◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
106 צפיות

אפשר להשתמש בתוכן מקורי שלי, מאתר שנמחק,לטובת אתר חדש?

על ידי 340 צפיות
יש לי אתר שאני רוצה למחוק בגוגל סייט ולבנות אתר דומה אך חדש במקום אחר בוויקס למשל,האם אני יכול להשתמש בתכנים המקוריים שלי מהאתר הישן שיימחק,ואחר כך להשתמש בתכני הטקסטים לאתר החדש? האם גוגל עלול לראות בזה תוכן מועתק?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
 
Best answer
אפשר ואפילו מומלץ.
במקרה והאתר הישן עדין היה פעיל אתה יכול לבצע הפניות או תגיות קנוניל לאתר החדש שלך ולהעלות את התוכן שלך.
קולות
0
על ידי 470 צפיות
במידה ואתר החדש יעלה בדומיין שונה צריך לחכות עד שכל הדפים מהאתר הישן ירדו מהאינדקס.
אחרת באמת יווצר מצב של תוכן מועתק באתר החדש.

4,327 שאלות

7,360 תשובות

9,928 תגובות

20,273 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 16/07/13 על ידי mtan 400 צפיות
2 תשובות
קולות
–1
3 תשובות
קולות
+2
...