◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
473 צפיות

תמחור עובדה PPC בגוגל

על ידי 400 צפיות
שלום רב
בחברה שבא אני עובד אני מנהל את תחום אתר האינטרנט ואת הקמפיין שלנו בADWORD.

הבוס שלי ביקש שאתן הצעת מחיר לחברה חצונית ( חבר של הבוס שלי )  שרוצה שאנחנו ננהל  לה את הקמפיין בADWORD.
לאחר שדיברתי עם הלקוח הבנתי שהם רוצים להשקיע  1500-2000 ש"ח בחודש
מבחינת תמחור אשמח לקבל את עזרתכם

1  כמה תמחר מחקר מילות מפתח ( אני מדבר על מחקר מבוסס על  ביטוים על פי מה שלקוח נתן לי ומשם להוציא את הביטויים הרלוונטיים  ביותר
 ובמקרה של רשת המדיה  אני רוצה לערוך מחקר ולמצוא אתרים שמתאמים מבחנית התוכן
שבהם אני רוצה להכניס את הפרסום

2 כמה לקחת על ניהול שוטף של הקמפיין אני חשבתי שבהנחה והתקציב הוא 1500-2000 בחודש  זה  מקבול לקחת 15-20 % + מעם  כל חודש

מה אתם אומרים

תודה
על ידי 200 צפיות
האמת זה הרבה השקעה מראש לעשות מחקר מילים, אבל זה באמת חשוב בשביל להבין אם יש לך מה להציע ללקוח, וגם נהוג להציג מספר ביטויים ורעיונות לקמפיינים בגוגל אדס מראש עוד בשלב המכירה.

ממה שאני מבין, זה מאד נהוג לקחת 20% מסך התקציב, ותאמין לי שאיש ppc טוב לא רק מקים קמפיינים, הוא גם עושה אופטימיזציה מידי חודש שמחזירה את ההשקעה של הלקוח מידי חודש (למעט חודשים עם טסטים כושלים).

בכל מקרה, תזכור שאם מדובר בקמפיין של 1000 שח בחודש, אני לא יודע כמה שווה לך להתאמץ בשביל 200 שח, אז קח בחשבון במקרה כזה גם להציע חבילה של מחיר קבוע חודשי לניהול ושיפור הקמפיין.

2 Answers

קולות
+1
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
1. לא נתקלתי בתמחור נפרד עבור מחקר מילות מפתח, אתה רוצה להכין הצעה רצינית, אתה צריך שמחקר ראשוני יהיה חלק ממנה. ממילה היתר יגיע כמסקנות בעת ניהול הקמפיין עצמו. (חלק ממטרות ביצוע הקמפיין הראשוני היא למצוא מילות מפתח רלוונטיות)

2. זה הגיוני. אני באופן עקרוני אומר אחוזים מהקמפיין או סכום מסוים - הגבוה מבינהם. כך אני מבטיח שאקבל את המינימום אולם ככל שהקמפיין בסכומים יותר גבוהים התמחור יתבסס על האחוזים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני מסכים עם איתן יריב.

א. מחקר מילות מפתח נפרד נחוץ למי שמעוניין לבדוק את כדאיות מסע PPC מבלי להתחייב מראש גם לקיים אותו, למשל מי שמייצר או רוכש מוצר במחיר קבוע ומוכר אותו במחיר שנקבע על ידי תנאי השוק.

ב. לא משלמים 15-20% כדי לנהל מסע פרסום שאת הפרמטרים שלו קובעים מראש ואחר כך נותנים לו לרוץ לבד, אלא כדי לשפר את הביצועים באופן שוטף, עד ששיפור הביצועים יממן את עלות ניהול מסע הפרסום על ידי מישהו אחר וגם ייצר רווח נוסף.

אם לא עושים זאת, סביר לצפות  שהמתחרים ישפרו את ביצועי מסעי הפרסום שלהם באופן שיפגע בביצועי מסע הפרסום שלך - אלא אם כולם חובבנים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/01/18 על ידי MAHER 120 צפיות
2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 19/03/15 על ידי loop <סגן משנה> 1.4k צפיות
4 תשובות
קולות
+3
...