◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
366 צפיות

האם יש בעיה עם המידע שמסופק ב google keywords tool לצורך שימוש לקידום?

על ידי 120 צפיות
ראיתי מאמרים שמתלוננים על זה שהמידע שהם מספקים לא מדוייק.
האם אתם רואים בעיה בשימוש במידע הזה לצורך קביעת אסטרטגיה של קידום?
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
אילו מאמרים ובאיזה הקשר?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
ככלל - זהו מידע עליו אני מבססת לא מעט החלטות מידי יום.

בהחלטות חשובות במיוחד - שווה לשים קמפיין ממומן עם ביד גבוה על המילה (בכדי להופיע רציף) ולבדוק כמה חשיפות בפועל היו על פני תקופה מסוימת.
קולות
0
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
כאשר אינך מריץ קמפיין אדוורדס לביטויים הרלוונטיים במתכונת  שציינו כאן מעלי, סביר להניח שזה המידע עליו תצטרך להסתמך. קח בחשבון שגם "בהתאמה מדויקת" לביטוי (נפח חיפוש לביטוי ספציפי צריך להבדק תחת סימון התאמה מדויקת) ישנו ניחות שעליך לקחת בחשבון.
למשל: האם לביטוי קידום אתרים ישנם אכן עשרות אלפי חיפושים של לקוחות פוטנציאליים או אולי מרבית החיפושים הם של מקדמי אתרים אשר בודקים את מיקומם בתוצאות מבלי שלחצו על הדף?
אותך צריך לעניין נפח החיפוש האמיתי של לקוחות פוטנציאליים, על כן, ככל שישנם יותר מאמצי קידום עבור הביטוי סביר שתצטרך לבחור בגורם ניחות גבוה יותר. אין כלל לזה.
עדיין רצוי להסתמך על הכלי על מנת לאמוד את נפחי החיפוש בהשוואה של כאלו עם  עשרות מול מאות, אלפים, ואף עשרות אלפי חיפושים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+3
2 תשובות
קולות
0
...