגו במקומו לגולש תג כותרת תוצרת עצמית, מותאם לביטוי החיפוש הספציפי של הגולש (וכשיפור השרות למי ששואלים ביטויי זנב ארוך). סביר מאד להניח שהם ירכיבו את תג הכותרת מתוך הטקסט של הדף, ואם לא ימצאו את המילים המתאימות לא יציגו את הדף בצמרת תוצאות החיפוש.

זהו שלב נוסף במעלה רף היצירתיות הנדרש ממקדם אתרים.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 6 יוני, 2012 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
לפני שאתה קובע שביטויי לונג טייל כאלו ואחרים מיותרים או מטופשים כדאי שתבדוק מה קהל היעד שלך מחפש.

אם כל מי שהיה מתעניין בצימר ספא בגלבוע היה מחליט לחפש את הביטוי "צימרים" ומהפורטל הזה להתחיל ב drill down עד לתוצאה הרצוייה, לא היית רואה ביקוש לביטויים שאינם גנריים.

אם לדוגמא ישנם 390 חיפושים לביטוי איתור נזילות בתל אביב או לחליפין צימר ספא בוטיק בצפון כנראה שלמישהו חשוב מאוד לקבל בדיוק את המידע הזה, ולכן אתה אחראי לכך שבאתר שלך תהיה התייחסות מקיפה על הנושא הזה.

אני ממש לא מתכוון לעמוד עם תוכן SEO כללי שייטחן את ביטויי המפתח הלוקאליים, בנה עמוד לצימרים בצפון עם כותרת מסודרת ודאג לספק תוכן עינייני לגולש. הרי יש הבדל עצום בין צימרים בצפון או בדרום.

אין דרך לקדם אתר כללי בכמות ביטויים כל כך גדולה, אלא אם תשיג לו הרבה קישורים איכותיים בנושאים האלו, מה שסביר להניח שלא יקרה.

הכל מתחיל ונגמר בתוכן, כזה שנכתב עבור הגולש ולא עבור מנועי החיפוש, הוא צריך לעמוד בסטנדרטים של גוגל, אך לא יותר מכך.

תשכור כותב מקצועי ותתחיל לעבוד על עמודים ממוקדים.

בהצלחה
נתקבלה תגובה 6 יוני, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
נערך 6 יוני, 2012 על ידי זקן השבט
כתבת ש"אין דרך לקדם אתר כללי בכמות ביטויים כל כך גדולה, אלא אם תשיג לו הרבה קישורים איכותיים בנושאים האלו, מה שסביר להניח שלא יקרה."

לאור הכוונה של גוגל ליצור לבד את הכותרת שתוצג בתוצאות החיפוש, כדי להתאימה לביטוי החיפוש הספציפי שמישהו שאל אצלם, נראה לך שהוא יצור כותרת מביטוי חיפוש שלא נמצא בדף אלא רק בטקסט העוגן של קישור נכנס לאותו הדף?
נתקבלה תגובה 6 יוני, 2012 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
א. אמרתי את זה כי השיטה עבדי במספר אתרים שלי בעבר.
ב. אני נגד השיטה הזו כיום, זו לא הייתה המלצה. אני בעד יצירת עמוד לכל ביטוי.
נתקבלה תגובה 6 יוני, 2012 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,220 נקודות)
טוב, בעבר גוגל לא התכוונו להתחיל ליצור תגי כותרת תוצרת עצמית כדי להציג אותם בתוצאות החיפוש, בהתאמה מירבית לביטוי השאלה שנשאל.

סביר בעיני שככל שטקסט הדף יותר ארוך, מקיף ומגוון אתה מקל על גוגל ליצור תג כותרת "לפי הזמנה" מאשר אם תפזר את הטקסט הזה בין דפי האתר, ולתוצאת החיפוש הזו יהיה יתרון של מיקום על המתחרים. מה דעתך?
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,234 שאלות

7,261 תשובות

9,858 תגובות

8,951 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 96 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 אוקטובר, 2013 על ידי mtndiv (210 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 249 צפיות
שאלה נשאלה ב- 21 נובמבר, 2012 על ידי amirs (380 נקודות)
+2 הצבעות
2 תשובות 1,106 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 נובמבר, 2010 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
+2 הצבעות
3 תשובות 469 צפיות
...